Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsekäs " kaveri" ...

Vierailija
14.11.2005 |

Siis taas palaa yhteen " kaveriin" hihat, kun se ei oikeesti puhu kuin itsestään. Se valittaa kaikesta ja muut ei saa valittaa kuitenkaan sille, koska sitä rupee ahdistamaan(se valittaa siitä sitten seuraaavalle). Aina pahassa paikassa se vetoo masennukseensa, joka ei kuitenkaan estä sitä, että lapsia vois tehdä lisää. Mutta esim. ulkoilla niiden kanssa ei jaksa, kun ulkona on tylsää. Jne... Hohhoijaa.. Tätä ihmistä ei pätkääkään kiinnosta muiden asiat, mutta sen asioista pitäs olla hirveen kiinnostunu siitä ja sen elämästä. No, toki se haukkuu kaikkien lapsenhoitoa ja nimivalintoja yms.. Noh, jostain kumman syystä en enää jaksa pitää ko. henkilöön yhteyttä, jollei hän itse soittele. Mutta huh, miten oikeesti voi olla noin itsekkäistä ihmisiä?! Onko muilla yhtä ihanaisia tuttavia?:b

Mun mielestä ystävyys on sitä, että jaetaan omat ja toisen surut:) Ei vaan niitä omia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joka päivä kuuntelee ko. ihmistä, joka mm. potkii eläimiänsä jne... Niin siinä ainakin menee mun raja. Ei jaksa enää tarjota ystävyyttä, kun ei saa vastakaikua vuosienkaan jälkeen...Miksi tommoset ihmiset tekee lisää lapsia? Sen takia että sais tyhjiötä elämässään täytettyä?

ap.

Vierailija
2/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä. Meitä on moneksi ja toiset olettaa et voi valittaa kokoajan eikä tarvi ottaa vastuuta elämästään. Toivotaan että elämä ja lapset opettaa häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri soittelee useinmiten vaan sillon kun tarttee rahaa lainaan, silloin jaksetaan jutella kyllä ummet ja lammet, jos sitä rahaa on lainata, mut jos ei, niin ei kestä puhelukaan pitkään. Sit se älytön viestien lähettely, et voitko soittaa, mulla ei oo paljoo puheaikaa? NO, mullako sitten on?..munko puhelut ei maksa?

Välillä saa kuulla samaiselta tyypiltä ihan selkeitä ilkeyksiä, jotka johtuu vaan kateudesta, kun meillä on sitä rahaa. Ottaa pannuun et, pitää arvostella rumasti toisten omaisuutta, joka ollaan kovalla työnteolla hommattu. Meidän uus (meille uus) mökkikin oli suunnilleen ihan paska. Oon tosissani miettiny että, pistäisin tähän henkilöön välit poikki kokonaan. Sit kumminkin oon niin kiltti ja säälin, kun tiedän et, on vaikeeta taloudellisesti.

Vierailija
4/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa yks " rahanlainaaja kaveri" . Huomasin et, kaveria ollaan vaan sillon kun löytyy rahaa ja, lopetin rahan lainaamisen. Kuinkas kävikään?..eipä ole tytöstä vähään aikaan mitään kuulunut. Ei saa antaa käyttää itseään hyväkseen. Varmasti auttaisin tänäkin päivänä ellen olisi huomannut että, ei ollut kyse ystävyydestä vaan pelkästä hyväksikäytöstä.

Vierailija
5/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, näitä rahanlainaaja kavereita löytyy enemmänkin. Itse oon pistäny kanssa stopin siinä vaiheessa kun huomaan olevani pelkkä pankki. Ainahan se harmittaa mutta, hyväksikäyttö sitäkin enemmän.

Vierailija
6/6 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainannu millon mihinki sille 5e, 10e tai enemmän. ja sit ei tahdota maksaa millään takas. Valitetaan kun ei oo rahaa ostaa ruokaa. Ei olisi häne kannattanut tehdä monen sadan euron puhelin laskuja ja tilailla kaikkee sieltä sun täältä niin ei olis joka reikään velkaa. Ja sit hän suuttu siitä kun olin hänen poika ystävän auton kyydissä (hän tosin ajoi ja mies makso bensat)

niin kehtaa viel jälkeen päin pyytää rahaa kyydistä. Ja hänen lapsi meillä hoidossa minun miehelläni. Mut kun ihmiset on rahan ahneita nykyisin.