Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uus kännykkä ja akku loppuu tosi nopeasti!! :(

Vierailija
04.02.2012 |

Ostin uuden puhelimen, juurikin sen vuoksi kun mun vanhasta puhelimesta akkui loppui päivässä, halusin siis lisää käyttöaikaa. (ja akku ois maksanu kuitenki tosi paljon).

No, uuden puhelimen ohjeessa luki että kännykkä on jo esiladattu tehtaalla eli ei tarvi normaalia pidempää ensilatausta. Nyt kuitenkin mies totes et lyhyt käyttöikä johtuu siitä kun en ladannut montaa tuntia kännykkää kun ekaa kertaa sen latasin.

Pari kertaa oon tyhjänny akun kokonaan ja sit ladannut sitä pitkään mutta ei auta, akku loppuu 3-4 päivässä. En puhu paljoa puhelimella, en kuuntele musiikkia, plärää kameraa tms. joskus menee koko päivä että en edes tiedä missä se puhelin on. Se akku nyt vaan loppuu tosi nopeasti. Onko mitään tehtävissä? :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO KUKA VITTU OSTAA ENÄÄ TÄTÄ NYKYÄ JOTAKI PERUS PUHELINTA ÄLY KÄNNY SE OLLA PITÄÄ ITELLÄ MYÖS SAMSUNG GALAXY S3

Vierailija
2/22 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:49"]JOO KUKA VITTU OSTAA ENÄÄ TÄTÄ NYKYÄ JOTAKI PERUS PUHELINTA ÄLY KÄNNY SE OLLA PITÄÄ ITELLÄ MYÖS SAMSUNG GALAXY S3
[/quote]
JOO USKOTAA ET SUL O ÄLYPUHELIN!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että muutamapäivä sitten ostamastani puhelimesta tyhjeni akkua yöllä 60% jolloin en sillä mitään tehnyt. Tosin oli tullut yli sata WhatsApp viestiä mutta voiko se muka niistä johtua. Nukkumaan alkaessani oli akkua 91% ja herätessäni enää 30% APUA!

Vierailija
4/22 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 07:36"]Huomasin että muutamapäivä sitten ostamastani puhelimesta tyhjeni akkua yöllä 60% jolloin en sillä mitään tehnyt. Tosin oli tullut yli sata WhatsApp viestiä mutta voiko se muka niistä johtua. Nukkumaan alkaessani oli akkua 91% ja herätessäni enää 30% APUA!
[/quote]

Voi hyvin johtua siitä, että jokin sovellus synkronoi ja on käynnissä taustalla.

Vierailija
5/22 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö ladattava samsung.
Vanha nokian peruspuhelin pelittää viikon lataamatta.

Vierailija
6/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani kestää kyllä yli viikon vaikka puhelimessa onkin kamera, soitin yms. Mutta muuten ihan peruspuhelin, josta lisäosia käytän vähän.

Tosin tämä puhelin on jo toinen samalainen, ensimmäisessä oli vikana että akku EI KOSKAAN latautunut täyteen, vaikka olisi ollut viikon laturissa. Nyt tässä "uudessa" on ilmennyt sama vika vuoden käytön jälkeen.

Minulle kyllä sanottiin liikkeessä että akku kannattaa ladata vaikka olisikin täynnä ennen ensimmäistä käyttöönottoa.

Vierailija
7/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinulla on wlan ja bluetooth koko ajan päällä, toki se loppuu ja pakkane tyhjentää äkkiä myös.

Vierailija
8/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millainen puhelin se sun uus on? Älypuhelimissa ainakin on ihan normaalia, että akku riittää yhdeksi päiväksi. Joka yö lataan omani.

Vierailija
9/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikket pal mittää tekis, olin tosi pettyny omaani kun entinen kesti uutena viikonkin lataamatta.. jos näytössä näkyy "pimeenä ollessa" kello niin se syö akkua hurjasti, kaikki tommoset näytönsäästäjät pois jne

Vierailija
10/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iltapäivällä loppuu ja USB piuhalla koneesta lataan . Puhelin Nokia E7

Vierailija
11/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uudessa hienossa Androidissani akku kestää max 2 päivää, tai ainakin sitten on palkit ihan lopullaan. Käytännössä saan ladata sitä joka yö.

Johtuu tietysti siitä kun pidän nettiä sit auki koko ajan, saadakseni googlechat -viestit (perheen sisäinen viestintätapamme kun on ilmainen toisin kuin tekstiviestit) ja myös latitude päivittää sijaintiani koko ajan.

Semmoista se on.

Vierailija
12/22 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan löydä puhelinta jossa akku kestäisi kauempaa.

Pari kertaa oon tyhjänny akun kokonaan ja sit ladannut sitä pitkään mutta ei auta, akku loppuu 3-4 päivässä. En puhu paljoa puhelimella, en kuuntele musiikkia, plärää kameraa tms. joskus menee koko päivä että en edes tiedä missä se puhelin on. Se akku nyt vaan loppuu tosi nopeasti. Onko mitään tehtävissä? :/

Vierailija
13/22 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vanha Nokiani pelitti helposti viikonkin, vaikka läpisin puhelimeen aikoinani monta kertaa kauemmin kuin nykyään!

Mutta enivei, kiitos paljon vastanneille, lähdenpä tästä akkua taas latailemaan. :

ap

Ps. Niin ja ei todellakaan ole mikään hemmetin älypuhelin, kuka hullu sellasia ostaa??

Vierailija
14/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ostin juurikin uuden LG Optimus L7 2 puhelimen mutta akku kuluu nopeasti D: vituttaa

Vierailija
15/22 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 h Lumiassa.

Vierailija
16/22 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta netti jos se on päällä

ainaki mun lg e610 optimus l5 asetukset>tiedonsiirto>mobiilidata päällä laita se pois päältä niin sulla ei mee akkuu paljoo ollenkaa :)

Vierailija
17/22 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku kestää 3-4 päivää? No toihan ihan uskomattoman pitkä aika.. tota lumiaa saa ladata joka päivä, vaikka oon jo sulkenut siitä GPS:n, bluetoothin, wlanin ja kaikki mahdolliset härpäkkeet.

Vierailija
18/22 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akun käyttäminen loppuun ei enää pidä paikkaansa, ja lataaminen aina täyteen ei pidä nykyakuilla enää paikkaansa, päinvastoin.
Akkua voi ja kannattaa ladata "pitkin matkaa", vaikka kun vaan puolet tehosta on kulunut.

AP:llä ei tainnut olla kyseessä älypuhelin, mutta älypuhelimissa kannattaa kaikki sovellukset sulkea saman tien, itse automaattisesti suljen aina kaikki. Ja esim. sähköpostit synkronoituu vain kerran tunnissa, jos tarvitsen useammin, niin saanhan ne manuaalisesti. Eli omia käyttötapojaan kannattaa miettiä, ja säätää puhelin sen mukaan.

Vierailija
19/22 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on wlan tai matkapuhelinverkko päällä ei akku kestä kuin sen päivän. Mä sammutan aina nettiyhteydet kun en niitä tarvitse. Näin ollen akku kestaa paljon pidempään.

Vierailija
20/22 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 00:40"]
Ps. Niin ja ei todellakaan ole mikään hemmetin älypuhelin, kuka hullu sellasia ostaa??

[/quote]

Kun nyt tunnut olevan varsin viisas ja fiksu niin  perustelisitko tämän ylevän lauseen ihan tällaiselle tavalliselle ihmiselle jolle älypuhelin on hyvinkin hyödyllinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan