Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeestiko tarhan tädit vie omia lapsiaan johonkin toiseen tarhaan hoitoon?

Vierailija
04.02.2012 |

Ja koko päivän hoitavat muiden lapsia? Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? En ole ikinä kuullutkaan näin hullusta menosta. Selittäkää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa omaa lastaan koululaiseksi saakka, niin kuka maksaa hoitajan laskut lapsen ollessa 3-6-vuotias?

Vierailija
2/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et omaa ei saa hoitaa työaikana eli omat on vietävä muualle.Tuskin sinäkään viet lapsiasi työpaikallesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksiä noin urpålle ei edes kannata yrittää antaa... *huoh*

Vierailija
4/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa omaa lastaan koululaiseksi saakka, niin kuka maksaa hoitajan laskut lapsen ollessa 3-6-vuotias?

Vierailija
5/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinusta pitäisi järjestää? Eipä ainakaan tule sanomista, että hoitaja keskittyy vain omaan lapseensa.

Hoitopaikkoja ei jaella sillä perusteella, missä työpaikassa vanhempi on töissä. Vuorotyöläisille toki on omat päiväkodit ainakin täällä päin.

Vierailija
6/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mihin sitten???

Ja jos kaikki tarhatädit hoitais muksunsa kotona niin kukas perkele muitten mukulat sitte hoitaa?

Vierailija
7/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajien lapset on oman vanhemman luokalla. Huoh. Eikös lapsi ole periaatteessa lähimmässä päiväkodissa, ja vanhempi sitten töissä ties missä.

Vierailija
8/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti antaa eritavalla aikaa kotona ja "hoidossa".

Ethän sä pysty päiväkodissa hoitamaan vaan omaa lastas on ne muutkin otettava huomioon.

Ja käyhän muutkin äidit töissä toinen hoitaa vanhuksia,toinen opettaa, jne

Vierailija
9/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kylässä on yksi tai kaksi päiväkotia, niin lapsi toden totta on vaikka sitten äitinsä ryhmässä - tietenkin - ei siinä mitään tollasta sääntöä voi olla, että omaa lastaan "ei saa" pk:ssa hoitaa. HALLOO!!??

Mutta esim. Helsingissä päiväkotipaikat jaetaan lapsille osoitteen mukaan, eikä ole ihan kauhean älykästä ajatella, että työpaikka olisi kaikilla päiväkodeissa työskentelevillä oman kodin vieressä - tai edes samalla pk-alueella.

Suosittelen, että joskus vois ihan pikkuisen miettiä, ennenkuin laukoo noita fiksuja ajatuksiaan - edes tänne palstalle:DDD

Vierailija
10/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aloitin tämän aiheen toisessa ketjussa *terkkuja!*

Vierailija
11/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe minä aloitin tämän aiheen toisessa ketjussa *terkkuja!*

Hehee, *terkkuja takaisin*

ap, ymmyrkäisenä

Vierailija
12/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu koko päiväkotijärjestelmä.

Mitä ne lapsetkin miettii: mun äiti on päiväkodin täti mutta ei se mua halua hoitaa se hoitaa muitten lapsia...

Perhepäivähoitajat hoitaa tietty omansa samalla.

Vierailija
13/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe minä aloitin tämän aiheen toisessa ketjussa *terkkuja!*

Hehee, *terkkuja takaisin*

ap, ymmyrkäisenä

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1556844/poliisin_ohje_oli…

Vierailija
14/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi mennä lastenhoitajaksi samaan ryhmään, missä oma lapseni on. (Ehkä en koko tarhaan.)

Vierailija
15/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin päiväkodin täti ja oma lapseni hoidettavana niin en kohtelisi samanarvoisesti kuin muita. Tietenkin oma saisi enemmän huomiota kuin vieraat tenavat.

Vierailija
16/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle päiväkodin johtaja sanoi, että en voi mennä lastenhoitajaksi samaan ryhmään, missä oma lapseni on. (Ehkä en koko tarhaan.)

siitä että on ihan suunniteltu että äideiltä lapset pois ja tarhaan.

Vierailija
17/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. Helsingissä päiväkotipaikat jaetaan lapsille osoitteen mukaan, eikä ole ihan kauhean älykästä ajatella, että työpaikka olisi kaikilla päiväkodeissa työskentelevillä oman kodin vieressä - tai edes samalla pk-alueella.

vaikka omat lapset ovat olleet Helsingissä neljässä eri päiväkodissa. Ihan itse ollaan joka kerta saatu laittaa päiväkodit toivomusjärjestykseen. Ei kotiosoite ole ratkaissut. Toki yleensä se lähin päiväkoti onkin se järkevin hoitopaikka, mutta ei paikkoja automaattisesti osoitteen mukaan jaeta.

Ihan kummallinen ja naurettava aloitus muutenkin.

Vierailija
18/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle päiväkodin johtaja sanoi, että en voi mennä lastenhoitajaksi samaan ryhmään, missä oma lapseni on. (Ehkä en koko tarhaan.)

siitä että on ihan suunniteltu että äideiltä lapset pois ja tarhaan.

Vierailija
19/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hoitajilla on omia lapsia samassa ryhmässä.Jokainen äiti pistää omansa muiden edelle vaikka kuin yrittäisi olla ammattitaitoinen.

Esim. tilanteessa jossa yksi hoitaja paikalla ja kaksi lasta itkee niin kyllä se hoitaja ensin omansa syliin ottaa ja lohduttaa ja sit vasta sen toisen.

Vierailija
20/21 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä olevat sinulle sukua vai miksi kutsut heitä tädeiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi