Fundamentalistiuskovainen raivoaa naisille, Haavistolle ja homoille, pelottavaa tekstiä! :(
"Avioliitossa avioparista tulee yksi liha. Kristuksessa he ovat täydellisesti yhtä. Vuosikymmenien avioliiton jälkeen rakkaus ja toinen toisensa tunteminen tulee lähes täydelliseksi. Miehen ja naisen välinen avioliitto on Jumalan salaisuus. Sitä saatana, tyhmät ja onnettomat eivät ymmärrä. Näitä ymmärtämättömiä riittää.
Juuri väistyvä valloittava, muuten hyvin virkansa hoitanut presidenttimme toi feminismin ja seksuaalisen tasa-arvon maamme politiikkaan jo 12 vuotta sitten. Tämä oli kuitenkin hänen tietoinen tehtävänsä ja valintansa tukea maamme perheiden moraalista tuhoa. Iisebelin henki on viime vuosina maassamme joukkotuhonnut perheitä. Helsingissä, "Suomen Sodomassa", joka kymmenens lapsi on huostaanotettu.
Käydessään hyvästelemässä Viron presidenttiä ei vanha Iisebelin oppia tunnustava SETA lainen Tarja Halonen osannut pitää suutaan kiinni, vaan alkoi yksipuolisesti kehuskella Pekka Haavistoa ja tämän ulkomaista parturipoikapuolisoa presidentti Ilvekselle ja medialle. Tämä oli tyhmä ja puolueellinen kannanotto ulkopolitiikan johtajalta. Vieläkin tyhmempää lehdistötilaisuudessa oli kysyä miten Virossa suhtauduttaisi Suomen mallin mukaiseen homopresidenttiehdokkaaseen? Virossa ei ainakaan vielä Iisebelin henki hallitse kansaa kuten Suomessa.
Ei voi kuin ihmetellä kuinka Suomen "Iisebelien äiti" kertoo "rakastavansa viron kansaa", ja menee lähtiäisiksi kauppaamaan iljettävää SETAoppiaan homokielteisille virolaisille. Heille jotka juuri ovat vapautuneet kaikista kyseisistä kommunisti Marxin iljetysopeista. Homot raivoavat väittämästä, sillä he eivät huomaa moraalista sairasta yhteyttä vihreiden, demareiden ja kommunistien ideologian kanssa. Eli sukupuolipolitiikka on Suomen kulttuurivallankumouksessa jo kauan käytettyä "alapään" likaista politiikkaa. Jos ulkopolitiikka on tuota, niin ei se Haavistonkaan osaaminen hääviä voi olla.
Miten Iisebel toimii? Juuri näin: alistamalla miehiä, tukemalla ja akiteeramalla miehiä ja naisia luonnottomuuteen sekä hylkäämällä lapset. Jumala loi miehen mieheksi, naisen naiseksi ja he jatkavat keskenään ihmissukua. Kun tämä perusperhe rikotaan, siitä yksinkertaisesti seuraa Jumalan Tuomio. ”Jumalaa ei ole, paitsi minä ja minun tekojumalani selittää Iisebel.”
Vielä kerran ystävä, muistathan mitä Jeesus kerran sanoi lapsista ja tuomiosta mikä heidän kiusaajiaan kohtaa? "Myllynkiviä" tarvitaan pian ja paljon joidenkin kaulaan. Lasten ja perinteisten perheiden tuhoaja on Iisebelin henki. Ellei pian tapahdu parannusta, Suomi ja sen kansa on hukassa! Sodoman ja Gomorran kaltainen hävitys on ihan lähellä."
http://veikkovuorinen.blogspot.com/2012/01/iisebelin-henki.html
EPÄTODELLISTA, tuo ihminen on täynnä vainoharhaa ja vihaa ja luulee olevansa rakkauden asialla.
Kommentit (27)
nyt vaalien aikaan. Jotenkin järkyttävää. Jotkut oikein toivovat pahoja asioita "Jumalan kostona Suomelle". Ja ovat itse pienten lasten äitejä.
Ovat olevinaan täynnä rakkautta ja se hullu virne naamallaan saarnaavat vaan vihaa, kärsimystä ja kuolemaa. Toivovat pahoja asioita ihmisille. Vastenmielisiä hulluja. En luota yhteenkään uskovaiseen.
"Miehen ja naisen välinen avioliitto on Jumalan salaisuus. Sitä saatana, tyhmät ja onnettomat eivät ymmärrä. Näitä ymmärtämättömiä riittää."
”Suomeen tulee herätys, mutta se tulee vain kuten Ahabille miesten parannuksen kautta. Toivon että myös Iisebeliläiset naiset näkevät pahuutensa ja tekevät parannuksen. Miehet ottakaa paikkanne perheissä ja seurakunnissa. Mies on luotu mieheksi ja nainen naiseksi. Ja te Iisebelin naiset olkaa hiljaa! Ellette osaa olla hiljaa teille käy kuten esikuvallenne Iisebelille.
jae 23” Koirat syövät Iisebelin Jisreelin muurin luona.”
niinku ihan vilpittömästi?
niin kuin moni herätysliikkeiden uskovaisista.
