Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies osaa olla kyllä niin tollikka..

Vierailija
06.02.2012 |

Sanoin sille illalla että katsotkos puhelimesi, näyttäisi että siinä akku vähissä ettei ala yöllä piippailemaan (miehellä hälyääni kun akku loppumassa), mies änähti vaan jotain siinä, lähellä oli eikä mikään asia kesken. Yöllä sitten viideltä alkoi, puhelin piippaili pienen ajan välein, tökkäsin miestä että mene laittamaan lataukseen. Sanoi että ei jaksa, ei se mitään häiritse, kohta tulee jo aamu. V-ttu. Minä en sen jälkeen nukkunut. Joo, olisin voinut mennä itse laittamaan - ylipäätään voisinhan minä tehdä kaiken sen puolesta, mutta en ole hänen äitinsä sentään.

Se on niin saamaton ja tyhmä tällaisissa käytännön asioissa (no ei kyllä kykene haastavampiin sitä vähääkään), jatkuvasti joku tökkii sen kanssa kun ei osaa ajatella järkevästi. Ottaa niin aivoon aina koko ukko, arki ärsyttävää säätämistä tuollaisen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinkertaisen kuuloinen mies?

Vierailija
22/24 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän ei viitsi nähdä vaivaa. Jos sua se häiritsee, miksi et itse pane sitä lataukseen. Vie se juu 10 sekuntia.

No joo, ymmärrän että sinua kyrsii se, että huolehdit asioista miehesi puolesta. Mutta tiedätkös, itsehän sinä tuon olet miehellesi opettanut. Jos et itse mahdollistaisi miehellesi huoletonta evvk-elämää, hän huolehtisi itse asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittänyt puhelimen ikkunasta ulos, kyllä oppii

Vierailija
24/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin aloittjalle kysymys.. Osaako miehesi edes naida sinua kunnolla?