Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä hoikan ja siron naisen kanssa?

Vierailija
04.02.2012 |

Löytyykö täältä ainuttakaan miestä, joka syttyy sirosta, alle 165cm naisesta,52 kg, jolla on

pieni, melko pyöreä peppu ja pienet rinnat?

Naisen muotoinen kyllä, mutta hoikalla ja sirolla tavalla? Hieman sitä pehmeää vatsaakin, raskauksien jäljiltä.

Kaunis kaula, ja hoikat sääret?

Tuntuu, että ns.muotoja ja läskejä hehkutetaan joka paikassa, "isot tytöt" pitää hyväksyä sellaisina kuin ovat. Haluan tulla myös hyväksytyksi, vaikka en voikaan osallistua suurimmat rinnat -keskusteluun tai hehkuttaa pulleuttani.

Haluaisitko sinä mies rakastella tällaista naista? Pakaroista saisit kokonaan kiinni, kun ratsastaisin päälläsi, samoin rinnat mahtuvat kokonaan käsiisi...

n38

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään hätää ole..

M 38v

Vierailija
2/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkana miehenä pidän erityisesti siroista ja niukkamuotoisista naisista. Pienet rinnatlin ovat vain plussaa. Nautin lantioluiden ja kylkiluiden muotojen hyväilystä. Reidet ovat jumalaiset hyväillä kun napakat lihakset tuntuvat sormissa. Ikäluokassasi oolet todella helmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n38:lle , jos kiinnostaa jutella edellisen kirjoittajan kanssa niin katso mun profiilista.

Vierailija
4/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen puolestani iso ja vain haaveissani edes uskallan toivoa seksistä pienen, siron naisen kanssa

Vierailija
5/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vaihe parantumiseen on ongelman myöntäminen arvon veljet.

Muistakaa, että on myös ihmisiä jotka ovat toteuttaneet haaveensa, heitä kutsutaan pedofiileiksi.

Vierailija
6/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tässä juuri mättää! Aina löytyy joku viisastelija. Tai kateellinenko?

Kaikki naiset eivät esim.raskauden myötä liho 20 kg. Eikö sitä voisi vain hyväksyä, että nainen voi näyttää ihan aikuiselta NAISELTA, vaikka ei olekaan iso tai lihava runsaine rintoineen ja takamuksineen.

Toki itsekin hetkittäin kadehdin jollain lailla näitä rinnakkaita ja lanteikkaita naisia.

Haluaisin, että minua saisi ottaa kiinni sylin täydeltä.

Toisaalta, minut syliin ottaessa saa kyllä paljon kerrallaan; melkein koko naisen.

Olen kuitenkin ihan onnellinen omasta itsestäni, esim. tanssiessa olen kevyt vietävä

ja sängyssäkin helposti pyöritettävä ;)

AP.

Vierailija
7/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö mitään läskejä hehkuteta missään, vaan nykyaika ihannoi nimenomaan hoikkuutta. Ja muutenkin ei ole olemassa vain tiettyä naistyyppiä, jota kaikki miehet himoaisivat.

Katselkaa hyvät ihmiset ympärillenne ja näette parisuhteessa olevia onnellisia ihmisiä ihan koosta ja näöstä riippumatta. Jokaiselle löytyy se rakas, joka pitää juuri sinua ihanana ja haluttavana. Olit sitten nuori, vanhempi,tumma, vaalea, hoikka, pulleampi ym. ym.

Seksikkyys ei todellakaan ole ainoastaan ulkonäköön liittyvää.

Vierailija
8/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni on kaunista... Ei sen tartte aina niin mahotonta olla... Tottakai jokaisella on oma makunsa, mut itse saan paremmat sytyt pienemmistä naisista. Eli on meitä.

man37

Vierailija
9/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa nostattaa omaa egoaan kehumalla pientä olemustaan.

Mitä merkitystä on sillä, onko ihminen pieni vai iso kooltaan? Elämänmyönteisyys näkyy kasvoista olipa laiheliini tai pullukka. Tympeä ilme pikku naamassa on inhottavampi kuin liikapainoisen onnellinen olemus.

Vierailija
10/18 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm on aika tavanomainen suomalaisnaisen pituus.

Kaikki missiehdokkaat olivat alle 60 kg ja huimasti pidempiä. Tajuatko jo miten idiootti olet?

Ensimmäinen vaihe parantumiseen on ongelman myöntäminen arvon veljet.

Muistakaa, että on myös ihmisiä jotka ovat toteuttaneet haaveensa, heitä kutsutaan pedofiileiksi.

Vierailija
11/18 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot naiset ovat sängyssä kuin Finnjet Kustaanmiekassa. Tai norsu posliinikaupassa.

Vierailija
12/18 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti,vaikka ehkä vain haaveissani :D mutta en sanoisi varmasti EI

Vierailija
13/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet juuri se mikä saa minut  syttymään

Vierailija
14/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet nami.

Vierailija
15/18 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läpi vain on suht tiukka ja kimmoisa, niin ei huolta. Ei miehet ehi tuijottamaan tissejä tai perseen kokoa, kun alkavat naimapuuhiin. Läpi se on pääasia ja aina mielessä.

Vierailija
16/18 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä poljin kuin tulpatonta mopoa.

Vierailija
17/18 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätähän ihana aloittaja sp osoitettasi tänne keskusteluun niin täältä ottaa yhteyttä sellainen mies joka arvostaa juuri noita muotojasi! Pyöritellään sinut ja minut hikisiksi ja antaneiksi ;)

Rockmies-50V

Vierailija
18/18 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset mitat. Milloin te "muodokkaat" naiset vihdoin myönnätte itsellenne olevanne vain lihavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän