Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, miksi mehiläiset katoaa??

Vierailija
04.02.2012 |

Ja minne ne menee? Onko tämä jo tosiaan maailmanlopun ennettä vai johtuuko myrkytyksitä jne?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enne ja johtuu ehkä vain osittain myrkytyksistä, TOdennäköisesti osa normaalia evoluutiota joka nyt on äkisti nopeutunut tällä kohdalla. Mut onhan se totta, että tästä seuraa asioita, jotka ei oo ollenkaan hyviä.

Vierailija
2/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään hihhuli tai maailmanlopun ennustaja, mutta inhottavan todellisesti nämä "maailmanlopun merkit" alkaa täyttymään. Sen sanon, että jos nyt kuukauden sisään yksikään tulivuori alkaa purkautumaan tai tulee muita luonnon mullistuksia, niin kusessa ollaan. Ja nuo mehiläiset vaivaa mua eniten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/64420-outoja-joukkokuolemia-myos-suom…

mietin myös, että mitähän toi kasvien jalostaminen geenimanipulaatiolla myrkkyjä kestäväksi +myrkyttäminen sitten saa aikaan..

Vierailija
4/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta, kun pölyttäjät katoavat.

Eikse ole hienoa, että eri puolilla maapalloa vaan varustetaan sotakoneistoa, mutta ei paljoakaan uhrata ajatuksia sille että puhdas juomavesi loppuu oikeasti jonakin päivänä ja kasvinviljelyn käy heikosti, jos ja kun pölyttäjät katoavat / vähentyvät dramaattisesti. Tai niin no, onhan se kätevää sitten vallata sillä hirvittävällä sotakoneistolla ne maat, joilla on vielä vesi- ja ruokavarantoja....

Oikeasti valtaosalla ihmiskunnasta on arvot niin persiillään, ettei melkein toivonkin että tulee suuri "puhdistus" jolloin se valtaosa väestöstä tuhoutuu. Jospa jäljelle jäävä segmentti on hieman järkevämpää ainesta?

Vierailija
5/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei hätää, keväällä tulee taas uusia :D

Vierailija
6/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Sinisalon Enkelten verta.Käsittelee juuri kysymääsi asiaa. Hieno teos!

Vierailija
7/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei hätää, keväällä tulee taas uusia :D

Vierailija
8/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Sinisalon Enkelten verta.Käsittelee juuri kysymääsi asiaa. Hieno teos!

Kuulemma hyvä teos, tosin jännittää kyllä kovasti lukea...nyt kun tosiaan on käynyt ilmi, että ne mehiläiset katoavat Suomestakin. No tätähän me haettiin...

Vierailija
9/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta, kun pölyttäjät katoavat. Eikse ole hienoa, että eri puolilla maapalloa vaan varustetaan sotakoneistoa, mutta ei paljoakaan uhrata ajatuksia sille että puhdas juomavesi loppuu oikeasti jonakin päivänä ja kasvinviljelyn käy heikosti, jos ja kun pölyttäjät katoavat / vähentyvät dramaattisesti. Tai niin no, onhan se kätevää sitten vallata sillä hirvittävällä sotakoneistolla ne maat, joilla on vielä vesi- ja ruokavarantoja.... Oikeasti valtaosalla ihmiskunnasta on arvot niin persiillään, ettei melkein toivonkin että tulee suuri "puhdistus" jolloin se valtaosa väestöstä tuhoutuu. Jospa jäljelle jäävä segmentti on hieman järkevämpää ainesta?

Ja mä niin pahoin pelkään, että me ollaan tätä puhdistusta ihan oikeasti todistamassa...

Vierailija
10/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mehiläiskato liittyisi ehkä geenimanipulointiin.

Vierailija
11/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri puolilla maapalloa

#!

Vierailija
12/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selostajakin kommentoi sitä yliluonnolliseksi

Vierailija
13/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ääni kuului baseball ottelussa ja selostajakin kommentoi sitä yliluonnolliseksi

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=BEvXII4ntZQ" alt="http://www.youtube.com/watch?v=BEvXII4ntZQ">http://www.youtube.com/watch?v=BEvXII4ntZQ</a&gt;

"The sounds heard by a National T.V. audience and the people at the Tampa Bay Rays game the evening of Aug 23, 2011, the day the earthquake hit the East Coast of the United States."

Vierailija
14/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta tosi tuttuja. Oikeastaan ei huvittais enää tätä asiaa ajatella...

Vierailija
15/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä. Mä olen kristitty btw.

Vierailija
16/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku varmaan iso osa meistä ihmisistä. Parempi mennä sokkona eteenpäin. Kai?

Vierailija
17/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein pysty käsittelemään näitä asioita. Niinku varmaan iso osa meistä ihmisistä. Parempi mennä sokkona eteenpäin. Kai?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1557193/haluatko_ottaa_je…

Vierailija
18/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä. Mä olen kristitty btw.

Ja olen kristitty itseki. uskovainen ollut koko elämäni, seurakunnalla töissäkin. Nykyään mietin gnostilaisuutta verraten luterilaisuuteen. mutta silti..

Vierailija
19/19 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta, kun pölyttäjät katoavat.

Eikse ole hienoa, että eri puolilla maapalloa vaan varustetaan sotakoneistoa, mutta ei paljoakaan uhrata ajatuksia sille että puhdas juomavesi loppuu oikeasti jonakin päivänä ja kasvinviljelyn käy heikosti, jos ja kun pölyttäjät katoavat / vähentyvät dramaattisesti. Tai niin no, onhan se kätevää sitten vallata sillä hirvittävällä sotakoneistolla ne maat, joilla on vielä vesi- ja ruokavarantoja....

Oikeasti valtaosalla ihmiskunnasta on arvot niin persiillään, ettei melkein toivonkin että tulee suuri "puhdistus" jolloin se valtaosa väestöstä tuhoutuu. Jospa jäljelle jäävä segmentti on hieman järkevämpää ainesta?

Näkisin pölyttäjät paljon vakavampana asiana. En ole kyllä noin pessimistinen, koska pakon edessä rupeaa aina niitä ratkaisuja löytymään. Teknologia kehittyy. Oikeasta tahtotilasta vain kysymys.

Tuosta sinun jälkimmäisestä osioista olen myös eri mieltä. Jos sattuisi tapahtumaan kuvailemasi suuri puhdistus, olkoon se se sitten millainen katastrofi tahansa, niin jäljelle jääneet eivät suinkaan jatka elämäänsä valaistuneina ja viisaina.

Silloin tapahtuu taantuminen ja palataan alkukantaisempiin arvoihin. Yhteiskunnan rakenteiden kadotessa ei todellakaan siirrytä mihinkään eko-renesanssiin.