Voi miten kaunis on tuo Laura Voutilainen, silmät ja piirteet ?
Kommentit (15)
ihan kuin sen tytär. Miksi ne hyysää sitä pulleaa mielenterveyspotilasta, jonka naama on kuin perunapelto?
ja hän on asunut suljetussa laitoksessa vuosikymmeniä eikä se ole mikään salaisuus.Mitä Laura asiaan liittyy?Eikö äiti saa hyysätä aikuista sairasta lastaan?
Tuo tyypillinen vääräleuka-av-mamma varmaankin tarkoitti sitä yhtä kilpailijaa, joka osaa laulaa tosi hyvin mutta vaikuttaa aralta ja "kovia kokeneelta". Av-korppikotka tietysti kokee asiakseen näin kauniisti asian ilmaista.
ihan kuin sen tytär. Miksi ne hyysää sitä pulleaa mielenterveyspotilasta, jonka naama on kuin perunapelto?
Matkii Aira Samulinia ihan kuin sen tytär. Miksi ne hyysää sitä pulleaa mielenterveyspotilasta, jonka naama on kuin perunapelto?
oon aina tykänny sen ulkonäöstä ja myös persoonasta, vaikka sitä nettipalstoilla aina itserakkaaksi ja ylimieliseksi haukutaankin.
kun hän lauloi sitä hittibiisiään uransa alkuaikoina. Järkky polkkakampaus ja jakkupuvut, hih.
Harvoille käy noin, että kaunistuu vanhetessaan.
kun hän lauloi sitä hittibiisiään uransa alkuaikoina. Järkky polkkakampaus ja jakkupuvut, hih.
Ai se "keeerran kukkia voi kaunis kotimaa, kerran vain ihminen niin nuori olla saa..."
oon aina tykänny sen ulkonäöstä ja myös persoonasta, vaikka sitä nettipalstoilla aina itserakkaaksi ja ylimieliseksi haukutaankin.
T. Kokemusta on
spontaani ja vilkas.
eli juuri sellainen persoona, joka jäykkiä ja huumorintajuttomia ämmiä yleensä ärsyttää.
Ai se "keeerran kukkia voi kaunis kotimaa, kerran vain ihminen niin nuori olla saa..."
Jokainenhan muuttuu ajan saatossa, Laura hyvään suuntaan!
Mä kyllä ihan vilpittömästi vaan kysyin että tuostako biisistä oli kyse, en mitenkään vihjannut että Voutilainen olisi "kerran vain ollut nuori" ja nyt rupsahtanut :D (Oletan että käsitit näin, kun kerran vastasit mun viestiin..)
Huomaa että tää on aika vittuiluvoittoinen palsta, kun viattomatkin kommentit tulkitaan ties miten :D
16
ja hän on asunut suljetussa laitoksessa vuosikymmeniä eikä se ole mikään salaisuus.Mitä Laura asiaan liittyy?Eikö äiti saa hyysätä aikuista sairasta lastaan?