Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin silittää mieheni paitoja aamuksi. Mitä tässä enää muutakaan voi?

Vierailija
05.02.2012 |

t. Haaviston kannattaja ;)

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemapäivän, jolloin kaikki pukeutuisi kotelomekkoihin ja helmiin. Tai miten olis flashmob?

joukolla helmet kaulassa ja kotelomekoissa koolle ja ulkoiluttamaan rakkaita Pahvejaan.

Vierailija
62/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti siis tehtäis flash mob. Hyvä biisi olis Aikakoneen Odota (miksi karkuun juoksit niin varoen...). Pikkuiset pinkit pölyhuiskut kaikilla mukanee, jeeh!

Ja sitten tehtäis ihana haastattelu Sipe Santapukin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin siskot kuulkaas, että kyllä se on niin että edistys on humbuukia! Saulista tulee meille eri kiva pressa!

Nyt mun on kyllä ihan pakko mennä kun en löydä hiusverkkoani mistään!

Vierailija
64/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako päähän, kun tulevalla pressalla on nuori, edustava vaimo? Kannattaisi ehkä laittaa pari paplaria päähän ja puhua hillitysti. Se on paljon kiinnostavampaa kuin nimetön paskanjauhanta vauvapalstalla.

Vierailija
65/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan just laittaa pari paplaria (tiedät kyllä mihin...) päähän ja puhua tosi korrektisti. Arvaa onko vaikeeta?!

Vierailija
66/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin siskot kuulkaas, että kyllä se on niin että edistys on humbuukia! Saulista tulee meille eri kiva pressa!

Nyt mun on kyllä ihan pakko mennä kun en löydä hiusverkkoani mistään!

että hiuksistasi tulee viettelevät ja somat!

Minulla raukalla on edessä uneton yö sillä kauhukseni huomasin että olen pessyt mieheni mieluisimman sikaritakin punaisen sukan kanssa ja siitä on tullut VAALEANPUNAINEN!

Vierailija
67/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(älkää vaan kertoko kellekään...) mut mä löysin ekan harmaan hiuksen! Tähän ei hiusverkotkaan auta, täytyy mennä kampaajalle kipin kopin...Ettei vaan mies vaihda nuorempaan...Toi mun teini-ikäinen pikkusisko on aika simpsakksa tapaus...:(

Vierailija
68/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan pari paplaria päähän, helmet kaulaan ja puhutaan hillitysti. Huomenna on niin hillittyä menoa ettei voi uskoa todeksikaan!

Ottaako päähän, kun tulevalla pressalla on nuori, edustava vaimo? Kannattaisi ehkä laittaa pari paplaria päähän ja puhua hillitysti. Se on paljon kiinnostavampaa kuin nimetön paskanjauhanta vauvapalstalla.

Vierailija
69/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan pari paplaria päähän, helmet kaulaan ja puhutaan hillitysti. Huomenna on niin hillittyä menoa ettei voi uskoa todeksikaan!

Haluan olla viekoitteleva huomenna, viekoittelevampi kuin koskaan!

Vierailija
70/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raukalla on edessä uneton yö sillä kauhukseni huomasin että olen pessyt mieheni mieluisimman sikaritakin punaisen sukan kanssa ja siitä on tullut VAALEANPUNAINEN!

miehesi ei tule ilahtuman.

Vierailija
71/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viekoittelemaan ja viettelemään miestäni. Nyt essu päälle ja kotitöiden pariin! Upeaa ja oikein hienoa päivää kaikille! Emme voi vielä tietää mitä huominen tuo tullessaan mutta katsotaan ensin tämä päivä!

Vierailija
72/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tämä ansiotyö lopettaa, että voisin olla kotona pitämässä huolta miehestäni? Voisihan sitä vielä pari lastakin tehdä, kun El Presidente kehotti pitämään Suomen huoltosuhteen mielessä.

Vierailija
73/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensin paplarit pois molemmista päistä, tulee oikein soma ja kuohkea tyyli. Helmet kaulaan ja silitysrauta kuumaksi. Kastotaan mitä päivä tuo, eihän sitä voi tietää, mutta todella upeaa ja hienoa tämä on ollut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi