NIINISTÖ VOITTI!!!!!!!!!!!!!! REPIKÄÄ SIITÄ HAAVISTO FANIT :DD
Kommentit (12)
Minä äänestin Haavistoa mutta että fani?
Oletko sinä Niinistöfani?
Etkö voisi jo lopettaa?
Ei kuule haittaa pätkääkään sun häpeilyt HAHHAHHAAAAA
Haaviston äänimäärään ennakkoäänten osalta! Upea kampanja, hieno lopputulos noustiinpa tuosta vähän tai paljon kun kaikki äänet on laskettu. Onnea myös Niinistön kannattajille! Äänestin häntä viime vaaleissa, nyt valinta oli toinen, joten kyllä mulle tämäkin tulos kelpaa :)
Äänestin Haavistoa, mutta Niinistö pressana on mulle ihan ok.
Sitä paitsi asun Niinistön lähellä, joten ihan mukavaa että pressa on "omilta kulmilta" ( :
Ei noi presidentinvaalit mikään Big Brother ole. Mullakin tulee myötähäpeä noista jutuista vaikka äänestin Haavistoa. Mutta aloittaja itsehän ei varmaan sellaista tunnetta tiedä olevankaan :D
Luuletko, että kovinkin moni Haaviston kannattaja ajatteli, että Haavistolla olisi suuretkin mahdollisuudet voittaa? Haavisto on tehnyt ihan mielettömän saavutuksen edetessään ylipäänsä kakkoskierrokselle. Jotakuta aikaisempaa täällä kirjoittanutta kompatakseni, kampanja on ollut niin mahtava, kun taas Niinistöllä lähinnä puolustustaistelua.
Eikä Niinistö presidenttinä mullekaan mikään katastrofi ole. Haavisto olisi vain ollut mieluisampi. Ja on mun elämässä suurempiakin pettymyksiä ollut kuin tämä :D Kun kaiken lisäksi tämä oli ihan arvattavissa. Hyvä mieli on siitä joka tapauksessa, että Haavisto meni noin pitkälle ja sai keskustelua aikaan.
Paperi? vai mitä?
Kasva aikuseksi.
Ei tainnu saada kannatusta tää imbesilli alotus :D voi voi. Kannattajien ääni puhuu kannattajien tasosta :)
HAAVISTOFANIT.
HIH, HIH, HIH, MISSÄ NYT RIEMUNNE???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Loistavaa. Nytkä vihdoin tämän palsta palstaidiootit ymmärtävät olla hiljaa!! Takkiin tuli ja kunnolla ja nyt voi sen persuttelun ja muun paskan lopettaa, te hävisitte kaikki vaalit!
FUCK YOU HAAVISTOFANIT.
HIH, HIH, HIH, MISSÄ NYT RIEMUNNE???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tämä kertoo susta ja sun ajatusmaailmasta kaiken. Olet sairas ihminen.
FUCK YOU HAAVISTOFANIT.
Tämä kertoo susta ja sun ajatusmaailmasta kaiken. Olet sairas ihminen.
Etkö voisi jo lopettaa?