Mahamakkarat, raskausarvet.......
Mitä teen masulleni? Raskausarville en oikein itse voi mitään tehdä (muuta kuin rasvata/öljytä) mutta miten ihmeessä saan vatsan kiinteäksi, vai saanko ikinä? Vatsalihasliikkeet ei tunnu auttavan. Painoa on 64 kg ja pituutta 174, joten ylipainoa ei ole, mutta raskaus jätti jälkensä.. Mahassa on selvästi myös venynyttä nahkaa, palautuukohan se ikinä? Synnytyksestä melkein puoli vuotta jo, luulisi että vatsa olisi jo melkein entisellään. :(
Kommentit (4)
makkaralle ei voi mitään. Itselläni ainanki on jääny melkosella varmuudella makkara ikuisiks ajoiks. Oon miettiny et ois kai pitäny raskaus aikana rasvailla ahkerasti. Jos vatsa pömpöttää ni sisään vetäminen vahvistaa lihaksia, mut löysään nahkaan taitaa auttaa vain veitsi(siis kirurgin). Jos joku konsti makkaran poistoon löytyy olen siitä minäkin kiitollinen.
http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122
Liikkeet on tosi tehokkaat että kannattaa ainakin kokeilla, jos et saa vatsanahkaa pois niin ainakin hyvä kuntoiset vatsalihakset.
Ei sitä juuri pois saa. Itselläni ennen raskauksia oli ihannevatsa-tasainen ja suurinpiirtein kuopalla kun selälläni makasin. Ekan raskauden jälkeen ei moista kuoppaa enää syntynyt ja vatsa jäi " pullistuneeksi" alaosasta. Kaksi myöhempää raskauttakaan ei toki asiaa helpottanut. Toisaalta mitäs väliä moisella, kun on ylpeänä kantanut vauvansa ja terveet lapset saanut, saa sitä vähän kroppa olla kärsineen näköinenkin:)
ovatko kaikki palutuneet alle puolessa vuodessa?