Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän olla suomalainen tällaisena päivänä.

Vierailija
05.02.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna otan suomenlipun töihin ja liehutan sitä ja huudan, että ME VOITIMME

Vierailija
2/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea maailma ei olekaan vaan sun fb-kavereita ja tilastoharhaa ja suvaitsematonta vihervasemmistopiiriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivit voitti. Jopa vanhoillinen Amerikan Yhdysvallat on valinnut demokraatti presidentin

Vierailija
4/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylpeä ja äänestin Haavistoa. Miljoona ääntä on mahtava tulos:)

Vierailija
5/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän myötähäpeää tunnen jokaisesta mustavalkoisesta kommentista jonka täältä luen. Tai no, ehkä tunnen vähän vahingoniloa, että muutkin tänne pöllölle palstalle kirjoittelevat:)

Vierailija
6/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille meistä nää oli pressan vaalit, ei mitkään homovaalit tai rakastan omaa suvaitsevuuttani vaalit.

Vierailija
7/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loanheittoa on syytäkin hävetä, mutta eihän vaalien tuloksessa ole mitään hävettävää! T. Haaviston äänestäjä

Vierailija
8/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna otan suomenlipun töihin ja liehutan sitä ja huudan, että ME VOITIMME

Sulle varmaan työkaverit taputtaa ja pitkään puhutaan susta ja miten hyvän vedon vedit sen lippusi ja huutosi kanssa..NOT..

Vierailija
9/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylpeä ja äänestin Haavistoa. Miljoona ääntä on mahtava tulos:)

Vaikka on vain kaksi vaihtoehtoa, kyllä se yllätti jo gallupeissa, että niin moni saattoi kokea Haaviston mahdollisena ehdokkaanaan... Kolme neljännestä äänioikeutetuista ei kuitenkaan lähtenyt häntä äänestämään.

Vierailija
10/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä siitä, että äänestin häntä.

Ylpeä siitä, että kannatan homojen avioliittoja, rekisteröityjä parisuhteita ja julkista näkyvyyttä.

Ylpeä siitä, että olen jo vuosia seurannut keskustelua nuorten syrjäytymisestä, siihen liittyvistä projeksteista ja esilletuonnista (Haaviston nimeä siellä ei ole kuulunut).

Naurettavaa, että naamakirjakaverit kakkoset kuvassa luulevat keksineensä että homot ja syrjäytyneet pitää tunnustaa eläviksi ja uskaltaa seistä heidän rinnallaan.

Vierailija
11/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse äänestin toisin. Demokratia toimii näin, ja nämä vaalit toivat hyvin paljon esiin inhimillisiä arvoja, mikä oli erittäin positiiviinen asia.

Vierailija
12/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvaripresidentissä ei ole mitään ylpeydenaihetta.

Vierailija
13/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ehdokkaani jäi toiseksi, mutta demokratia toimii.

Vierailija
15/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöhän voitti ja se vitun vaihtoehtoporukka suvaitsevaisuuksineen jäi kirkkasti toiseksi.

Haavisto on ok mutta se porukka joka häntä kannatti... hyi saatana!

Vierailija
16/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen sossu ja hänen 12 vuottaan...

Ei ikinä enää!

Nyt saatiin kunnon presidentti joka ilmentää tämän maan arvoja. Työnteon kunnioitusta, ei sossun rahoilla loisimista.

Vierailija
17/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöhän voitti ja se vitun vaihtoehtoporukka suvaitsevaisuuksineen jäi kirkkasti toiseksi.

Haavisto on ok mutta se porukka joka häntä kannatti... hyi saatana!

Ihan oikeesti, vittuun koko porukka. Onneksi Suoemsta löytyy vielä ihmisiä joilla aivot pelaa. ihmisiä jotka on oikeasti suvaitsevia ja joille suvaitsevaisuus on ehkä jotain muuta kuin homostelua!

Vierailija
18/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sellainen "muutan Ruotsiin"-tyyppinen itkualoitus, joita sateli persujen jytkyn jälkeen? :) Kun ei osata hävitä eikä saada tahtoa läpi, ei enää jakseta leikkiä aikuista vaan otetaan naamiot pois...ja alta paljastuu työtön, matalastikoulutettu vihervasemmistolainen joka kuvitteli pienessä mielessään että homojen asema olisi oikeasti kiinni presidentin sanomisista.

Vierailija
19/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sellainen "muutan Ruotsiin"-tyyppinen itkualoitus, joita sateli persujen jytkyn jälkeen? :) Kun ei osata hävitä eikä saada tahtoa läpi, ei enää jakseta leikkiä aikuista vaan otetaan naamiot pois...ja alta paljastuu työtön, matalastikoulutettu vihervasemmistolainen joka kuvitteli pienessä mielessään että homojen asema olisi oikeasti kiinni presidentin sanomisista.

Touchè.

Mä saan itkupotkuraivarit kun mä tykkäsin vaikka kuinka monesta mun fb-kaverin päivityksestä ja sit mitä ihmettä - jotku ulkopuoliset menee äänestään mun arvojen vastaisesti. Tai eihän ne mun arvoja ollu, mä vaan tykkäsin niiden statuksesta ja sit muut tykkäs mun statuksesta ja varmasti meitä oli yli 40% fb-ihmisistä.

Nyt mä joudun etsiin jonkun uuden trendin jota peukuttaa.

Vierailija
20/29 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöhän voitti ja se vitun vaihtoehtoporukka suvaitsevaisuuksineen jäi kirkkasti toiseksi. Haavisto on ok mutta se porukka joka häntä kannatti... hyi saatana!

Joten haluaisitko tutustua? Olen 37- vuotias neljän lapsen äiti. Naimisissa vuodesta -97 hölmön mutta niin rakkaan insinöörinplantun kanssa.

Olen pph ja samalla opiskelen.

Kirjoittelen aika säännöllisesti av:lle: milloin ukkoni mitääntekemättömyydestä, milloin lapsien toilailuista, milloin mistäkin ja muuten vain, monesti vain luen ja kommentoin jos osaan auttaa..

Jos olet aktiiviaavee, uskon että ollaan joskus palstalla vaihdettu ruoka-, tai vauvanhoito-ohjeita kuten myös ihmetelty miestemme käyttäytymisiä..

Äänestin Haavistoa, joten olen kai se mainitsemasi "vitun vaihtoehtoporukka suvaitsevaisuuksineen.."