Oikeestiko tarhan tädit vie omia lapsiaan johonkin toiseen tarhaan hoitoon?
Ja koko päivän hoitavat muiden lapsia? Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? En ole ikinä kuullutkaan näin hullusta menosta. Selittäkää.
Kommentit (21)
et omaa ei saa hoitaa työaikana eli omat on vietävä muualle.Tuskin sinäkään viet lapsiasi työpaikallesi?
Selityksiä noin urpålle ei edes kannata yrittää antaa... *huoh*
hoitaa omaa lastaan koululaiseksi saakka, niin kuka maksaa hoitajan laskut lapsen ollessa 3-6-vuotias?
Miten se sinusta pitäisi järjestää? Eipä ainakaan tule sanomista, että hoitaja keskittyy vain omaan lapseensa.
Hoitopaikkoja ei jaella sillä perusteella, missä työpaikassa vanhempi on töissä. Vuorotyöläisille toki on omat päiväkodit ainakin täällä päin.
Vai mihin sitten???
Ja jos kaikki tarhatädit hoitais muksunsa kotona niin kukas perkele muitten mukulat sitte hoitaa?
opettajien lapset on oman vanhemman luokalla. Huoh. Eikös lapsi ole periaatteessa lähimmässä päiväkodissa, ja vanhempi sitten töissä ties missä.
äiti antaa eritavalla aikaa kotona ja "hoidossa".
Ethän sä pysty päiväkodissa hoitamaan vaan omaa lastas on ne muutkin otettava huomioon.
Ja käyhän muutkin äidit töissä toinen hoitaa vanhuksia,toinen opettaa, jne
jos kylässä on yksi tai kaksi päiväkotia, niin lapsi toden totta on vaikka sitten äitinsä ryhmässä - tietenkin - ei siinä mitään tollasta sääntöä voi olla, että omaa lastaan "ei saa" pk:ssa hoitaa. HALLOO!!??
Mutta esim. Helsingissä päiväkotipaikat jaetaan lapsille osoitteen mukaan, eikä ole ihan kauhean älykästä ajatella, että työpaikka olisi kaikilla päiväkodeissa työskentelevillä oman kodin vieressä - tai edes samalla pk-alueella.
Suosittelen, että joskus vois ihan pikkuisen miettiä, ennenkuin laukoo noita fiksuja ajatuksiaan - edes tänne palstalle:DDD
minä aloitin tämän aiheen toisessa ketjussa *terkkuja!*
hehe minä aloitin tämän aiheen toisessa ketjussa *terkkuja!*
Hehee, *terkkuja takaisin*
ap, ymmyrkäisenä
kuuluu koko päiväkotijärjestelmä.
Mitä ne lapsetkin miettii: mun äiti on päiväkodin täti mutta ei se mua halua hoitaa se hoitaa muitten lapsia...
Perhepäivähoitajat hoitaa tietty omansa samalla.
hehe minä aloitin tämän aiheen toisessa ketjussa *terkkuja!*
Hehee, *terkkuja takaisin*
ap, ymmyrkäisenä
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1556844/poliisin_ohje_oli…
en voi mennä lastenhoitajaksi samaan ryhmään, missä oma lapseni on. (Ehkä en koko tarhaan.)
Jos olisin päiväkodin täti ja oma lapseni hoidettavana niin en kohtelisi samanarvoisesti kuin muita. Tietenkin oma saisi enemmän huomiota kuin vieraat tenavat.
Mulle päiväkodin johtaja sanoi, että en voi mennä lastenhoitajaksi samaan ryhmään, missä oma lapseni on. (Ehkä en koko tarhaan.)
siitä että on ihan suunniteltu että äideiltä lapset pois ja tarhaan.
Mutta esim. Helsingissä päiväkotipaikat jaetaan lapsille osoitteen mukaan, eikä ole ihan kauhean älykästä ajatella, että työpaikka olisi kaikilla päiväkodeissa työskentelevillä oman kodin vieressä - tai edes samalla pk-alueella.
vaikka omat lapset ovat olleet Helsingissä neljässä eri päiväkodissa. Ihan itse ollaan joka kerta saatu laittaa päiväkodit toivomusjärjestykseen. Ei kotiosoite ole ratkaissut. Toki yleensä se lähin päiväkoti onkin se järkevin hoitopaikka, mutta ei paikkoja automaattisesti osoitteen mukaan jaeta.
Ihan kummallinen ja naurettava aloitus muutenkin.
Mulle päiväkodin johtaja sanoi, että en voi mennä lastenhoitajaksi samaan ryhmään, missä oma lapseni on. (Ehkä en koko tarhaan.)
siitä että on ihan suunniteltu että äideiltä lapset pois ja tarhaan.
jossa hoitajilla on omia lapsia samassa ryhmässä.Jokainen äiti pistää omansa muiden edelle vaikka kuin yrittäisi olla ammattitaitoinen.
Esim. tilanteessa jossa yksi hoitaja paikalla ja kaksi lasta itkee niin kyllä se hoitaja ensin omansa syliin ottaa ja lohduttaa ja sit vasta sen toisen.
töissä olevat sinulle sukua vai miksi kutsut heitä tädeiksi?
hoitaa omaa lastaan koululaiseksi saakka, niin kuka maksaa hoitajan laskut lapsen ollessa 3-6-vuotias?