Peseekö miehenne kalunsa enne seksiä?
Tuli äsken mieleen että kun minä ja mieheni harrastetaan seksiä niin mies ei käy pesemässä koska on erittäin hygieeninen eli pesee siis aina vessankäynin jälkeen, samoin minä. Joten ajattelin kysyä teiltä ette siis kun meno alkaa käydä kuumaksi sanotteko siis miehellenne että anteeks voisitko mennä pesemään kyrpäsi vai miten?
Kommentit (16)
Meillä yleensä osataan ennakoida asia. Usein tuntuu
siltä,että tänä iltana taitaa saada.Silloim se sek-
si parasta onkin,kun molemmat ovat aloittaneet"esi-
leikin" jo aamulla.
Käyn pesemässä kaluni aina ennen yhdyntää. Ei sitäkoskaan tiedä, vaikka vaimo haluaisi ottaa suihin ja silloin on parasta olla puhdas kalu.
Normaali puhtaus ja pieni ennakointi yleensä riittää. Vessareissun yhteydessä siis pesee ja tietysti aina kun käy suihkussa, tavallisesti siis illalla ennen kuin ollaan lähekkäin. Mutta toki jos monta tuntia on ollut pesemättä kun meno käy kuumaksi tai jos aamulla heti herättyä aletaan peuhata niin silloin se on selvä että käy pesemässä ensin. Ja kyllä sen verran ymmärtää oman kehonsa ja hygienian päälle että osaa sen itsekin ihan sanomatta tehdä. Tai joskus ihan harvoin ollaan niin toistemme kimpussa valmistautumatta että joutuu keskeyttämään ja juoksemaan pesulla. Mutta kyllä senkin voi ihan suoraan sanoa.
Pestään toistemme vehkeet, se on niinku esileikkiä. Ja jos pissattaa, saa pissata toisen kädelle. Sekin on esileikkiä. Ja sitten vaan paneen ;D
En pese, eukkoni imee aina kalun puhtaaksi sissijuustosta yms. ennen yhdyntää.
En pese, eukkoni imee aina kalun puhtaaksi sissijuustosta yms. ennen yhdyntää.
Kätevää ja ekologista!
kullini yleensä aina pissaamisen jälkeen. Se on siis yleensä siinä määrin puhdas, ettei tarvitse erikseen alkaa pestä, jos sattuu tulemaan paljas pimppu eteen.
Pakko pestä sekä pimppi että kalu ennen seksiä. Ja mies tietää sen eli jos ei ole puhdas kalu, niin käy sen pesemässä jossain välissä (tai minä pesen sen, osana esileikkiä).
Ja heti seksin jälkeen pakko pestä pimppi heti.
Jos en pese pimppiä tai mies ei pese kaluaan, niin seurauksena on hiiva. Ja tämä on testattu juttu: aina hiiva, jos on vähänkin muhineet alapäät.
Eli meillä ei harrasteta mitään spontaania seksiä luonnonhelmassa. :(
Mies pesee vehkeensä aina vessassa käynnin jälkeen ja ennen seksileikkejä. Mitään spontaania siinä ei sitten olekaan. Sitä samaa tylsää kerran kuussa.
Mies pesee vehkeensä aina vessassa käynnin jälkeen ja ennen seksileikkejä. Mitään spontaania siinä ei sitten olekaan. Sitä samaa tylsää kerran kuussa.
Mitä helkkaria? Eihän miehet nyt kalujaan pese kun eivät pese edes käsiään. Miehen kuuluu haista miehelle ja haluan, että naisetkin sen haistavat seksissä.
porukkaa,ettei voida heti aamulla herättyä harrastaa sellaista unihorrosmaista seksiä sängyssä,että pitää juosta vessaan pesemään!!WTF? Nykyajan ihmiset ovat peruspuhtaita ja suht hajuttomia,jos käyvät kerran päivässä suihkussa,poikkeus tietty joku hikiliikunta ennen..Huh,huh!Ei koskaan mieheni kalu ole maistunut millekään juustolle,jos aamulla vähän olen maistellut herättyäni ja tuskin mun pimppikään!!
Tuli äsken mieleen että kun minä ja mieheni harrastetaan seksiä niin mies ei käy pesemässä koska on erittäin hygieeninen eli pesee siis aina vessankäynin jälkeen, samoin minä. Joten ajattelin kysyä teiltä ette siis kun meno alkaa käydä kuumaksi sanotteko siis miehellenne että anteeks voisitko mennä pesemään kyrpäsi vai miten?
No mä en kyllä miehestäni tiedä. Toisaalta mies on kyllä ainakin joissain asioissa jopa yli siisti, niin luulisin... En kyllä kokoskaan ole sitä touhujen kuumettua munan pesuunkaan komentanut, vaan aina on hommat viety loppuun keskeytyksettä.