Grrrr! Miks mulla on menkat aina, kun on jotain erityistä "ohjelmaa"?!?
Just nyt, kun huomenna ollaan miehen kanssa lähdössä kahdestaan hotelliin yöksi ja syömään & konserttiin, niin eikö alkanut vuoto! Ja joo, niitten piti alkaa jo viikko sitten. Olin laskenu, että ne on ohi tähän vkl mennessä. Oli siis suunnitelmissa suoraan sanottuna myös seksiä! Arvaatte varmaan, että mitään hormonaalista ehkäsyä ei ole käytössä, kun ehkäisyn tarvetta ei ole (=emme voi saada enää lapsia). Yleensä menkat on suht säännölliset, mutta kierto heittelee kerran kaks vuodessa, ja just nyt oli se kerta! V***u!
Ja tää ei ole eka kerta. Useimmiten, kun ollaan jossain reissussa (etelässä, Lapissa, kylpylässä, sukulaisissa), mulla on menkat! Jotkut varmaan sanoo, että nehän on normaalia elämää, älä anna haitata! Mutta kun mua haittaa! En oikein kunnolla pysty käyttämään tamponia (tai kuukuppia), kun kohdunsuu on niin alhaalla lievän kohdunlaskeuman vuoksi. Tamponit vuotaa ohi, kuukuppia en ole edes kokeillut, en vaan usko, että se toimii... Ja ei nuo ratkaise tuota seksi-asiaa, mulle (eikä kyllä miehellekään) seksi maistu menkkojen aikaan.
Joo, ettehän te tälle mitään voi, mutta just nyt taas ketuttaa! Pitää kai ruveta syömään pillereitä, että voi siirtää menkkoja ja "vaihdossa" menettää halunsa... Plaah! Ugh, olen puhunut! =D