Aloin silittää mieheni paitoja aamuksi. Mitä tässä enää muutakaan voi?
Kommentit (73)
ettei nolaa arvon puolisoa jos sattuu ulkomaille pääsemään.
Mutta ehdottomasti myös pianon soitto ja ristipistotyöt. Niitä voisi varmaan myydä esim kissojen hyväksi.
mutta mietin, onko ulkomaisten kielten opiskelu sopivaa? Vai olisko ristipistot ja pianon soitto kuitenkin parempia harrasteita?
kielten opiskelu kannattaa...Mutta sitähän voi tehdä vaikka siinä silittäessä, kuuntelee vaan kielikurssin materiaalia siinä samalla! Ja ääntämistä voi hyvin harjoitella, vaikka kädet onkin varattu.
jonka kuvassa istuu söpö kurre käpy suussa.
Samalla voi myös hauduttaa terveellistä uuniruokaa ja pyöräyttää pari koneellista pyykkiä, ettei vaan miehen puhtat paidat pääse loppumaan.
kielten opiskelu kannattaa...Mutta sitähän voi tehdä vaikka siinä silittäessä, kuuntelee vaan kielikurssin materiaalia siinä samalla! Ja ääntämistä voi hyvin harjoitella, vaikka kädet onkin varattu.
Samalla voi myös hauduttaa terveellistä uuniruokaa ja pyöräyttää pari koneellista pyykkiä, ettei vaan miehen puhtat paidat pääse loppumaan.
Nyt on paplarit päässä ja kotelomekko kaivettu kaapista esiin.
Nyt alkaa se kuuden vuoden kuuliaisuus. Miten onkin niin sopivat sanat tehty. Juuri meitä varten, että muistaisimme kaikki omat velvollisuutemme.
Kuuden Vuoden Kuuliaisuuden äsken olohuoneessa romanttisesti kynttilänvalossa...Kurren herkkä ääni pureutui meidän ihojemme lävitse kuten paplarit pureutuvat minun ihoni lävitse. Kiinnitin juuri yläpääpaplarit, alapääpaplarit ja kainalokarvapaplarit. Elämä Niinistön valtakunnassa on kuin Ihanaa Unta! Nuku Sauli linnassas hyvin yöt ?
Onko se Marimekko-paituli vai silkkiyöpuku vai jotain siltä väliltä? Ja laitatko huivin vai hiusverkon paplareiden päälle?
Kuuden Vuoden Kuuliaisuuden äsken olohuoneessa romanttisesti kynttilänvalossa...Kurren herkkä ääni pureutui meidän ihojemme lävitse kuten paplarit pureutuvat minun ihoni lävitse. Kiinnitin juuri yläpääpaplarit, alapääpaplarit ja kainalokarvapaplarit. Elämä Niinistön valtakunnassa on kuin Ihanaa Unta! Nuku Sauli linnassas hyvin yöt ?
Onko se Marimekko-paituli vai silkkiyöpuku vai jotain siltä väliltä? Ja laitatko huivin vai hiusverkon paplareiden päälle?
Kainalopaplarien päälle laitan pesupallot ja alapääpaplareihin synnäriltä saadut verkkoalushousut. Muuten sitten nukunkin nakuna :)
Eikö nyt joku kolttu olisi hyvä olla, jos vaikka pitää mennä yöllä vessaan tai hakea miehelle vettä. Eihän sitä nyt voi nakuna kulkea.
Mites ne alapääpaplarit, jos mies haluaa intiimipuuhaa..? Eikö ne ole vähän tiellä? Otanko ne pois vai kysynkö ennen laittamista mieheltä, että haluttaako häntä?
Miten joku rouva saattaakin nukkua yhtä siveettömästi kuin miehensä rakastajattaret, kurtisaanit. Minä nukun aina flanelliyöpaidassa ja kuiskaan viekoittelevasti nukkumaan pannessani miehelleni "Nuku Pahvi Älvarissas hyvät yöt!"
Silityslaudan äärestä piipahdin kirjoittelemaan, vaikka onhan tämä verrattavissa tarpeettomaan puhelimessa lörpöttelyyn. Huomisesta en vielä tiedä muuta kuin että herätän Pahvin lempeästi seitsemältä, ja sitä ennen pitää ehtiä tärkätä yhtä sun toista. Kunhan vain Elnett-varastot eivät pääsisi hupenemaan liiaksi!
Olen riimitellyt joitakin runoja viime päivinä. Eikö Sana ole teistäkin aika viehättävä pseudonyymi kirjoituskärpäsen puraisemalle rouvalle?
Silityslaudan äärestä piipahdin kirjoittelemaan, vaikka onhan tämä verrattavissa tarpeettomaan puhelimessa lörpöttelyyn. Huomisesta en vielä tiedä muuta kuin että herätän Pahvin lempeästi seitsemältä, ja sitä ennen pitää ehtiä tärkätä yhtä sun toista. Kunhan vain Elnett-varastot eivät pääsisi hupenemaan liiaksi!
Olen riimitellyt joitakin runoja viime päivinä. Eikö Sana ole teistäkin aika viehättävä pseudonyymi kirjoituskärpäsen puraisemalle rouvalle?
Sana on viehättävä pseudonyymi, olet niin fiini! Olet upeasti ja hienosti omaksunut mieheltäsi vierasperäisiä sanoja... Mutta oi, nyt minä tästä jo riennän paistattelemaan mieheni rakkausvalkean loimuun. Joskus tuntuu kuin että hän aivan olisi liekeissä!
Mutta Pahvi syttyy viekoittelevassa seurassani todella upeasti ja hienosti roihuaviin liekkeihin.
Pahvi on saatu töihin ja päivän silitykset hoidettu. Mitä aiotte tarjota päivälliseksi tänään?
ankeimman kotelomekkoni. Mummosukkikset kruunaavat asuni. Huomenna pysyn kotona, teen ruokaa, silitän miehen paidat ja harjoittelen tyhjää katsetta peilin edessä. Tästä se lähtee.
T. Vaimo 34v.
kokonaisia lauseita että osaan vastata ihmisille korrektisti kysyttäessä. Hän opettaa minua myös sulkemaan silmäni kun kallistun ja avaamaan ne kun nousen ylös.
Se on kyllä miesten hoimmia mutta eiköhän tuo onnistu kun nainen antaa vaan kakkosta. Olihan se Jasmin mäntyläkin naimisissa homon kanssa, arvata sopii harrasteettiinko siellä persepanoja. :)
Onko kenties poikaystäväänsä tapaamassa?
mutta mietin, onko ulkomaisten kielten opiskelu sopivaa? Vai olisko ristipistot ja pianon soitto kuitenkin parempia harrasteita?