Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin silittää mieheni paitoja aamuksi. Mitä tässä enää muutakaan voi?

Vierailija
05.02.2012 |

t. Haaviston kannattaja ;)

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministipuberteetti kukkii. Tosi nainen ilmeisesti vetää jarruset kalsarit jalkaan ja huutaa miehelleen ovensuussa että pese itse pyykkisi ja vie lapset tarhaan, mä meen nyt tekemään maailmasta paremman paikan.Perkele.

Vierailija
2/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäisikö jäädä kotiin runoja rustaaman ja antaa tämä työpaikka jollekin miehelle.

Pitäisiköhän tämä ansiotyö lopettaa, että voisin olla kotona pitämässä huolta miehestäni? Voisihan sitä vielä pari lastakin tehdä, kun El Presidente kehotti pitämään Suomen huoltosuhteen mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää, ei oikein sovi. Mutta hyväntekeväisyystyötä voi jatkaa. Suomi tarvitsee hyväntekijöitä niin kuin El Presidente sanoo. Kaikkein parasta on jos olet hoiva-alalla niin voit jatkaa ihan samoissa töissä vaikka vanhuksia hoitamassa, mutta vain ilman palkkaa! Kyllä sädekehä kiillottuu.

Ja sit voi järjestää kivoja hyväntekeväisyysgaaloja muille ihanille kodin hengettärille.

Vierailija
4/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää, ei oikein sovi. Mutta hyväntekeväisyystyötä voi jatkaa. Suomi tarvitsee hyväntekijöitä niin kuin El Presidente sanoo. Kaikkein parasta on jos olet hoiva-alalla niin voit jatkaa ihan samoissa töissä vaikka vanhuksia hoitamassa, mutta vain ilman palkkaa! Kyllä sädekehä kiillottuu.

Ja sit voi järjestää kivoja hyväntekeväisyysgaaloja muille ihanille kodin hengettärille.

Harkitsen asiaa, mutta katsotaan nyt ensin tämä päivän!

Vierailija
5/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä mitä huominen tuo, mutta voi hyvinkin tuoda hyväntekeväisyystyötä. Kun juustohöylä alkaa laulaa sosiaalitoimessa, lapset ja vanhukset jäävät naisten hoidettaviksi ihan vapaaehtoisvoimin.

Vierailija
6/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otattehan mallia rouva Haukiosta myös tässä asiassa (lainaus 28.1.2011 Ilta-Sanomat):

"Hän ei jaarittele puhelimessa

edes ystäviensä

kanssa.

– Hänellä on hyvää

juttuseuraa kotona, Sauli

veistelee."

Yleensähän tämä ystävistä eristäminen tapahtuu tosin narsistisen luonnehäiriöisen kanssa suhteessa eläessä. Vai eikö Jennillä ole ystäviä kenen kanssa keskustella.

Menen oikomaan kotelomekkoani ja silittämään paitoja.

Vierailija
7/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä mitä huominen tuo, mutta voi hyvinkin tuoda hyväntekeväisyystyötä. Kun juustohöylä alkaa laulaa sosiaalitoimessa, lapset ja vanhukset jäävät naisten hoidettaviksi ihan vapaaehtoisvoimin.

Mä voin naisellisella hellyydellä hoivata syrjäytyneitä vanhuksia, lapsia ja vammaisia. Vien kadulle pahveja ettei tartte nukkua kylmällä asfaltilla!

Vierailija
8/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otattehan mallia rouva Haukiosta myös tässä asiassa (lainaus 28.1.2011 Ilta-Sanomat):

"Hän ei jaarittele puhelimessa

edes ystäviensä

kanssa.

– Hänellä on hyvää

juttuseuraa kotona, Sauli

veistelee."

Yleensähän tämä ystävistä eristäminen tapahtuu tosin narsistisen luonnehäiriöisen kanssa suhteessa eläessä. Vai eikö Jennillä ole ystäviä kenen kanssa keskustella.

Menen oikomaan kotelomekkoani ja silittämään paitoja.

ja lörpöttelyä saati NALKUTUSTA, meidän naisten perisyntiä :(

Minä puhun ainoastaan miehelleni ja minun mieheni sanoo minulle mitä minä puhun! Niin me pääsemme yhteisymmärrykseen!

Vierailija
9/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muu kuin mummojen ulkoilutus. Entä työttömien päiväkerhoon kahvia kaatamaan, käykö se?

Nyt pitää suunnitella hyväntekeväisyyslounas tuttavaperheen rouville, tietysti siis pääsymaksullinen, joka lahjoitetaan johonkin jaloon kohteeseen. Skumpan juonnin lomassa kehittelemme uusia hyväntekeväisyysmuotoja.

jättää, ei oikein sovi. Mutta hyväntekeväisyystyötä voi jatkaa. Suomi tarvitsee hyväntekijöitä niin kuin El Presidente sanoo. Kaikkein parasta on jos olet hoiva-alalla niin voit jatkaa ihan samoissa töissä vaikka vanhuksia hoitamassa, mutta vain ilman palkkaa! Kyllä sädekehä kiillottuu. Ja sit voi järjestää kivoja hyväntekeväisyysgaaloja muille ihanille kodin hengettärille.