Hyvyys ja muiden kunnioitus on näille ihan sivuseikka.
tämän näiden vaalien alla velloneen keskustelun takia. Ihan noin sekopäisiä tyyppejä ei tuttavapiiriini kuulu, mutta kaikenlaisia suvaitsemattomuuden sanoja ovat tuttavanikin osanneet suustaan ja näppikseltään päästää. Monelta tuntuu täysin unohtuneen se rakkauden ja suvaitsevaisuuden henki, jota kyllä muulloin elämässä muistetaan korostaa ja jossain määrin myös pitää yllä.
Toivottavasti kukaan ei näiden marginaalimielipiteiden vuoksi leimaa kaikkia uskovia ihan sekopäiksi. On meissä ihan "tavallisiakin" ihmisiä. :)
joilla on menneillään suoranainen lynkkausilmapiiri joitakin vähemmistöryhmiä kohtaan. Se ei ole minun mielestä oikeaa kristillisyyttä. Tämä blogisti aina kiroilee sanomaansa tehostaakseen, en kyllä ymmärrä sellaista uskovaiselta. Mutta on aika turhaa yrittää rauhoitella ihmistä joka uskoo olevansa Itsensä Jumalan asialla muita tuomitessaan.
Kyllä kaikki oikeat Kristuksen omat ovat samaa mieltä siitä, että haureus on väärin. Jumala ei nykymenosta tykkää.
Suurin osa luterilaisista on myöskin vain olevinaan kristittyjä:
Kirje Laodikean seurakunnalle
"Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:
"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15 "Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! 16 Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.
Vihaako maailma tämän päivän luterilaista kirkkoa? Eipä taida. Oletko vainottu uskosi tähden?
Joh.15.
18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Mua ihan hävettää meidän uskovien puolesta
Toivottavasti kukaan ei näiden marginaalimielipiteiden vuoksi leimaa kaikkia uskovia ihan sekopäiksi. On meissä ihan "tavallisiakin" ihmisiä. :)
Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."
mm. "Jotkut naiset pelkäävät synnytystä ja siten heillä vääristyy seksuaalisuus ja he ajautuvat lesboiksi."
Että näin.
"Jeesus rakastaa syntistä ihmistä, mutta vihaa syntia. Itselleni on ollut vaikeaa hyväksyä homous ja kohdatessani heitä olen tuntenut iljetystä ja pahoinvointia. Tuntui miltä tuntui tahdon silti rakastaa Jeesuksen armahtavalla rakkaudella kaikkia ihmisiä. Kun olen rehellinen itselleni ja Jumalalle se on vaikeaa, koska on niin vaikea erottaa syntistä ihmistä ja syntiä toisistaan."
...kun nämä hullut käy armahtamaan minuakin, jota ei voisi vähempää kiinnostaa!
Mutta totta on, ovat helvetin pelottavia kiilusilmineen. Onneksi uskontokin evoluution myötä pian katoaa. :)
vaan niitä rumia, ilkeitä sanoja, joita uskoviksi itseään kutsuvat suustaan päästävät. Kamalaa puhetta, jolla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, vaan silkan vihamielisyyden ja suvaitsemattomuuden kanssa. Helppoahan se on oma vihamielisyys vierittää Jeesuksen syyksi, kun kukapa sitä Jeesusta moisista sanomisista uskaltaisi moittia...
Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."
Kolmesti olen synnyttänyt, mutta viimeisestä kerrasta jäi niin kauhea pelko synnytystä kohtaan, että lienee parasta ruveta lesboksi.
mm. "Jotkut naiset pelkäävät synnytystä ja siten heillä vääristyy seksuaalisuus ja he ajautuvat lesboiksi."
Että näin.
Kolmesti olen synnyttänyt, mutta viimeisestä kerrasta jäi niin kauhea pelko synnytystä kohtaan, että lienee parasta ruveta lesboksi.
Että näin.
voi siis olla että en voi asialle mitään, eli lesboiluksi menee ja lujaa! t. synnytyspelkoinen ensisynnyttäjä rv28!
Pah. En minä Jumalaa enkä Jeesusta häpeä,vaan niitä rumia, ilkeitä sanoja, joita uskoviksi itseään kutsuvat suustaan päästävät. Kamalaa puhetta, jolla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, vaan silkan vihamielisyyden ja suvaitsemattomuuden kanssa. Helppoahan se on oma vihamielisyys vierittää Jeesuksen syyksi, kun kukapa sitä Jeesusta moisista sanomisista uskaltaisi moittia...
oletko sinä heitä jotka kutsuvat itseään kristityksi mutta hyväksyvät kuitenkin homoliitot?
Pah. En minä Jumalaa enkä Jeesusta häpeä,vaan niitä rumia, ilkeitä sanoja, joita uskoviksi itseään kutsuvat suustaan päästävät. Kamalaa puhetta, jolla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, vaan silkan vihamielisyyden ja suvaitsemattomuuden kanssa. Helppoahan se on oma vihamielisyys vierittää Jeesuksen syyksi, kun kukapa sitä Jeesusta moisista sanomisista uskaltaisi moittia...
Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."oletko sinä heitä jotka kutsuvat itseään kristityksi mutta hyväksyvät kuitenkin homoliitot?
ja johdattakoon elävään uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen. Jeesuksen nimessä aamen.
En ota tommosia ollenkaan tosissani.