Suomen viisimiljoonaisesta väestöstä miljoona
on sitä mieltä että parisuhteessa elävä homo voi olla pressa. Yhteensä äänestäneitä oli 2,5 miljoonaa. Mielestäni tulos on todella hieno ja voitto!
Kommentit (12)
No nämä vaalit näin ja muu maa tulee sitten perässä kuuden vuoden kuluttua.
Ja kyllä, se oli hieno tulos!
vaan oikeaa presidentinvaalia. Minä uskon, että Niinistön kannattajista suurin osa olisi hyvillä mielin äänestänyt homoa presidentiksi, jos hän olisi ollut muuten Niinistön tasoinen. Mutta ei ollut.
heteroa vain siksi että ajatus kahdesta miehestä rakastelemassa on kuvottavaa.
Ajattelivatko Niinistöä äänestäneet miltä hän näyttää rakastellessaan?
ollut se, että valitaanko homo vai hetero. On ehkä vähä tärkeempiäkin kriteereitä.
Ei tässä mitään homoäänestystä käyty, vaan oikeaa presidentinvaalia. Minä uskon, että Niinistön kannattajista suurin osa olisi hyvillä mielin äänestänyt homoa presidentiksi, jos hän olisi ollut muuten Niinistön tasoinen. Mutta ei ollut.
juuri homoäänestyskäytiin maakunnissa!
Presidentinvaaleissako jotkut seksijutut ratkaisevat? Niinistö on ollut jo vuosia suosituin ehdokas, nämä homojutut ovat tulleet puheeksi vasta Haaviston kampanjan myötä. Niinistön kannatus on ihan aitoa, ja täysin muista syistä kuin seksistä nousevaa.
Sen sijaan nämä kommentit vaikuttavat siltä, että Haavistoa on äänestetty juuri homouden takia.
Ei tässä mitään homoäänestystä käyty, vaan oikeaa presidentinvaalia. Minä uskon, että Niinistön kannattajista suurin osa olisi hyvillä mielin äänestänyt homoa presidentiksi, jos hän olisi ollut muuten Niinistön tasoinen. Mutta ei ollut.
juuri homoäänestyskäytiin maakunnissa!
kannatusta, ei Haavistossa ole mitään homouden lisäksikään, joka maaseudulla vetoaisi. Sen sijaan homoudella hehkuttaminen näyttää vetoavan tiettyihin mukasuvaitsevaisiin, jotka mielellään haukkuvat niitä, jotka ajattelevat väärin tai heidän mielestään tyhmästi, mutta luulevat olevansa suvaitsevaisia, kun suvaitsevat homoja. (Ja ilmeisesti sitten ajattelevat, että homoissa on jotain erityisesti suvaittavaa.)
heteroa vain siksi että ajatus kahdesta miehestä rakastelemassa on kuvottavaa.
Ajattelivatko Niinistöä äänestäneet miltä hän näyttää rakastellessaan?
Vaikka tuo parisuhde valintani lopullisesti ratkaisikin. Sängyssään saa touhata mitä haluaa, mutta miespari edustamassa Suomea oli minulle (vielä tänä vuonna) liikaa.
Presidentin seksielämä ei kerta kaikkiaan kiinnosta!
Haavisto voitti! Ja Haavisto oli myös tosi hyvä tenteissä.
Haavisto voitti! Ja Haavisto oli myös tosi hyvä tenteissä.
mutta nyt prosentilla Niinistö voitti. Silti mieletöntä.
vaikka en Haavistoa äänestänytkään. Hyviä ehdokkaita oli molemmat.