Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatko ostaa itsellesi kaupasta terveyssiteitä/tamponeja?

Vierailija
03.02.2012 |

Mä en kehtaa, hävettää, jos joku saa tietää, että mulla on kuukautiset.

Yleensä pyydän naapurin Penttiä hakemaan siteitä, sillä on vaimo ja kuusi tyttölasta, joten siinähän se samalla mullekin tuo.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on veistänyt mulle sellaisen puukupin. Se on helppokäyttöinen ja kestävä. Ja kestää ekologisenkin tarkastelun.

Vierailija
22/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle ja isoveljelle kun mä oon nuorempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin toiminimen niin voin kerralla ostaa niitä halvalla aina kuormalavallisen ja sitte trokaan naapureillekin. Kaikki voittaa ;)

Vierailija
24/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostan silti koska kehtaan.

Vierailija
25/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämukava ostaa. Varsinkin jos ei muuta osta samalla. Kyllä mä kehtaan, mutta en niitä samalla tavalla osaa ostaa kuin suklaapatukkaa.

Mut mua hävettää se rapinakin, mikä niistä lähtee, kun vessassa niitä laittelee.

Joo ei tarvi sanoa mitään. Olen outo.

Vierailija
26/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kassalla töissä ja kuulkaa yllättävän moni tulee ihan muina miehinä ja täräyttää libresset suoraan siihen hihnalle! Mä oon aina ihan et jotain rajaa sentään hei tässä avoimuudessakin...

Onneks jotkut sentään vielä älyää pyytää tiskin alta huomaamattomasti.

Vierailija
27/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tietysti tapahtuu ihan viime tipassa, niin osoitan sormella kauas takavasemmalle ja huudan kovaan ääneen: 'kattokaa norsu/johnny depp/karvainen viuhahtaja' tms, mitä nyt mieleen tulee. sitten kun ihmiset kääntyy ihmettelemään ja kysyy, että 'missä, missä' mä maksan sidepaketin ja sujautan sen kiireesti laukkuun. aika usein mä vielä ehdin pinkaista ovesta pihalle ennen kuin ihmiset kääntävät katseitaan takaisin kassajonoon.

Vierailija
28/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kun täräyttää tiskiin yksisteen niin on paras, siinä sitten näkee muutkin ettei olet mitään häpeämistä, jos siis haluaa moista mainostaa, näin teen itse.

Vierailija
29/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aina ennen kun menen sideostoksille pakkaan kaikki meikkini käsilaukkuun ja kaupassa avaan käsilaukun ja kiepautan sen "vahingossa" nurin samalla kun terveyssidepaketti lähestyy kassaa. Alan huutaa "Apua apua olen raskaana enkä voi kumartua" samalla kun huulipunat pyörivät lattialla ja kaikki tulevat keräämään meikkejäni eivätkä huomaa siteitä jotka sujautan nopeasti ostoskassiin.

Vierailija
30/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLTÄ TULEE SITEIDEN OSTAJA! Niin se on sitten niin kuin alta pois. Kukaan ei enää kassalla naksutele kieltään merkitsevästi.

Vierailija
31/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen teini-ikäisen poikani asialle. Neuvon tekemään liukuhihnalle niistä pyramidin ja maksettuaan ostokset humpsauttamaan ne kätevästi säkkiin.

Vierailija
32/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

askarrellut sellaisen suojapahvilaatikon, joka sopii just Always ultra -paketin päälle mutta on naamioitu teepaketiksi. Viivakoodin kohdalle olen leikannut aukon että tulee oikea hinta, mutta päällepäin paketti näyttäisi olevan kamomillateetä!

Vierailija
33/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näitä ostoksia varten ns. kuukautisnaamiaisasu. Siihen kuuluu peruukki, silmälasit, pitkä tressi sekä korokepohjakengät että tutut ei tunnista pituudestakaan.

Vierailija
34/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalaa. Onneks mun mies on transvestiitti ja ostaa ne siinä samalla kun itelleen meikit sun muut tykötarpeet. Vähänkö hävettää kun ite näytän kiitoshuppareineni enempi mieheltä kun oma mies röyhelöineen. No, kyllä se tästä. Poikamme Pentti-Marjatta ja tyttäremme Liisu-Uolevi ovat jo ihan tottuneita järjestelyihimme.

Vierailija
35/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siskolleni kehtaan ostaa ja ollaankin sovittu, että ostetaan toinen toisellemme. Onhan siinä oma vaivansa kyläillä aina kuukautisaikaan, mutta parempi näin kuin että joutuisi häpeämään kassalla.

Vierailija
36/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina "sidesuklaan" jonka jaan kristillisesti takana jonottaville. Heidän mutustellessaan maksan huomaamatta nolokkeen.

Vierailija
37/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valepuvut ja olen huomannut, että vähiten kassalla ihmetellään, kun menen Tom Cruiseksi naamioituneena sideostoksille. Silloin voin ostaa monta pakettia kerralla ihan huoletta.

Vierailija
38/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valepuvut ja olen huomannut, että vähiten kassalla ihmetellään, kun menen Tom Cruiseksi naamioituneena sideostoksille. Silloin voin ostaa monta pakettia kerralla ihan huoletta.

niin joku hullu ämmä viereisestä kassajonosta huusi "Katsokaa Johnny Depp!" ja kaikki tietenkin näki mun sideostokset.

Vierailija
39/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joku hullu ämmä viereisestä kassajonosta huusi "Katsokaa Johnny Depp!" ja kaikki tietenkin näki mun sideostokset.

niin yksikin kerta kassantäti sanoi myötätuntoisena, että mahtaa Katie olla nyt pahalla päällä kun vuotaa noin kovin. Yösiteitä ostin muutaman paketin.

Joskus joku koittaa flirtatakin kun olettaa, että olen oikea Tomppa ja Katie ei ole sillä hetkellä käytettävissäni. Sidepaketteja monesti koristaa huomaamatta kirjoitetut puhelinnumerot.

Vierailija
40/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset alkavat mulkoilla ikävästi jo siinä vaiheessa, kun lähestyn 'niitä' hyllyjä. Kailotan siis kovaan ääneen paketteja kärriin lastatessani: "Kuukautiset ovat luonnollinen asia!" siten, että koko kauppa varmasti kuulee. Kun työnnän korkeaa side- ja tamponipyramidiani kassaa kohti, huutelen tasaisin väliajoin: "Naisen menstruaalikierrossa ei ole mitään hävettävää! Ei niin yhtään mitään!" Lastaan pakettini ylpeästi 4-5 muovikassiin. Ulko-ovella vielä käännyn ja kailotan lähtiäisiksi: "Kaikilla teidänkin äideillänne on muuten myös ollut kuukautiset! Hähää!"

Siitäpähän oppivat, inhat tuijottajat! Tätä operaatiota ei onneksi tarvitse toistaa kuin kerran vuodessa.