Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia 3D-elokuvista lasten kanssa?

Vierailija
04.02.2012 |

Onko siellä laseja lasten koossa?

miten lapsenne on suostunut niitä pitämään?

miltä elokuva näyttää ilman laseja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usea sai epilepsia kohtauksen kun katsoi niitä elokuvia ja jonkin parantumattoman hermosto häiriön.

Vierailija
2/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usea sai epilepsia kohtauksen kun katsoi niitä elokuvia ja jonkin parantumattoman hermosto häiriön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laseja on vain yhdessä koossa, ainakaan meidän lapselle ei annettu mitään lasten kokoa :/ Ovat aika isot. Meillä lapsi on 6v ja piti lasit kyllä päässä hyvin, pienemmän kanssa voi olla ongelmaa.

Elokuva näyttää ilman laseja venyneeltä ja kuva tulee useaan kertaan "varjona". Värit ovat ilman laseja todella kirkkaat. Ei ole kiva katsoa ilman laseja.

Ottakaa huomioon, että 3D leffat ovat sitten epileptikolle "kiellettyjä" ;)

Vierailija
4/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3 ja 7.

Lasit ovat kaikille samat ja ovat kyllä pysyneet tuon pienenkin kasvoilla ihan hyvin. Leffaa ei voi katsoa ilman laseja.

Ihan hyvin jaksoivat ja nauttivat. Olen itse migreenipotilas, jolla valot ja välkkyminen laukaisee kohtauksen. Mutta hyvin olen pystynyt katsomaan.

Vierailija
5/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D-leffan. Ei ongelmia lasien kanssa.

Koskaan, kukaan ei ole meidän aikanamme saanut leffateatterissa mitään kohtauksia. On tuolla yhdellä ollut huono säkä, kun useat ovat saaneet...

Vierailija
6/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla leffassa käyty (vaan valittu suosiolla 2d-näytös hänen pyynnöstään), mutta meillä on kotona telkkari, jossa on 3D. Lapsi ei tykkää katsoa 3D:nä. En tiedä johtuuko laseista, vai mistä. Ei olla sen enempää painostettukaan, kun ei ole niin tärkeä asia.

Itselle valoärsykkeet laukaisevat helposti migreenikohtauksen, 3D ei kuitenkaan sitä ole ikinä tehnyt, ei kotona eikä leffateatterissa.

Ilman laseja ei 3D:tä kunnolla voi katsoa, on ihan sumuinen ja vääristynyt koko kuva.

Vierailija
7/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä laseja on vain yhtä kokoa,mutta ainakin joissakin paikoissa niihin on saatavilla sellaisia erillisiä pienennyskappaleita, jotka laitetaan nenän kohdalle. Olen ollut katsomassa 3D-elokuvia 7 ja 8 vuotiaiden kanssa ja lasit olivat lasten mielestä hankalat, alkoivat painaa eivätkä pysyneet kunnolla päässä. Myös minusta lasit on ikävät silmälasien päällä (en pysty käyttämään piilareita). Nykyään valitaan aina 2D näytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi