Paskat tämä oli mikään voitto Haavistolaisille.
Me hävittiin. Kokoomus voitti. Vituttaa todella paljon ja vihaan Niinistöä ja hänen rouvaansa. Sen kun vaan yrittää koko kansan presidentiksi, minun ja miljoonan muun lojaalisuutta ei osta koskaan. En tule koskaan katsomaan yhtään ohjelmaa jossa on Marco Bjurström tai se toinen juontajaämmä jonka nimeä en jaksa edes muistaa. Heippa.
Kommentit (14)
Kaikka näitä käytettiin lyömäaseina Haavistoa vastaan, ja silti yli miljoona ihmistä pääsi näiden asioiden yli ja äänesti häntä.
Mutta kyllä niitä käytettiin myös syynä äänestää Haavistoa. Minä äänestin Niinistöä ja sain kuulla olevani homofoobikko ja persu. Toki olisin voinut äänestää Haavistoakin -hyvä mies. Rupesi vaan jo tympimään vähän sekin kuva mikä vaikka FBssä luotiin, että jos äänestät Haavistoa, olet suvaitsevainen ja avarakatseinen, jos Niinistöä, olet homofoobikko rasisti. Äänestyspäätöksen tein lähinnä ehdokkaiden aiemman uran, ja talousosaamisen perusteella. En todellakaan sen takia, mitä he yksityiselämässään kotonaan tekevät.
aivopestyä. Äänestinkin hyvillä mielin Niinistöä :)
jotenkin sekosi haavistolaisuuteen. Mä luulen että teidät aivopestiin facebookissa ja muun median kautta.
Toivottavasti heräätte harhasta pian.
Onneksi haavistolaiset ovat suvaitsevaisia, sovittelevia ja kaikenlaista vihapuhetta vastustavia lempeitä ihmisiä :)
jotenkin sekosi haavistolaisuuteen. Mä luulen että teidät aivopestiin facebookissa ja muun median kautta.
Toivottavasti heräätte harhasta pian.
En ole seonnut mihinkään. Haaviston sijasta olisi kelvannut kuka vain. Paitsi Soini.
onkohan noi tunteet Haaviston tunteita? Kultin jäsenethän unohtavat oman persoonallisuutensa ja pitävät johtajaa jonain jumalanaan.
jotenkin sekosi haavistolaisuuteen. Mä luulen että teidät aivopestiin facebookissa ja muun median kautta. Toivottavasti heräätte harhasta pian.
En ole seonnut mihinkään. Haaviston sijasta olisi kelvannut kuka vain. Paitsi Soini.
Onneksi haavistolaiset ovat suvaitsevaisia, sovittelevia ja kaikenlaista vihapuhetta vastustavia lempeitä ihmisiä :)
Enkä sovitteleva. Jotkut kuilut on liian suuria.
ap
"saaristolaisilta" ja en nyt kykene ajattelemaan muuta kun neulepaidoissa ja kapteeninlakeissa luodolla hymyileviä partasuita... O_o
Äänestin kyllä Haavistoa ja eihän se tappio mikään voitto ole, mutta voi siitä silti iloinen olla jos pärjäsi paremmin kun uskoikaan!
että reilusti yli miljoona suomalaista äänesti viherää homoa joka on parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa, on kasvissyöjä, sivari, ylioppilas eikä kuulu kirkkoon.
Kaikka näitä käytettiin lyömäaseina Haavistoa vastaan, ja silti yli miljoona ihmistä pääsi näiden asioiden yli ja äänesti häntä.
Kun jytkyssä ei ollut mitään tekemistä homojen kanssa. Ainoa mitä siinä haluttiin oli muutos ja pakolaispilitiikkan kiristäminen. Kannattaa jättää homot tämän ulkopuolelle. Persuista noin 30 %.a äänesti nyt Pekkaa, varmaan enemmän kuin demareista.
Kun jytkyssä ei ollut mitään tekemistä homojen kanssa. Ainoa mitä siinä haluttiin oli muutos ja pakolaispilitiikkan kiristäminen. Kannattaa jättää homot tämän ulkopuolelle. Persuista noin 30 %.a äänesti nyt Pekkaa, varmaan enemmän kuin demareista.
ennakkoluuloista ylitse pääseminen, ei homous sinänsä. Musta on mahtavaa, että ihmiset uskalsi kuunnella mitä ehdokkaalla on sanottavaa ja tehdä sen perusteella päätöksensä, vaikka niin moneen täysin toissijaiseen seikkaan (kuten juuri tuohon homouteen) huomiota kiinnittämällä hänen sanomisiaan yritetttinkin vesittää.
Ja mun täytyy kyllä sanoa näin ulkosuomalaisena, että viime vuoden jytkyn jälkeen suomikuva oli aika ankea. Tuntui, että mitään muita otsikoita ei enää ollutkaan kuin niitä joissa kerrottiin kuinka joku pipipää oli käynyt vääränvärisen lapsen kimppuun persutohinoissaan tai käskenyt mun ex-työkaveria (Nokian työntekijä) painumaan "neekeri vittuun Suomesta, nyt on valta vaihtunu ja mutiaiset saa lähteä".
JA: mä en ole mitenkään persuvastainen siinä, että uskoisin kaikkien persujen olevan rasisteja tms. Vaan uskon että viime vuoden jytky syntyi juuri tästä, missä Haaviston kampanjassa on ollut kyse: liian kauan on suomalainen puoluepolitiikan vanha kaarti sallinut kahtiajaon syvenemistä, eriarvoistumista, mahdollisuuksien vähentämistä ja ylipäänsä jättänyt ns. heikot heitteille. Sama ilmiö, kaksi eri puuttumis-/vaikuttamiskeinoa: persujytky ja haavistolaisuus. Saman kolikon kaksi puolta.
äänestää jotain tosi erikoista ehdokasta joka kohauttaisi "maailmalla". Silloin meidät varmaan huomattaisiin. :D
Haavisto on hyvin ovela poliitikko. Hän vetoaa juuri kaikkein heikoimpiin ja syrjittyihin ja teeskenteli itsekin olevansa köyhä vuokralainen. Matkalla miljoonakotiinsa naureskeli hyväuskoisille.