Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistön ylimielisyys tuli julki tässä kommentissa

Vierailija
06.02.2012 |

En ole kiinnostunut politiikasta, en edes äänestänyt vaaleissa. En usko tähän järjestelmään, enkä sen johtajiin. Nyt on kuitenkin aivan pakko kommentoida erästä asiaa...

Huomasiko kukaan, millainen sammakko Sauli Niinistön suusta pääsi, kun toimittaja kysyi häneltä: "Sauli Niinistö, aiotteko olla koko kansan presidentti?" Tähän Niinistö; "Suomalaisilla,öh...Suomen Tasavallan presidentillä ei ole muuta vaihtoehtoa."

Onneksi olkoon, siinä teille "koko kansan presidentti":) Sinänsä tietysti ihan kiva, että noin monella suomalaisella menee niin hyvin, että Niinistö, rahaeliitin etujen ajaja , on ykkösvaihtoehto maan johtajaksi:) Vai olisiko niin, että on kiva kuulua voittajan kelkkaan, vaikka olisikin itse ihan vain tavallista keskiluokkaa? Wannabe-rikas. Ja uskikset äänestivät Niinistöä, koska se Pekan elämäntapa on niin syntinen ja se Pekka joutuu helvettiin. Minä olen uskovainen ja minun Raamatussani lukee: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi ja "millä mitalla sinä mittaat, sillä mitalla sinulle mitataan." Minusta tuo Haaviston homous on Jumalan ja Pekka Haviston välinen asia. Itse en ainakaan ole niin tahraton, että minulla olisi varaa tuomita Pekka Haavisto, joka ei omalla elämäntavallaan varmasti tee pahaa kenellekään toiselle ihmiselle!

Vaalitulos on itsessään minulle yhdentekevä, herättää vain suurta ihmetystä. En asu Suomessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Niinistö ole asunut Salossa ties kuinka pitkään aikaan ja Salo nyt on muutenkin vähän niin ja näin, en minä ainakaan laske sitä kunnon Varsinais-Suomeen.

Niinistöhän on asunut Varsinais-Suomessa vähintään nelikymppiseksi saakka ja mm. opiskellut Turussa. Minä ymmärsin tuon heiton huumoriksi, vaikka ole Turusta pois muuttanut aikoja sitten. Enkä Niinistöä äänestänyt tai hänestä pidä, mutta lausunto on klassinen esimerkki lounaissuomalaisesta huumorista.

Vierailija
2/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvitse yhdenkään ihmisen tuomita, raamattu ihan itse tuomitsee !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa "Suomalaisilla ei ole muuta vaihtoehtoa" vaan että hän aloitti lauseen ensin noin, muutti mieltään ja sanoikin toisin. Mutta pitihän katkeran häviäjän siihenkin tarttua mollausmielessä. Mitä jos menisit ja tekisit ihan itse elämästäsi vähän paremman.

Vierailija
4/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut politiikasta, en edes äänestänyt vaaleissa. En usko tähän järjestelmään, enkä sen johtajiin. Nyt on kuitenkin aivan pakko kommentoida erästä asiaa...

Huomasiko kukaan, millainen sammakko Sauli Niinistön suusta pääsi, kun toimittaja kysyi häneltä: "Sauli Niinistö, aiotteko olla koko kansan presidentti?" Tähän Niinistö; "Suomalaisilla,öh...Suomen Tasavallan presidentillä ei ole muuta vaihtoehtoa."

Onneksi olkoon, siinä teille "koko kansan presidentti":) Sinänsä tietysti ihan kiva, että noin monella suomalaisella menee niin hyvin, että Niinistö, rahaeliitin etujen ajaja , on ykkösvaihtoehto maan johtajaksi:) Vai olisiko niin, että on kiva kuulua voittajan kelkkaan, vaikka olisikin itse ihan vain tavallista keskiluokkaa? Wannabe-rikas. Ja uskikset äänestivät Niinistöä, koska se Pekan elämäntapa on niin syntinen ja se Pekka joutuu helvettiin. Minä olen uskovainen ja minun Raamatussani lukee: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi ja "millä mitalla sinä mittaat, sillä mitalla sinulle mitataan." Minusta tuo Haaviston homous on Jumalan ja Pekka Haviston välinen asia. Itse en ainakaan ole niin tahraton, että minulla olisi varaa tuomita Pekka Haavisto, joka ei omalla elämäntavallaan varmasti tee pahaa kenellekään toiselle ihmiselle!

Vaalitulos on itsessään minulle yhdentekevä, herättää vain suurta ihmetystä. En asu Suomessa.

Vierailija
5/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei äänestä, ei voi valittaa.

En minäkään usko että ihan kaikki äänestäjät todella olivat sitä mieltä että eliitin Niinistö on paras suomen presidentiksi mutta taisi pelottaa niin se toinen vaihtoehto että luulivat tämän olevan "turvallisempi". Itse äänestin ja en Niinistöä koska en elä osinkotuloilla vaan ihan normaali työssäkäyvä ihminen olen joka arvostaa pehmeämpiä arvoja kuin raha.

Vierailija
6/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden tuottamat sadattuhannet piilottaa sopivasti, niin että vaikuttaisi edelleen köyhältä helsinkiläiseltä vuokralla-asujalta, joka vain kävelee ja ajaa ratikalla kaikkialle, sen sijaan että hinkkaisi kupla-kokoelmaansa ja tekisi eduskunnan ennätyksen taksikyydeissä?

Vierailija
7/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivari ja kouluja käymätön.

Homous ei nyt kuitenkaan ole kaikki kaikessa.

Vierailija
8/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa.

Ehkä tässä on syy, miksi vähän ylitulkitset sanoja. Varsinaissuomalaiseen puhetapaan ja huumoriin kuuluu brittityylinen itsensä vähättely ja sarkasmi. Monesta sellainen kuulostaa epäkohteliaalta ja tylyltä.

Vierailija
9/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Niinistö on OTK, joka on valmistunut surkeilla arvosanoilla ja päässyt asemaansa suhteilla ja persettä nuolemalla!

Oikeustieteellisestä on mahdollista valmistua HYVILLÄ arvosanoilla, jos viitsii tehdä työtä. Olen itse OTM, tenteistä kaksi 4:sta ja loput 5, gradusta laudatur ja ihan itse, olen omilla kyvyilläni päässyt hyvään asemaan työelämässä. En arvosta Niinistöä tippaakaan.

Vierailija
10/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Niinistö on OTK, joka on valmistunut surkeilla arvosanoilla ja päässyt asemaansa suhteilla ja persettä nuolemalla!

Oikeustieteellisestä on mahdollista valmistua HYVILLÄ arvosanoilla, jos viitsii tehdä työtä. Olen itse OTM, tenteistä kaksi 4:sta ja loput 5, gradusta laudatur ja ihan itse, olen omilla kyvyilläni päässyt hyvään asemaan työelämässä. En arvosta Niinistöä tippaakaan.

Mä taas en arvostanut Haavistoa, joten en äänestänyt sitä.

Vierailija
11/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa.

Ehkä tässä on syy, miksi vähän ylitulkitset sanoja. Varsinaissuomalaiseen puhetapaan ja huumoriin kuuluu brittityylinen itsensä vähättely ja sarkasmi. Monesta sellainen kuulostaa epäkohteliaalta ja tylyltä.

Eihän Niinistö ole asunut Salossa ties kuinka pitkään aikaan ja Salo nyt on muutenkin vähän niin ja näin, en minä ainakaan laske sitä kunnon Varsinais-Suomeen.

Vierailija
12/12 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat presidenttiehdokkaat ehtivätkään antaa kampanjoidensa aikana, ja kuinka moneen kysymykseen vastata, jne. Ja kuinka väsyneitä varmaan olivat kumpikin jo tuossa loppumetreillä. Ja silti joku keksii puuttua johonkin yksittäiseen lipsahdukseen? Varmasti niitä löytyy molemmilta ja pahempiakin, jos aletaan oikein suurennuslasilla etsiä.

Oikeesti, lopettakaa jo. Vaalit ovat ohitse ja sitten kuuden vuoden kuluttua on taas seuraavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan