Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehet oikeasti olla näin tyhmiä ja sikoja?

Vierailija
29.02.2012 |

Mies lähti eilen kahden lapsemme kanssa vanhemmilleen lomailemaan, minä en mennyt mukaan kun on töitä.

Anoppi soitti hetki sitten että toinen lapsista oksentaa eikä saa miestä puhelimella kiinni, luuli että mies oli tuonut lapset vaan hoitoon ja vietämme kaksin aikaa, mutta mies viettää sitten sitä aikaansa jonkun uuden sutturan kanssa, jumalauta mikä sika.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiselta sialta kuulostaa. Tuli paha mieli sun puolesta :/

Vierailija
2/23 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet yhteen isoon sikaan törmännyt.

Onko tuo tyhmyyttä mieheltä en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteli ettei tuo tule missään vaiheessa ilmi. Lapset nyt viimeistään olisivat jossain vaiheessa puhelleet ettei isä ollut mummulassa ollenkaan.

Ja mitä tuohon toiseen vastaukseen tulee niin niin täydellistä ihmistä ei olekaan ettei löytyisi ketään toista jossa olisi jotain parempaa.

ap

Vierailija
4/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskoako tätä...

Vierailija
5/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kotona on ihan mahdoton hirviö, niin kunnollinen mies voi etsiä normaalia naisseuraa ja saattaa jopa ihastua/rakastua.

Vierailija
6/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin väärässä.

Ehkä sitten olen hirviö, joskaan en tiedä millä perusteella, olen ihan nätti ja melko hoikkakin, tykkään myös seksistä, en siis pihtaa, en nalkuta ja olen muutenkin mielestäni ihan mukava. Emme edes tappele miehen kanssa ja luulin että ollaan oltu onnellisiakin, mutta näin ei näköjään ole. mutta olen tämän sitten vissiin itse aiheuttanut olemalla tämmöinen kuvottava, löysäpilluinen hirviö.

Taas tuli tän palstan luonne hienosti esille näissä vastauksissa joita olen saanut.

ap

Vierailija
7/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin väärässä. Ehkä sitten olen hirviö, joskaan en tiedä millä perusteella, olen ihan nätti ja melko hoikkakin, tykkään myös seksistä, en siis pihtaa, en nalkuta ja olen muutenkin mielestäni ihan mukava. Emme edes tappele miehen kanssa ja luulin että ollaan oltu onnellisiakin, mutta näin ei näköjään ole. mutta olen tämän sitten vissiin itse aiheuttanut olemalla tämmöinen kuvottava, löysäpilluinen hirviö. Taas tuli tän palstan luonne hienosti esille näissä vastauksissa joita olen saanut. ap

joka ei pysty kertomaan omaa kantaansa asioihin. Sä vaan oletit asioita.

Mitä odotit?

Vierailija
8/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tulin haukkumaan, sinun mielestäsi mies joka pettää vaimoaan ansaitsee vissiin vaan kehuja siitä kuinka hieno mies se on.

ap

Vierailija
9/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö usko miehesi saavan vielä nätimpää ja hoikempaa? Vai luulitko etteivät söpöt(kin) ihmiset tule petetyiksi? Näistä tällaisista aloituksista paistaa aina naisen naiivisuus ja ihmeellinen kupla, jos on hyvännäköinen ja suht normaali luonteeltaan ei mies kaipaa vihreämpää ruohoa..

Vierailija
10/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tulin haukkumaan, sinun mielestäsi mies joka pettää vaimoaan ansaitsee vissiin vaan kehuja siitä kuinka hieno mies se on. ap

ei ainakaan käy ilmi tosta sun alotuksesta että asia näin on.

Vierailija
11/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mainitsin siksi kun tultiin heti haukkumaan kuinka olen niin kamala ja löysä ja vaikka mitä että miehellä on sikäli vissiin oikeus toimia näin. En olisi noit aasioita muuten edes maininnut.

Mun mielestä on käsittämätöntä se että meidän perhe ei ole miehelle näköjään minkään arvoinen.

ap

Vierailija
12/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa toisen naisen luona, laitoin vain siihen aloitukseen että anoppi ei tavoittanut poikaansa puhelimella ja siksi soitti minulle.

ap

Vierailija
13/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mainitsin siksi kun tultiin heti haukkumaan kuinka olen niin kamala ja löysä ja vaikka mitä että miehellä on sikäli vissiin oikeus toimia näin. En olisi noit aasioita muuten edes maininnut.

Mun mielestä on käsittämätöntä se että meidän perhe ei ole miehelle näköjään minkään arvoinen.

ap

Jos sinulla on luonne, käytös ja ulkonäkö suht kohdillaan, niin sitten löydät varmasti parempaa tuollaisen sian tilalle! Vastauksistasi paistaa ettet ole ylimielinen tai snobi, olet vain hämmentynyt tilanteesta etkä tiedä miten tästä eteenpäin. Jos et ole provo (kuten täällä nykyisin saa aina pelätä), niin toivoisin sinun ymmärtävän ettei tuollaisessa suhteessa ole tulevaisuutta. Miehesi on seikkailunhaluinen pikkupoika, halusi nähdä miten pitkälle pääsee, joten sellainen ei ansaitse kunnioitusta.

Vierailija
14/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehet oikeasti olla näin tyhmiä ja sikoja? Mies lähti eilen kahden lapsemme kanssa vanhemmilleen lomailemaan, minä en mennyt mukaan kun on töitä.

Anoppi soitti hetki sitten että toinen lapsista oksentaa eikä saa miestä puhelimella kiinni, luuli että mies oli tuonut lapset vaan hoitoon ja vietämme kaksin aikaa, mutta mies viettää sitten sitä aikaansa jonkun uuden sutturan kanssa, jumalauta mikä sika.

Sun täytyy nyt vaan kiittää sitä idioottia joka valitsi tuollaisen sulle mieheksesi.

Vierailija
15/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin oikeasti että meillä on kaikki hyvin, minusta meillä oli onnellinen perhe. Minun käy niin sääliksi lapset joilta mies hajotti hyvän perheen.

Miehelläkin kuitenkin ikää on jo yli 40 että luulisi että on ehtinyt riittävästi seikkailla jo aiemmin.

Surettaa ja suututtaa.

ap

Vierailija
16/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kääntyy täydellisesti omia periaatteitaan vastaan niin juu olisin valinnut toisin, mutta en voinnut tietää, tämmöinne käytös tuli ihan täysin puun takaa.

Minä idiootti kai painun tästä sitten häpeämään ja toivon että mies löytää sen onnensa sitten tämän uuden ihanan naisen luota.

Vierailija
17/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 14 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka ei ole tietääkseni pettänyt minua ja jonka olen kirjeenvaihtokaverina elämääni saanut. Ikinä en vanno kenestäkään mitään, mutta kaikki merkit viittaa siihen, että se on edelleen umpirakastunut minuun, siihen malliin se kotona viihtyy, ja kainaloonsa kaappaa, eikä edes mielellään reissaa ilman mua. Osaa puhua ja pussata. Toivotaan, että tämä tunnetila jatkuu. En väittäisi, että kaikki miehet on sikapaskoja. On oikeasti rehellisiä kunnian miehiäkin olemassa, ja tunnen aika montakin.

Ja olen 25 kiloa ylipainoinen pullakka ollut aina...ja mies saa yhdyntää nykyään noin kerran viikossa parissa, johtuen minun sairauteni ajoittain kovista kivuista, eli "pihtailen". Itselläänkin on oma särkevä sairaus, ja ähkitään kolotuksia yhdessä.

Älä kuule välitä noista, jotka aina löytää naisesta syyn sille, että mies pettää. Et ole hirviö. Nuo "paremmin tietävät" elää kuplassa, ja luulee että jos nainen tekee sitä tai tätä, niin mies ei petä. Ne on sairastuneet miellyttämisen tautiin, ja niistä tulee herkästi kynnysmattoja.

Se, jos mies pettää, niin ei ole kiinni sinusta ap. Ei nalkuttamisesta tai ulkonäöstä. Enemmän on kyseessä miehen kyvyttömyys puhua asioista, tai itsetunnon puutteista, halusta saada ihailua. Maailman kauneimmiksikin tituleerattuja naisia mies pettänyt, kun luulee ettei jää kiinni ja arki on astunut suhteeseen. Sellainen ihminen ei ole varustettu kovin hyvällä rehellisyydellä, toisen ymmärtämisellä tai halulla löytää ratkaisuja ja kompromisseja. Oma napa lähinnä ja sitä rataa. Ja näköjään sun äijääsi ei ole edes aivoilla varustettu, kuten sait huomata, eli pettäminen nyt oli vaan ajan kysymys, menee siis muna edellä ja aivot narikassa. Mahtoiko olla edes eka kerta...

Moni mies nauttii imartelusta ja itsensä sonniksi tuntemiselta, ja sitähän vierailta naisilta saa. Kun vielä mies on kasvatettu nii,n ettei se saa pillittää ja valittaa, tai puhua tunteistaan, niin puhutaan sille vieraalle akalle sitten, sillä kotonahan ei ole enää muiden miesten mielestä mies, jos erehtyy tunteistaan puhumaan tai akalleen uskoutumaan. Auts, siitähän tulee lyömäase parisuhteessa. Tällaisen miehen parisuhdeterapeutti on vieras pillu, eli laukaisu, rentoutus ja sen jälkeen tyynypuheet. Vieras akka pidetään sitten varaventtiilinä lupailemalla sille yhtä ja toista, mitä ei aiota ikinä toteuttaa, Kuten valehdellaan, että vaimolla on syöpä ynnä muuta soopaa.

Mun ystävälleni kävi vähän kuin sulle. Kuvitteli sen ex, ettei 4 v lapsi kerro että "isin mukana oli sellainen täti Lintsillä. Mä näin kun ne pussasi" Kovastihan se ukko siinä sitten poraa ja parkuu, että ei enää ikinä, mutta ystäväni pakkasi kamansa. Ja kas, pettihän se äijä sitä uuttakin.

Henkilökohtaisesti uskon, ettei pettäjätyyppi aidosti ja sydämestään rakasta puolisoaan, vaan on lähinnä kiintynyt tähän tai yhdessä tottumuksesta tai siksi, ettei kestä ajatusta tavata lapsiaan harvemmin tai tietää, että ei ole enää varaa kesämökkiin ja muihin yhdessä hankittuihin pikku elintason etuihin. Jos aidosti rakastaa, arvostaa ja himoitsee kumppania, niin ajatuksiin ei vaan mahdu muita ihmisiä siinä deittailumielessä. Jos pettäjätyypin oma elämä tuntuu tylsältä, niin pikku seikkailu virkistää. Juttu on vaan niin, ettei niistä seikkailuista elämä paranekaan, vaan siitä kärsii moni ihminen, ja ensimmäiseksi lapset. Harva osaa valehdella niin hyvin, ettei jää kiinni.

Idiootti äijä. Halaisin sua, jos voisin, et se ole sinä, joka tässä selkäsaunan tarvitsisi. Surku tulee lapsianne.

Vierailija
18/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset ovat tuollaisia takertuvia liimanäppejä. miehetkin ovat ihmisiä. jA IHMISILLÄ ON IHMISOIKEUDET!

1. Ihmiset syntyvät ja elävät vapaina ja oikeuksiltaan tasavertaisina. Yhteiskunnalliset erot voivat perustua vain yleiseen etuun.

2. Kaiken poliittisen yhdistymisen päämäärä on ihmisen luonnollisten ja ikuisten oikeuksien suojeleminen; näitä ovat oikeus vapauteen, omistukseen, henkilökohtaiseen turvallisuuteen ja sorron vastustamiseen.

3. Kaikki oikeus vallan käyttöön perustuu pohjimmaltaan kansaan; kukaan ei voi käyttää valtaa, joka ei ole kansasta lähtöisin.

4. Vapaus käsittää mahdollisuuden tehdä kaikkea sellaista, mikä ei vahingoita muita ihmisiä. Ihmisen luonnollisilla oikeuksilla ei ole muita rajoja kuin ne, jotka takaavat yhteiskunnan muille jäsenille samojen oikeuksien nautinnan; nämä rajat voidaan mkääritellä vain lailla.

5. Lailla ei saa kieltää muita kuin yhteiskunnalle vahingollisia toimintoja. Mitä ei ole lailla kielletty, sitä ei saa estää, eikä ketään saa estää tekemästä sellaista, mitä lailla ei ole määrätty.

6. Laki on yleisen tahdon ilmaus; kaikilla kansalaisilla on oikeus henkilökohtaisesti tai edustajan välityksellä päättää sen säätämisestä; sen täytyy olla sama kaikillei, olkoon kysymys sitten suojelusta tai rangaistuksesta. Kaikilla kansalaisilla, ollen tasavertaisia lain edessä, on yhtäläionen pääsy kaikkiin julkisiin arvoihin, paikkoihin ja virkoihin kykyjensä mukaan ja ilman muuta erottelua kuin heidän avujensa ja taipumustensa mukaiset erot.

7. Ketään ei saa syyttää, pidättää tai pitää vangittuna muuta kuin lain säätämissä tapauksissa ja lain määräämien normien mukaan. Ne, jotka yllyttävät, tappavat, panevat toimeen tai antavat panna toimeen mielivaltaisia määräyksiä, on tuomittava; mutta kaikkien kansalaisten, joita kutsutaan tai pidätetään, on heti toteltava, vastustamalla he tekevät itsestään syyllisiä.

8. Lailla ei saa säätää kuin ehdottoman ja ilmeisen välttämättömiä rangaistuksia, eikä ketään saa rangaista muuta kuin lain perusteella, lain, joka aiemmin on rikoksesta säädetty, julkaistu ja laillisesti sovellettu.

9. Jokainen on syytön, kunnes julistetaan syylliseksi; jos henkilö on välttämätöntä pidättää, on lailla ankarasti ehkäistävä kaikki sellainen ankaruus, joka ei ole välttämätöntä henkilöllisyyden varmistamiseksi.

10. Kenenkään toimintaa ei saa rajoittaa hänen mielipiteittensä, vaikkapa uskonnollistenkin, takia, ellei niiden julki tuominen aiheuta haittaa lailla säädetylle julkiselle järjestykselle.

11. Vapaa ajatusten ja mielipiteiden vaihto on ihmisten kallisarvoisimpia oikeuksia. Kaikki kansalaiset voivat puhua, kirjoittaa ja julkaista mielipiteitään vapaasti paitsi silloin, kun he syyllistyvät tämän vapauden laissa määriteltyyn väärinkäyttämiseen.

12. Kansalaisten ja ihmisten oikeuksien turvaamiseksi on järjestysvalta välttämätön. Tämä järjestys on perustettu kaikkien hyödyksi, eikä niiden erityiseksi hyödyksi, joiden haltuun se on uskottu.

13. Järjestysvallan ylläpitämistä ja hallinnon kuluja varten on yleinen verotus välttämätön. Se täytyy jakaa tasavertaisesti kaikkien kansalaisten kesken suhteessa heidän varoihinsa.

14. Kansalaisilla on oikeus itse tai edustajansa välityksellä todeta julkisen veron tarve, oikeus vapaasti hyväksyä se, seurata sen käyttöä ja määrätä sen määrä, peruste, perimistapa ja kesto.

15. Yhteiskunnalla on oikeus vaatia selontekoa kaikilta hallintonsa julkisilta asiamiehiltä.

16. Kaikissa sellaisissa yhteiskunnissa, joissa oikeuksien takaamista ei ole varmennettu, eikä vallanjakoa ole määrätty, ei ole tarvis olla perustuslakia.

17. Omistusoikeus on loukkaamaton ja pyhä, sitä ei saa keneltäkään pois ottaa, ellei laillisesti todettu yleinen tarve sitä aivan ilmeisesti edellytä toimeenpantavaksi oikeudenmujkaisilla ehdoilla ja siten, että siitä ennalta maksetaan korvaus.

että niin.

Vierailija
19/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä minulla on edes oikeus olla loukkaantunut miehen käytöksestä. Ja itseasiassa ainut edes asiallinne vastaus koko aikana.

Ja tuota ihmisoikeusvastaajaa en nyt ymmärrä ollenkaan, nainenko on vaan kynnysmattona kun mies sillä välin toteuttaa ihmisoikeuksiaan missä huvittaa.

Ei oikein vastaa minun käsitystäni hyvästä parisuhteesta, minusta siihen kuuluu rehellisyys ja toisen ihmisen kunnioittaminen ja toisen ihmsien tunteiden huomioon ottaminen.

ap

Vierailija
20/23 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein vastaa minun käsitystäni hyvästä parisuhteesta, minusta siihen kuuluu rehellisyys ja toisen ihmisen kunnioittaminen ja toisen ihmsien tunteiden huomioon ottaminen.

ap

koskaan kokeneet joten vastaukset on sitten sitä samaa tasoa. kannattaa keskustella asiasta vaikka ystävien kanssa, joilla on ns normaali arvomaailma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan