Miksi Niinistön kannattajat ovat epävarmoja Niinistön voitosta?
Kommentit (5)
Kyllä minä olen ihan varma, että hänestä se presidentti tulee. Äänimääristä on vaikeampi tietää. Uskon kuitenkin ihan selvään voittoon. Ei tule mitään tiukkaa kisaa.
Mä luulen että ne pelkää kun tietävät että kukaan ei äänestä NIINISTÖÄ. Ihmiset äänestää Ei-homoa ja ei-vihreää, mutta mahtaakohan yksikään äänestää Niinistöä? Ne on kateellisia Haaviston äänestäjille, koska Haavisto on saanut ihmiset innostumaan. Vaikka innostuneita olisi pienempikin joukko, innostus näkyy ja Niinistön leirin innostuksen puute näkyy ja ymmärrettävästi se on huolestuttavaa, vaikka oletettavasti Niinistö voittaakin selvästi.
Mä luulen että ne pelkää kun tietävät että kukaan ei äänestä NIINISTÖÄ. Ihmiset äänestää Ei-homoa ja ei-vihreää, mutta mahtaakohan yksikään äänestää Niinistöä? Ne on kateellisia Haaviston äänestäjille, koska Haavisto on saanut ihmiset innostumaan. Vaikka innostuneita olisi pienempikin joukko, innostus näkyy ja Niinistön leirin innostuksen puute näkyy ja ymmärrettävästi se on huolestuttavaa, vaikka oletettavasti Niinistö voittaakin selvästi.
ihmeessä kukaan olisi kateellinen Haaviston kannattajille? Etkö yhtään ole seurannut millaiset ihmiset häntä kannattavat?
Halveksin sitä porukkaa, minulla ei ole mitään yhteistä heidän kanssaan.
Olen innostunut siitä että Suomi saa huomenna pitkästä aikaa kunnon presidentin!
Miksi ihmeessä kukaan olisi kateellinen Haaviston kannattajille? Etkö yhtään ole seurannut millaiset ihmiset häntä kannattavat? Halveksin sitä porukkaa, minulla ei ole mitään yhteistä heidän kanssaan. Olen innostunut siitä että Suomi saa huomenna pitkästä aikaa kunnon presidentin!
Sinulla ei siis ole mitään yhteistä korkeakoulutettujen ajattelevien ja sivistyneiden ihmisten kanssa? Sillä tällaisia ovat minun ystäväpiirissäni Haaviston kannattajat.
että Niinistö on seuraava presidentti?