Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko ostaa itsellesi kaupasta terveyssiteitä/tamponeja?

Vierailija
03.02.2012 |

Mä en kehtaa, hävettää, jos joku saa tietää, että mulla on kuukautiset.

Yleensä pyydän naapurin Penttiä hakemaan siteitä, sillä on vaimo ja kuusi tyttölasta, joten siinähän se samalla mullekin tuo.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kehtaa ostaa itselleni siksi, kun olen mies. Vaimolle ostan kyllä aina kun kauppalapussa niin lukee.

Vierailija
2/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsesuggeroinut itseni niin, ettei minulla olu menkkoja! Se on PAALJON helpompaa kuin ostaa kaupasta tampaxeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mensut vaan tulee. Mä olenkin hahtuvalangasta itselleni väsännyt tosi kivoja suojia. Kutittaa kyllä, mutta kestän senkin paremmin kuin kassaneidin tuijotuksen. "Tolla on NE"

Vierailija
4/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneiti ja muut tuijottaa niitä kondoomeja ja siteet menee ihan huomaamatta ohi. Ja parasta on, et ne luulee meillä olevan seksielämää.

Vierailija
5/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten ostan aina uroskoiralleni jotain halpissiteitä merkkausvyöhön ja itselleni jotain kunnon kamaa, samoin välistä ostan urokselle pienimpiä vaippoja ja vaippojen osto joskus oikeesti hävettää kun nuorin lapsi on 8vee ja varmaan pikkukylän kaupantäditkin sen tietää...Samoin noista siteistä oon joskus alkanu selittää kassalla että nää pirkat menee mun koiralle...

Vierailija
6/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ostaa minulle aina tampoonit ja siteet käydessään kaupassa. En tiedä mihin joutuisin ilman häntä...

Vierailija
7/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin en mene tuon lähikaupan nuoren miesmyyjän kassalle.

Vierailija
8/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis noloa jos joku sais tietää. Käytänkin vanhoista lakanoista tehtyjä, pestäviä kuukautisvaippoja, jotka kiinnitetään hakaneulalla. Onhan se tietysti vähän epäkäytännöllistä kuntosalilla mutta minkäs teet kun niin kovasti nolottaa.

Vierailija
9/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa, hävettää, jos joku saa tietää, että mulla on kuukautiset. Yleensä pyydän naapurin Penttiä hakemaan siteitä, sillä on vaimo ja kuusi tyttölasta, joten siinähän se samalla mullekin tuo.

sitten ne ei tiedä, tai tietävät väärin jos arvelevat ostavan senhetkiseen tarpeeseen.

Vierailija
10/63 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen mies.

Vierailija
11/63 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta kaksi isoa muovikassillista tamponeja, terveyssiteitä ja puukuppeja. Pelästyin kuitenkin sitä mahansilittelijää niin paljon, että viskasin kassit ilmaan jolloin ne repesivät ja kaikki hävettävät tuotteet satoivat uteliaan rouvan päälle.

Oli se näky kun mahansilittäjä muuttui kalpeaksi Tampaxien, ob-tamponien, allwaysien ja Libresse-pakettien tipahdellessa hänen niskaansa, hiuksiinsa ja takillensa.

Hän alkoi hurjistuneena huutaa "ei nämä minun ole!" Mahansilittäjärouvan avuksi riensi pian pari keski-ikäistä tanttaa "auttamaan". He irrottivat häpeätuotteet rouvasta ja kierosti hymyillen, muina naisina tunkivat ne omiin kasseihinsa. Epäilen, että "auttajat" olivat av-mammoja, joiden ei tarvi käydä tämän episodin takia kuukautissuojaostoksilla ainakaan puoleen vuoteen.

Itse en nähnyt tätä episodia,koska olin jo juossut kaupasta ulos. Kuulin sattumalta paikalla olleen naapurilta tarinani loppuosan.

Ostit varmaan pari pakettia tamponeja sanojesi vakuudeksi?

Vierailija
12/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin olen mies olen usein ostanut naisille suunnattuja tavaroita,johan se kassakin tietää että en niitä tietenkään itse käytä!

Osoittaa lievää kypsymättömyyttä jos ei uskalla ostaa jotain kaupasta tuntuu oudolta aikuiselle ihmiselle!

Vierailija
13/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän työpaikan suojia (kun vessassa tarjolla, voi napata huomaamatta) ja muuten taiteilen jostan wc-paperista suojan. Joskus olen ostanut tamponeja ulkomaanmatkalta. Ne ihmiset eivät tule toista kertaa vastaan.

Vierailija
14/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän just sen takia olla kokoajan raskaana, ettei mun tarvitasisi ostaa noita

Vierailija
15/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kuukautisten aikana hametta ja kävelen jalat harallaan. Sehän on maatuvaa tavaraa.

Vierailija
16/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa tuo mulle siteet enkä tiedä miten pärjään sitten kun hänestä aika jättää.

Vierailija
17/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydän aina miestä ostamaan ku sitä ei yhtään hävetä.

Vierailija
18/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on veistänyt mulle sellaisen puukupin. Se on helppokäyttöinen ja kestävä. Ja kestää ekologisenkin tarkastelun.

Vierailija
19/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kehtaisin toki muuten, mutta en halua marketin siteitä käyttää. Mulla käytössä on kestositeet, jotka toimii tasan yhtä hyvin kuin kertsit, on mukavammat kuin kertsit, eikä niitä tartte hankkiakaan kuin kerralla tarpeeksi, pyykinpesukone uudistaa ne. :)

Vierailija
20/63 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tamponirasiaa varten pikkuinen käsilaukku jonne nostan kaupassa rasian hyllyltä viivakoodi ylöspäin. Käsilaukun lähestyessä hihnalla teen kassalle "pst" ääntä ja isken silmää että hän ymmärtää hoitaa viivakoodin lukemisen mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti pois alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi