Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako naisella olla muotoja

Vierailija
04.02.2012 |

eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljamaha ois vastassa;( Omalla äijälläkin sitä löytyy,ei oo silti häirinny yhtään,samalla lailla siinä vatsan päällä olen keikutellut itseäni menemään kuten aina;)Läskit äijät ei kyl ehkä ihan menis läpi!

Vierailija
2/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos vatsa on jäänyt hieman pyöreäksi synnytysten jälkeen,ym.häiritseekö se kiihottumista,ym?Itsestäni tiedän että mulla ei raskausarpia,ei selluliittiä reisissä,vatsassa,muta vatsani pömpöttää helposti;/..

Joo, siis muoto nimenomaan mahassa on kaikkien miesten mielestä aivan mielettömän kiihottavaa. Kunnon pömppis, kaljareppu siinä rintojen alla, niin ah! Joo, muotoja, just. Mahaläskiä voi tietenkin kauniisti kutsua "muodoksikin", mutta eiköhän se nyt ole vain sitä ihraa vyötäröllä. Yhtä kiihottavaa kuin miestenkin kaljamahat.

Mikä s**t*nan idiootti näitä aloituksia viljelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vaan pitää olla muotoja

Vierailija
4/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis muoto nimenomaan mahassa on kaikkien miesten mielestä aivan mielettömän kiihottavaa. Kunnon pömppis, kaljareppu siinä rintojen alla, niin ah! Joo, muotoja, just. Mahaläskiä voi tietenkin kauniisti kutsua "muodoksikin", mutta eiköhän se nyt ole vain sitä ihraa vyötäröllä. Yhtä kiihottavaa kuin miestenkin kaljamahat. Mikä s**t*nan idiootti näitä aloituksia viljelee.

ottanu lääkkeesi tänään?

Vierailija
5/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovempi erektio sekä lisää seksuaalista halukkuutta.

Tehokkaat ja turvalliset valmisteet, actionforte, Argimax, prelox, Kp2000, Superman ym.

http://www.luontaispiste.palvelee.fi