Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletteko kuulleet ahh bra liiveistä?

Vierailija
03.02.2012 |

oletteko käyttäneet? kokeilleet? itse ne tilasin tänään citydiilistä..mietityttää vain, että tuliko turha ostos? ostostv:llä joo myydään genie bra ja aire bra liivejä, mutta että ahh bra?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niiden kai tarkoituskaan ole olla mitkään push upit mutta toivottavasti tukee edes normaalisti.

Vierailija
2/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait tilattua ne CityDealista? Mä en löytänyt mistään kohtaa josta ne sais tilattua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Lahjakortissa lukee palvelun tarjoajana groupon ja ei mitään osoitetta. Grouponin sivuilta en löydä mitään minne lahjakortin numeron voisi syöttää. Missä sellainen on, te jotka tuolta tilanneet?

Vierailija
4/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet ne maksanut.

minäkin tilasin, jos ei voi arkikäytössä pitää niin käytän sitten yöliiveinä.

30 euroa kolmesta rintaliivistä ei ole paha hinta.

Vierailija
5/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette siis ole tehneet mitään sen jälkeen kun saitte lahjakortin sähköpostiinne? Ne vain saapuvat postiin, kun tiedot annoin silloin maksuvaiheessa? Lahjakortissa kuitenkin lukee se tilausnumero ja vahvistusnumero, jotka pitäisi sen mukaan johonkin syöttää? Onpas huonosti annettu neuvot..

Vierailija
6/14 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu tilannut noita? Ei ole vieläkään tullut postissa joten jostain ne on varmasti erikseen tilattava?

Vierailija
7/14 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa citydealista ja he ilmoittivat että tuote tulee kotiosoitteeseen, kun ihmettelin niitä lahjakortin käyttöohjeita. Toivossa eletään että joskus tulisivat perille. On varmaan jo kuukausi mennyt tilauksesta.

Vierailija
8/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette liivit tilanneet, niin oletteko jo ne saaneet? Mun postiluukusta liivit eivät vielä ole tipahtaneet ja tilauksesta on mennyt reilu kuukausi. Kysyin citydealilta ovatko postittaneet ja kuulemma ovat. Ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä jos olette jo pakettinne saaneet, alan utelemaan asiaa meidän pitäjän postista.

Vierailija
9/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaan tulleet.

Vierailija
10/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli postissa ahh bra liivit. Ovat sitä mitä luvattukin, tosi mukavat.

Vierailija
11/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetys tuli tosi nopeasti, runsaassa viikossa. Tilasin liian isot ja vaihto-oikeutta ei ollut koska yksiä olin käyttänyt ja huonoiksi havainnut. Liivit eivät tue eivätkä olkaimet pysy ylhällä. B-kupin rinnat ovat lättänät ja tuesta ei tietoakaan. Hämäät itseäsi jos luulet liivien tukevan rintojasi. En suosittele.

Vierailija
12/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin myös nuo CityDealista mutta nyt en saa niitä tilattua. Mihin syötit sieltä lähetetyn koodin, jolla tuotteen saa tilattua?

Vierailija
13/14 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tue ollenkaan, mutta eipä yllätä. Yöliiveinä raskausaikana ja kotiliiveinä hyvät. Tai ehkä pienirintaisella voisi mennäkin, mutta yli C-kupin ei siis toimi. Mukavat on kyllä päällä ja tosiaan kotikäytössä oloasun alla ihan kivat...

Vierailija
14/14 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olisin kiinnostunut tuosta että miten ne saa tilattua vai tuleeko suoraan postissa ilman toimenpiteitä?