Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuttavapiirissäsi ketään jota voit sanoa idiootiksi?

Vierailija
14.11.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni päinen, iso harteinen bodari.

on niin täynnä itseään ettei vastaavaa ole nähty.

käyttänyt kai jotain nappeja koska ei osaa puhua niin , että saisi jonkun tolkun.

tuijottaa muita halveksien.

hyh , ja oli sanonut siskolle että meidän välejä hiertää vain se kun

hän ei ole enää vapaana..................

Vierailija
2/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä itse:) Hyvällä tavalla idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen naapuri. Lisäksi hän on kova puhumaan palturia ja liioittelemaan.

Vierailija
4/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun saa vähän kaljaa, muuttuu tyhmemmäksi kuin vanha saapas.

Vierailija
5/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tyhmiä juttuja,kun jää kiinni yhteiskunnalle käyttäessään väärin tukia,niin kusessa koko perhe.

Vierailija
6/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen kaveri, joka muuten on ihan ok ja kiva. Välillä vaan alkaa ärsyttää, kun ei saa tolkkua puheesta, käyttää sanoja väärissä merkityksissä yms. Ja aina huomaan kun olen itse selittänyt jotain niin hän on useimmiten ymmärtänyt asian väärin. Eli jotain ymmärrysongelmia ihan oikeesti. En tiedä mistä ADHD:sta tai muusta vois olla kyse (äitinsä on kuulmemma juonut odotusaikana). Saman ihmisen on ylipäänsä vaikea kontrolloida puhumisiaan, hän ei ikäänkuin pysty ajattelemaan ennen kuin alkaa lauseita muodostelemaan vaan suoltaa mitä sattuu. Harmi vaan kun muuten tykkään hänestä.

Vierailija
7/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, minulla ei ole tapana tuomita toisia idiooteiksi ihan tuosta noin vaan. Jokainen meistä tekee tyhmyyksiä joskus, ja jokaisella meistä on joku osa-alue josta emme tiedä yhtä paljon kuin joku toinen. Tämä ei tee ihmisestä idioottia.

Eli siis voin toimia idioottimaisesti, tai voin olla jossain tietyssä asiassa ihan idiootti, ihan niinkuin kuka tahansa tuttavapiirissänikin.

Edellisen tosin kumoten - varsinainen idiootti on mielestäni se, joka kuvittelee itse olevansa " parempi" kuin joku muu. :-)

Vierailija
8/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelee kokoajan ja joka asiasta, ei muista mitä on aiemmin sanonut ja puhuu itseään pussiin jatkuvasti.

Kaikki naiset rakastuvat häneen aina tulisesti (mies on tosi kamala myös fyysisesti) yms

Vierailija
9/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottavia ja ilkeitä, on vähän yksinkertaisia, on naiiveja, on yli-innokkaita ja neurootikkoja ja hitaita ja erakkotyyppejä ja ihmisiä, jotka elää sammakot suussaan, mutta ei tule oikeasti mieleen ketään oikeasti todellakin idioottiasteen tyhmää...

Vierailija
10/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies joka alistaa henkisesti, ja käyttää väkivaltaa. Tavatessa mukava huumorintajuinen mielistelijä.

Toiseksi se kaveri joka kattoo tota äijää, ja jaksaa uskoa miehen muuttuvan.

Niin ja ei se mikään mies oo, vaan psykopaattisika.

Vierailija
11/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana. Jos puhun jonkun tutun kanssa vaikka esim. tekniikasta niin tyhmä kaveri sanoo että lopettakaa toi aihe on ihan turha. Yleensäkin arvostelee aina ihmisiä jotka häntä fiksumpia. Pitää lukioo ja yliopistoa ihan turhana eikä politiikkaakaan tarvita kun hän ei siitä itse mitään ymmärrä. Esim. kuvittelee että tyyliin lapsilisät kohoaa jonkun yhden henkilön käskystä ja syyttää presidenttiä kaikesta mitä Suomessa tapahtuu. Ei tietenkään saa haukkua ihmistä matalan ÄÖ:n takia.

Vierailija
12/12 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitut kriteerit. Moninkertaisesti. Lisäksi vielä käyttäytyy kakaramaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme