Uus kännykkä ja akku loppuu tosi nopeasti!! :(
Ostin uuden puhelimen, juurikin sen vuoksi kun mun vanhasta puhelimesta akkui loppui päivässä, halusin siis lisää käyttöaikaa. (ja akku ois maksanu kuitenki tosi paljon).
No, uuden puhelimen ohjeessa luki että kännykkä on jo esiladattu tehtaalla eli ei tarvi normaalia pidempää ensilatausta. Nyt kuitenkin mies totes et lyhyt käyttöikä johtuu siitä kun en ladannut montaa tuntia kännykkää kun ekaa kertaa sen latasin.
Pari kertaa oon tyhjänny akun kokonaan ja sit ladannut sitä pitkään mutta ei auta, akku loppuu 3-4 päivässä. En puhu paljoa puhelimella, en kuuntele musiikkia, plärää kameraa tms. joskus menee koko päivä että en edes tiedä missä se puhelin on. Se akku nyt vaan loppuu tosi nopeasti. Onko mitään tehtävissä? :/
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 00:40"]
ennen vanha Nokiani pelitti helposti viikonkin, vaikka läpisin puhelimeen aikoinani monta kertaa kauemmin kuin nykyään!
Mutta enivei, kiitos paljon vastanneille, lähdenpä tästä akkua taas latailemaan. :
ap
Ps. Niin ja ei todellakaan ole mikään hemmetin älypuhelin, kuka hullu sellasia ostaa??
[/quote]
No minä hullu esimerkiksi : D Reilu vuosi sitten ostin, ja kovasti tykkään. On se vaan tytöt ihmeellistä kun tämmöinen kuusikymppinen puhelimella lueskelee illalla sängyssä av.palstaa : D. Kun työurani aloitin, meillä oli toimistolla mekaaninen kirjoituskone, mutta ei nyt tietysti kuulu tähän.
Monta tuntia saatan viihdyskellä illalla netissä (lue yöllä) ja lataan puhelimen kerran pvässä. WhatsAppia käytän viestintään, perheellä ryhmä, joka on kätevä, koko sakki mamman komennossa yhdellä viestillä. Että ei se älypuhelin ihan älytön ole : D
Puhelimeni on Samsung Galaxy S3.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 00:40"]
ennen vanha Nokiani pelitti helposti viikonkin, vaikka läpisin puhelimeen aikoinani monta kertaa kauemmin kuin nykyään!
Mutta enivei, kiitos paljon vastanneille, lähdenpä tästä akkua taas latailemaan. :
ap
Ps. Niin ja ei todellakaan ole mikään hemmetin älypuhelin, kuka hullu sellasia ostaa??
[/quote]
Kuka hullu EI osta älypuhelinta :) Sillähän säästää selvää rahaa, kun ei tarvi soittaa maksullisia puheluita ja tekstiviestejä. Viestintä hoituu wifin kautta käytännössä ilmaiseksi. Netti kun on pakosta oltava.