Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana?

Vierailija
05.02.2012 |

Moi,

Mulla oli viimeisimmät kk 21.1. alkaen. Kierto on 27-28 päivää. Oltiin ilman kumia 31.1. ja 4.2. Oikeassa alavatsassa on ollut tosi kovia kipuja tiistaista lähtien. Etenkin pissatessa. Pelkään, että olen raskaana ja se on munatorveen kiinnittynyt ja se sattuu. Mitä muuta voisi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerkeäisikö joku sanoa oman mielipiteensä? Pitäisi jo mennä miehen viereen nukkumaan.

Vierailija
2/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tuo kipu kieliä jostakin muustakin, orastavasta tulehduksesta tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedän ettei raskaudesta vielä voi tietää. Mutta voisiko tuollainen kipu johtua raskaudesta, sitä mietin.

Vierailija
4/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 6 kertaa olen raskaana ollutkin, ei mulla ole ainakaan ollut noin varhaisessa vaiheessa mitään kipuja. Mun mielestä ei kuulosta raskauteen liittyvältä se kipuilu virtsatessa. Tulee enemmänkin mieleen, että ois virtsatie-infektio tai vaikkapa pyelonefriitti.

Vierailija
5/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, no pitääpä mennä lääkäriin ensi viikosta..

Vierailija
6/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oman raskauden alkua muistellessa sanoisin että aivan liian varhaisia kiinnittymiskivuiksi. Jos kierto on 27-28 päivää niin keskimäärin sinulla olisi munasolu irronnut kaksi viikkoa tuosta 21.1. eli 3.-4.2. Minulla kiinnittymiskipuja oli reilu viikko hedelmöityksestä, n viikkoa ennen seuraavien menkkojen alkua, eli tuo on minusta aivan liian aikaista sellaiseen. Onhan jokainen tietysti yksilöllinen eli ei voi varmaksi sanoa.

Veikkaan että koit ovulaatiokipuja tai sitten jokin tulehdus oireilee. Fiksua varmistaa asia lääkärillä.

Ja hei, jos raskaus ei ole toivottu niin käyttäkää ihmeessä sitä kumia. Ei tarvitse sitten ihan turhaan hermoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi