G: Mitä hyvää siitä seuraa jos Haavisto valitaan presidentiksi?
Minun elämässäni ainakin kolme asiaa muuttuisi parempaan suuntaan:
- mieheni sisko on ilmoittanut muuttavansa maasta miehensä ja lastensa kanssa jos Haavisto valitaan - ja se olisi valtavan hyvä asia.
- anoppi ja appiukko sanovat häpeävänsä silmät päästään ja aikovat erakoitua Lappi -mökilleen koska eivät kehtaisi naamaansa näyttää maassa jossa olisi homopresidentti - jep! jep! :-)
- ja pomoni kuulemma muuttaisi Ruotsiin jo tänä iltana ja minä olen häntä seuraava, eli saisin ylennyksen - hohoo!
Ei paha.
Paitsi että itse äänestin kyllä Niinistöä ennakkoon. Mutta silloin en vielä tiennyt
miten hyväksi elämäni muuttuisi jos Haavisto voittaisi.
Vähäkö nyt harmittaa!!!
Kommentit (5)
ilmaisukykyinen presidentti jolla on loistava verkosto valmiina eu:n ulkopuolellakin ja jota arvostetaan kansainvälisesti todella paljon.
Setasonnan jauhanta vain jatkuisi, tärkeistä asioista ei niin väliä.
jolla on humaanit arvot kohdallaan.
Siinä sivussa myös osoitettaisiin olevamme ennakkoluuloton länsimaisia arvoja kannattava kansakunta joka ylpeänä osoittaa tietä muulle maailmalle.
Osaisi varmasti hoitaa presidentin tehtävät siinä missä Niinistökin. En kuitenkaan usko, että ihmisten elämä sen kummemmin muuttuisi ruohonjuuritasolla (paitsi ap:n, hih!). ;)
nieleskellä järkytystään. Siinä olisi ihan tarpeeksi hyvää.
Oikeasti hyvää olisi tietenkin se, että kerrankin saataisiin puhumiseen kykenevä ja jopa kansantajuisesti puhuva presidentti, joka ei killu jossain omassa ylhäisyydessään ja linnoissaan.