Ei puhelinnumeroa soittelee
Joku/jotkut soitelleet numerosta joka ei näy. Hermostuttaa. En voi edes stalkata kuka sieltä on yrittänyt soitella, saati sitten soittaa takaisin. Kenellä on asiaa ja mitä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla viranomainen. Luulisi kyllä, että osaisivat laittaa viestiä perään että yritetty tavoitella.
Sitä ensin säikähdin, mutta viestittelin läpi jo kaikki omaiset joista viranomaiset voisivat minuun olla yhteydessä. Kaikki ovat kunnossa. Mitä muuta ne viranomaiset minusta haluaisivat näin illalla?
Mulla oli asiaa.
Että vastaa siihen puhelimeen 🤦
Joku huumepoliisi tietysti kyselee kuulutko jauhojengiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla viranomainen. Luulisi kyllä, että osaisivat laittaa viestiä perään että yritetty tavoitella.
Sitä ensin säikähdin, mutta viestittelin läpi jo kaikki omaiset joista viranomaiset voisivat minuun olla yhteydessä. Kaikki ovat kunnossa. Mitä muuta ne viranomaiset minusta haluaisivat näin illalla?
Poliisin numero näkyy kyllä
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri?
Miksi? En odota mitään tuloksia, pariin vuoteen edes käynytkään terveydenhuollossa. Eikö siellä ole resurssipulaakin niin tuskin lääkäri niitä näitä jutellakseen soittaisi tähän aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli asiaa.
Että vastaa siihen puhelimeen 🤦
Ensimmäisen soiton huomasin, mutta ajattelin, että peruslehtimyyjä/intialainen it-asiantuntija se siellä soittelee. Seuraavat kerrat olin suihkussa tms. Miksi ei voi soittaa niin, että numero näkyy? Tai laittaa tekstiviestiä?
Helsingissä ainakin terveyskeskuksen soitot tulevat tuntemattomasta numerosta.
Vierailija kirjoitti:
Joku huumepoliisi tietysti kyselee kuulutko jauhojengiin.
Se olisikin kiva nähdä poliisin viimein aktivoituneen. Itse en kuulu niihin piireihin, mutta voin avoimesti vinkata useammankin ratsattavan henkilön/paikan. No nääh, se olisi liian hyvää ollakseen totta, että poliisilla olisi aikaa näitä pikkujuttuja selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta maailmassa pelkäät?
Montaakin asiaa, mutta en minä tätä soittelijaa pelkää. Kunhan vtuttaa. Soittelijaa ilmeisesti pelottaa näyttää numeronsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri?
Miksi? En odota mitään tuloksia, pariin vuoteen edes käynytkään terveydenhuollossa. Eikö siellä ole resurssipulaakin niin tuskin lääkäri niitä näitä jutellakseen soittaisi tähän aikaan?
Olisiko jollekin omaiselle sattunut jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli asiaa.
Että vastaa siihen puhelimeen 🤦Ensimmäisen soiton huomasin, mutta ajattelin, että peruslehtimyyjä/intialainen it-asiantuntija se siellä soittelee. Seuraavat kerrat olin suihkussa tms. Miksi ei voi soittaa niin, että numero näkyy? Tai laittaa tekstiviestiä?
Lehtimyyjät eivät enää pitkään aikaan ole soitelleet sellaisesta numerosta, joka ei näy puhelun vastaanottajalle.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ainakin terveyskeskuksen soitot tulevat tuntemattomasta numerosta.
Niin ilmeisesti tulevat, mutta on se kumma, että edes pääkaupungissa ei osata tehdä tuollaisia soittoja niin, että soittavan tahon numero näkyisi. Ihan sama, vaikka siihen ei edes voisi soittaa takaisin, mutta eipä tarvitsisi ihmetellä turhia.
Ei tullut mieleen vastata puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta maailmassa pelkäät?
Montaakin asiaa, mutta en minä tätä soittelijaa pelkää. Kunhan vtuttaa. Soittelijaa ilmeisesti pelottaa näyttää numeronsa?
Jos minä lääkärinä soittelisin näkyvästä numerosta (näinkin joskus erehdyksessä on tullut tehtyä, soitettua väärästä puhelimesta), niin seurauksena mummot ja r omanit soittelevat takaisin omaa asiaansa ihan milloin heille vain sopii.
Kyllä jotkut pikkupuljutkin soittaa markkinointipuheluita tuntemattomasta numerosta.
No helevetti vastaat siihen. Jos on joku sekopää niin haistattelet ja luuria korvaan.
Joku pelleilee kanssasi. Ehkä. Numerosi ei näy kun soitat, kun laitat # numero#