Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Miten pystyn jättämään rakastamani miehen lopullisesti?

Vierailija
03.02.2012 |

Miten ihmeessä pääsen tästä miehestä eroon??

Seurustelimme ensin normaalisti, minkä jälkeen suhteemme on jatkunut vakipanopohjalta. Vakipanoilua/on-off-suhdetta on jatkunut jo kohta vuoden päivät. Olen ollut koko ajan sitä mieltä ettei tästä voi tulla mitään vakavampaa ja olen toivonut jo todella pitkään että pääsisin miehestä eroon lopullisesti, koska riitelemme erittäin paljon. Riitelyä on ollut seurustelun alusta saakka. Voiko miehestä eroon pääseminen onnistua siten, että harvennan tapaamisia VÄHITELLEN, tietyn aikataulun/itselleni laatimani ohjelman mukaisesti? Veitsellä leikaten suhteen lopettaminen ei ole onnistunut, sitä on yritetty jo niin monta kertaa, ja aina menee pari päivää, ja jompi kumpi ottaa yhteyttä. Rakastan miestä todella paljon mutta emme kertakaikkiaan tule toimeen, muualla kuin sängyssä... HELP!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin ajankohtaista..

näkemyksiä?

Vierailija
2/3 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lopu, ennen kuin sun rakkaus loppuu. Sen jälkeen pystyt lopettamaan suhteen heti, koska et enää kaipaa ko. suhdetta. Mulla oli nuorena tuollainen "vakipano", ja rakkauden loputtua loppui vasta tapailu, pari vuotta elämästä siihen meni. Mies soitteli sen jälkeenkin perään, mutta hänen äänensä ei herättänyt enää mitään tunteita ja lopulta vaihdoin puh. numeroni. Mies ei ollut koskaan rakastanutkaan, mutta miehelle se tosiaan onkin vain pano, nainen elää tunteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tuhlata mieheen pari vuotta huoletta, mikäs siinä sitten jos saat hyvää seksiä. Jos taas haluat vakavampaa suhdetta, voit mahd. toimia suunnittelemallasi tavalla. Totuttelet pikku hiljaa harveneviin tapaamisiin ja jos ei muu auta laitat välipäivinä ihan puhelimeen eston hänen numeroonsa, ettei tule kiusauksia.