Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta meitä vielä täällä on?

Vierailija
05.02.2012 |

Käsi pystyyn, hep!

Miksi vielä valvot?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tässä viiniä ja nautin hiljaisuudesta/omasta ajasta. Huomenna (tai siis tänään) mies herää lasten kanssa, joten minä saan nukkua.

Vierailija
2/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolilta öin supistuksia, nyt säännöllinen väli 6 minuuttia.

Mitäpä tässä enää nukkumaan, lähden tästä kohta haikaraa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolilta öin supistuksia, nyt säännöllinen väli 6 minuuttia. Mitäpä tässä enää nukkumaan, lähden tästä kohta haikaraa vastaan.

Vierailija
4/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolilta öin supistuksia, nyt säännöllinen väli 6 minuuttia.

Mitäpä tässä enää nukkumaan, lähden tästä kohta haikaraa vastaan.

Tulee ihan mieleen kuopuksen odottaminen. Näihin samoihin kellonaikoihin ihmettelin, tarvisko lähteä synnärille ja yritin kaivaa tietoa (supistukset kun kestivät vain 20 sekuntia). Ja tietysti roikuin tällä palstalla sitä tietoa etsien =D Puolitoista tuntia myöhemmin olikin tyttö maailmassa.

Kovasti tsemppiä tulevaan koitokseen!

-kakkonen-

Vierailija
5/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäjälle.

Mä ajattelin vielä syödä, jos sitten tarkenisi edes nukkua. Muilla palstoilla tässä pyörin, käyn välillä vilkaisemassa tapahtuuko täällä enää mitään. En edes tajunnut että kello on noin paljon..

Vierailija
6/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nyt menoa on, tämä on nyt neljäs (ja viimeinen) lapseni. Lapset nyt 16-, 10- ja 8-vuotiaat, mutta jännästi tuntuu mun synnytykset alkavan kaikki ihan samalla tavalla.

Jos vanhat merkit siis paikkansa pitää, 8.30 on tämä murunen sylissä. Niin ne on nuo muutkin olleet. Alku on hidasta, loppu menee rytinällä. Nyt romut nippuun ja matkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän