Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En anna mummon nähdä lapsenlastaan. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.02.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme et teijän mummut ja anopit juovat kun olette itsekkäitä. Joskus voi käydä kylässä, vaikkei pidä anopista. En itsekkään pidä. Lapsia kuitenkin tapaa ja haluaa välillä hoitaakin:) pyydämme hänet myös välillä syömään.

Vierailija
2/22 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaahan nämä ulkomaalaisten vävyjen kiellot tarkempaan syyniin. Ettei vain vaimoja pahoinpidellä tai ahdistella henkisesti. Menette vaikka isommalla naisporukalla katsomaan, mitä lapsenlapsille kuuluu.

minä en hyväksyisi jonkun vävyn kieltoja alkuunkaan. Nyhveröitä olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä tuskaa... Sekä mummin että lapsenlapsen... Ehkäpä nautitte siitä?

Vierailija
4/22 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muutama sukulaistyttö samasta perheestä ei anna äitinsä tavata lapsiaan ja se on ymmärrettävää. Onneksi heillä kaikilla on toiset mummot ja ihana isomummo, jonka lapset mieltävät mummokseen. En ala toisten ihmisten asioita selvittää, mutta näitä sukulaislikkoja seuraamalla ymmärrän hyvin teitä, joilla on noita isompia ongelmia, siis isompia kuin pelkkä toimeentuleminen. Ei noilla lapsilla äitiäkään ole oikein ollut, ainakaan normaalia äitiä. Onnensa ovat olleet muut sukulaiset. 

Vierailija
5/22 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsenlapseni ei tuolloin ollut syntynyt ja tyttären mies myös ulkommaalainen.Sain kyllä nähdä aikani pientä ,mutta en enää.

Vierailija
6/22 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, mummi asuu lähellä mutta haisee niin usein viinalle ettei voi valvomatta päästää pientä lasta lähelle. Hoitoon ei todellakaan mene vaikka mummi miten vannoisi olevansa juomatta.

Vierailija
7/22 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuin ulkomaalaiseen vävyyn, joka mielestäni kohtelee lasta tunkeilevasti ja loukkaavasti. Kerroin asiasta väsyneenä ja suutuspäissäni tyttärelle loukkaavin sanoin. Kielto tavata koko perhettä tuli tyttäreltä. Aiemmin tapasin lapsenlasta lähes päivittäin. Suru ja ikävä on musertavaa. Samat asiat vävyssä on ärsyttäneet ennenkin ja kun olen kertonut tyttärelle, hän on uhannut tapaamiskiellolla. Nyt olin uhkauksen vuoksi pitänyt asioita sisälläni liian kauan ja siksi kiukunpurkaus oli niin voimallinen. Huoli pikkutytöstä kalvaa.

Vierailija
8/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syy siinulla on?

Vierailija
9/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Kusipää mummo on korvattu uudella jo

Vierailija
10/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä syy siihen.

Vierailija
11/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni mummo on minun ex-anoppi jonka kanssa ei tulla ollenkaan toimeen. Näyttäis olevan ongelmia alkoholin ja lääkkeiden kanssa.

Vierailija
12/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kovin mielellään halua että anoppi on jatkuvasti meidän kanssa tekemisissä (monia syitä), eikä mieskään halua pahemmin olla äitinsä kanssa tekemisissä niin se menee meillä just sopivasti.

anopin mielestä kai pitäis nähdä vähintään 2 viikon välein niin olis hänen mieleen, mulle se on liian usein katella sitä naamaa

Vierailija
13/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos tämä teidän rakas lapsukaisenne ajattelee teistä itsestänne joskus samoin.

Vierailija
14/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos tämä teidän rakas lapsukaisenne ajattelee teistä itsestänne joskus samoin.

joka tuli kännissä katsomaan lasta sairaalaan ja hukkui minut huoraksi ja lapsen vaikka miksi.

Miksi mun pitäis viedä lasta tällaiselle ihmiselle???

Vierailija
15/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olla tapaamatta turvatonta aikuista, oli se sitten millaista verisukua tahansa. Toisinaan edes oma äiti ei ole lapselle parhaaksi. Ei alkoholisti-narkkari mummoa tarvitse tavata vain sen takia, että on mummo. Lapsi ei tarvitse sellaista ihmistä elämäänsä.

Vierailija
16/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei sitten tule omine lapsineen katsomaan teitä.

Vierailija
17/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei sitten tule omine lapsineen katsomaan teitä.

edes lapsia. Ja yleensä noihin juttuihin on iso syy. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
18/22 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vävy ei siedä minua,en tiedä miksi.

En ole käsittääkseni mitään pahaa sanonut tai tehnyt.

Vävy on ulkomaalainen.

t. surullinen mummi

Vierailija
19/22 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapsenlapsi joka ei ole saanut tavata kumpiakaan isovanhempiaan, koska omat vanhempani eivät tule heidän kanssaan toimeen. Olen vitun katkera ja pidän siitä huolen että vanhempani eivät ikinä tule tapaamaan omia lapsiani jos niitä joskus saan. Tosi kiva ollut kuunnella kuinka muut lapset pienenä puhuivat kuinka ovat olleet mummolassa jne. itse olen kuunnellut koko ikäni vanhempieni katkeraa marmatusta siitä kuinka kamalai mummo ja vaari ovat. Minusta tämä ei ole pointti, vanhemmat ovat eri asia kuin isovanhemmat, voi kyllä minullakin riittää juttuja kuinka porukat olivat niin kännissä että ja kuinka minua on lyöty, mutta mielestäni ei ole oikein tilittää tälläistä omille lapsilleen...

Vierailija
20/22 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö olevanne omituisia. Miettikää, jos tämä teidän rakas lapsukaisenne ajattelee teistä itsestänne joskus samoin.

jospa mä sit tulevaisuudessa muistan olla varastamatta lasteni kotoa kaiken irtilähtevän ja jos niin tekisin niin ainakin jäädessäni kiinni rysän päältä en huutais etten halua enää ikinä nähdä lastani ja että se vois painua helvettiin.

jostain syystä on jäänyt kutsumatta joululounaalle sen jälkeen...