Vierailija
10/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muu kuin mummojen ulkoilutus. Entä työttömien päiväkerhoon kahvia kaatamaan, käykö se?

Nyt pitää suunnitella hyväntekeväisyyslounas tuttavaperheen rouville, tietysti siis pääsymaksullinen, joka lahjoitetaan johonkin jaloon kohteeseen. Skumpan juonnin lomassa kehittelemme uusia hyväntekeväisyysmuotoja.

jättää, ei oikein sovi. Mutta hyväntekeväisyystyötä voi jatkaa. Suomi tarvitsee hyväntekijöitä niin kuin El Presidente sanoo. Kaikkein parasta on jos olet hoiva-alalla niin voit jatkaa ihan samoissa töissä vaikka vanhuksia hoitamassa, mutta vain ilman palkkaa! Kyllä sädekehä kiillottuu. Ja sit voi järjestää kivoja hyväntekeväisyysgaaloja muille ihanille kodin hengettärille.

en oikein tykkää :(

Mutta miten olisi tytöt jos puuhastelisimme ja hössöittäisimme ja näpertelisimme esimerkiksi antiikkitavaran huutokauppatapahtuman jonka tulot lahjoitettaisiin köyhille ja rumille?

Vierailija
11/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muu kuin mummojen ulkoilutus. Entä työttömien päiväkerhoon kahvia kaatamaan, käykö se? Nyt pitää suunnitella hyväntekeväisyyslounas tuttavaperheen rouville, tietysti siis pääsymaksullinen, joka lahjoitetaan johonkin jaloon kohteeseen. Skumpan juonnin lomassa kehittelemme uusia hyväntekeväisyysmuotoja.

en oikein tykkää :( Mutta miten olisi tytöt jos puuhastelisimme ja hössöittäisimme ja näpertelisimme esimerkiksi antiikkitavaran huutokauppatapahtuman jonka tulot lahjoitettaisiin köyhille ja rumille?

Vierailija
12/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset, onks tää nyt ihan fair, kun roikutte vaan netissä, vaikka kotityöt odottavat. Mielestäni palstailun voi rinnastaa täysin puhelimessa lörpöttelyyn. Hävetkää!

Vierailija
13/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa tänä aamuna havahtunut siihen, että silittäminen on elämäntehtäväni. Siis varsinkin miesten paitojen silittäminen. Miten en olekaan tätä aikasemmin tajunnut! Siis ihan upea uusi elämä!

Ja sitten myös nuo paplarit: ihan ihastuttava juttu kertakaikkiaan. Yritin laittaa niitä myös teini-ikäiselle tyttärellemme, mutta hän käski työntämään ne arvon penaaliin. No, nuoret nyt on mitä on, tunteet kuohuu.

Vierailija
14/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo rumille lahjoittaminenhan on hieno uusi freesi idea! Senhän vois toteuttaa Suomen Rumin-kilpailuna telkkarissa, vähän niin kuin missikisat, mutta päinvastoin.

Jokaisen Suomen Rumin-kilpailijan pärstäkuvan vieressä olisi sitten puhelinnumero, jonne soittamalla lahjoittaa rahaa. Mainiota, juuri näitä uusia avauksia Suomi tarvitsee!

Vierailija
15/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kun on silittänyt 8 tuntia päivässä niin silitysliike jää päälle! Mä oonkin siirtänyt mun silittävän käteni suoraan miestä kohti kun se tulee töistä niin mies tykkää ihan kamalasti :D hän tykkää et se on hellimistä!

Vierailija
16/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietty noi omat handicappinsa ja haittapuolensa...

Olisko kissanpennut suloisempia? Löytöeläinten kotiin voisi askarrella hauskoja paperiperhosia leluiksi.

Mulle kun nuo eläinsuojeluasiat on niin lähellä sydäntä. Onhan eläimet niiiiin paljon suloisempia kuin jotkut kuolaavat vammaiset...

Vierailija
17/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo rumille lahjoittaminenhan on hieno uusi freesi idea! Senhän vois toteuttaa Suomen Rumin-kilpailuna telkkarissa, vähän niin kuin missikisat, mutta päinvastoin.

Jokaisen Suomen Rumin-kilpailijan pärstäkuvan vieressä olisi sitten puhelinnumero, jonne soittamalla lahjoittaa rahaa. Mainiota, juuri näitä uusia avauksia Suomi tarvitsee!

kaivo josta ammentaa? Siis mitä mä olen käsittänyt, niin ihan jokainen meistä on läski ja ruma tatuoitu lesbo. Ilmoittaudun oitis kilpailemaan :)

Vierailija
18/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

runoja orvoille kissanpennuille! Ylisöpöä!

Vierailija
19/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikeaa henkeä liikkeellä. Naisten on syytä tietää rajansa. Jos se välistä pääsee unohtumaan, niin tämä opettavainen video (vaikkei silitystä käsittelekään) auttaa taas muistamaan ne:

Vierailija
20/73 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus päivällistä miettiessämme saatamme myös vähän hupsutella ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme