Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H1N1 rokote, pässit nyt itkevät!

Vierailija
05.02.2012 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012020515166116_uu.shtml

Siitä rokotteesta varoitettiin ja varoittelijoita parjattiin. Kamalan ikävää että varoitukset osuivat oikeaan, siitä huolimatta olisi kiva tietää, kuinka moni otti opikseen?

Ja tähän ei nyt auta nyyhkyttelyt siitä miten sikainfluenssaankin kuoli ihmisiä, niin kuolee tavalliseen influenssaankin. Kyse on hoidosta, valppaudesta ja ihan luonnon valinnasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Puolan tilastot, siellä kuoli ihmisiä suhteessa vähemmän kuin Suomessa vaikkei koko maahan tilattu ensimmäistäkään rokotetta. Sama tauti molemmissa maissa. Sattumaako?

Puolassa kuoli 181 ja siellä on noin 38 miljoonaa asukasta. Aikamoinen tappajatauti. Mutta, voihan sitä lotossakin voittaa...

Vierailija
2/16 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ikuisesti onnellinen, että jätin tuolloin 9kk lapseni rokottamatta. TErveydenhoitaja-ystäväni jättä myöskin omansa ja kyllä olemme jälkeen onnitelleet itseämme. Nyt maksatte seurauksista ja lapsenne kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sairastunut vakavasti, jos ketään ei olisi rokotettu???

Vierailija
5/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sairastunut vakavasti, jos ketään ei olisi rokotettu???

kuin normaaliin influenssaan! se että sikainfluenssaa hehkutettiin enemmän, ei tee siitä tappavampaa!

Sitäpaitsi rokotteet tuliat liian myöhään, tauti levisi silti.

Vierailija
6/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Puolan tilastot, siellä kuoli ihmisiä suhteessa vähemmän kuin Suomessa vaikkei koko maahan tilattu ensimmäistäkään rokotetta. Sama tauti molemmissa maissa. Sattumaako?

Vierailija
7/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhässä maassa ei satavarmasti ole testattu jokaista keuhkokuumetta oliko se hiniä. Se testi on nimittäin aika kallis näin suomalaisittainkin.

Vierailija
8/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin aika sitten (taisi olla ennen joulua) oli pikku uutinen jossain (en muista missä), että tulossa on influenssa aalto, joka on oikein ärhäkkä. Tästä influenssasta ei revitelty kauhujuttuja mediassa eikä levitelty hysteriaa ihmisten keskuudessa. Minkäköhän takia? Ja varmasti tähänkin influenssaan kuolee ja on jo kuollut muutamia ihmisiä, niistä ei vain ole missään uutisoitu.

Vierailija
9/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssa tappaa maailmanlaajuisesti n.30 000-60 000 ihmistä, sikainfluenssaan kuoli alle 20 000.

Vieläkö jaksetaan jankata? Mitään ette oppineet?

Vierailija
10/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua varten ei tarvitse kehittää yhtään rokotetta enää. Vaikka kuulunen riskiryhmään, en aio enää ottaa niitä. Jos tauti tappaa, niin se on luonnonvalintaa, vahvimmat jäävät eloon.

Vierailija
11/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhässä maassa ei satavarmasti ole testattu jokaista keuhkokuumetta oliko se hiniä. Se testi on nimittäin aika kallis näin suomalaisittainkin.

Ihan tilastojen valossa Suomessa kuoli samana ajanjaksona ENEMMÄN ihmisiä kuin Puolassa, jossa terveysministeri oli lääkäri ja hylkäsi rokotteen nähtyään samat faktat kuin suomalaiset pässit. Ei siinä testejä tarvita.

Vierailija
12/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se oman typeryyden myöntäminen joillekkin niin kamalan vaikeaa.

Inhottavinta on se, että tutut jotka kokivat asiakseen haukkua äitiyttäni, älyäni ja leimasivat hihhuliksi ovat nyt olleet hurjan hiljaa. eivät kuunnelleet järkeä silloin eivätkä nyt.

Vierailija
14/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita jos olisikin tullut aivan kamala epidemia ja tuhansia kuollut...

suomessa kukoistaa besserwisserit ja tiedoksi en ottanut itse rokotusta koska en kuulunut riskiryhmiin ja sita ei minulle annettu. tana vuonna olen ottanut rokotteen ja maksoin siita yksityisella.

Vierailija
15/16 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne samat tahot jotka suomessa hyötyivät pandemrixin hankinnasta epäilivät... Kaikki tieto oli jo tuolloin saatavilla. Päätökset olivat poliittisia ja harvalla maalla riitti kantti puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Iso osa suomalaisista luottivat sokeasti "auktoriteetteihin" ja sivuuttivat muut faktat hysteriana.

Ja joo, on vanha juttu, mutta tästä olisi ehdottomasti suomalaisten opittava jotain!

Vierailija
16/16 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssa tappaa maailmanlaajuisesti n.30 000-60 000 ihmistä, sikainfluenssaan kuoli alle 20 000.

Vieläkö jaksetaan jankata? Mitään ette oppineet?

Eivät tosin nukahtele minne sattuu, hyvä jos ylipäätään nukahtavat illalla.

Mitä haluat mun tekevän? Kieriskelevän tervassa ja höyhenissä?

Mitään muuta flunssarokotetta ei meillä ole kukaan koskaan ottanut, eikä otettu viime syksynäkään.

Miten osoitan ottaneeni opikseni? (Otinkohan mä..?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän