Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika 15 v teki kauppalapun viikonlopun ruokia varten:

Vierailija
03.02.2012 |

- mitä tarvitaan itsetehtyyn hernekeittoon

- tortillatarvikkeet, muista myös ananas

- tee cannelloneja, mitä niihin tarvitaan?

- chicken nuggetteja

- Felix ketsuppia

- karkkipussi

- limsaa

- sipsejä

- xylitol -purkkaa

- porkkanoita

- valkoinen mehukatti

- hammasharja

- sukkia

- deudorantti

- kondomeja

Onkohan tää viimeinen vitsi? No, oli tai ei, ostan joka tapauksessa kortsuja.

Liekö näillä pärjätään?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen ostanut omille pojilleni kondomeja taskut pullolleen. Ja sanonut, että jos ja kun sekstaa, täytyy AINA käyttää kortsua. Ettei tyttö tule raskaaksi ja ettei tartu tauteja.

Suljetko sinä silmäsi siltä, että nuoret ihan oikeasti harrastavat seksiä? Ei siihen äipyltä tai isiltä lupaa tai hyväksyntää kysellä. Teinipojat ovat käveleviä erektioita ja heillä pyörivät tytöt mielessä (ilmeisesti paljon enemmän kuin sinä uskotkaan). Täysin normaalia, näin sen kuuluu ollakin. Paljon epänormaalimpaa on seksuaalisuuden kieltäminen ja siitä jonkinlaisen tabun tekeminen.

Minun teinini kertovat minulle elämästään, kertovatko sinun?

Äläkä ap välitä näistä av:n moraalinvartijoista.

Älä sinä sulje silmiäsi teiniraskauksilta. Nekin voitaisiin estää lopettamalla löyhät kasvatusmetodit ja olemalla lapselle oikeasti läsnä.

Vierailija
22/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ap välitä näistä av:n moraalinvartijoista.

Älä sinä sulje silmiäsi teiniraskauksilta. Nekin voitaisiin estää lopettamalla löyhät kasvatusmetodit ja olemalla lapselle oikeasti läsnä.

1) Seksi kielletään ehdottomasti kaikissa tapauksissa ja käsketään odottamaan avioliittoon.

2) Nuorelle kerrotaan rehellisesti seksistä ja siitä miten se vaikuttaa tunteisiin ja ihmisten välisiin suhteisiin. Lisäksi tarjolla on ehkäisyvälineitä.

Mieti nyt oikeasti hetki. Ihan ajatuksen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sitä on teiniä kieltää seksiä harrastamasta. Itse en ottaisi asiaa puheeksi lainkaan ja ostaisin kortsut kyselemättä pojalle. Luottamuksesta tuo enemmän kertoo kuin vastuuntunnottomuudesta.

Vierailija
24/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki ostat ja hieno poika sulla! Kaikenlaisia nautintoja hänen elämäänsä ;)

Vierailija
25/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vielä teini-iänkin myllerryksessä lapsi

luottaa omaan äitiinsä noin paljon.

Ainakin itse pidän päämääränä tuota luottamusta joka kantaa läpi elämän.

Tuohan on juuri se merkki siitä, että ap on kasvattanut pojastaan itseensäluottavan, vastuuntuntoisen miehenalun.

Hymyilyttää ajatellakin 15- vuotiasta hujoppia kirjoittamassa aamutuimiin ostoslistaa ja miettimässä kynän pää suussa ilkeäisikö laittaa siihen vielä ne kortsut..=))

Tule ap kertomaan miten kortsut vastaanotettiin =)

Vierailija
26/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikani tarvitsee OMASTA MIELESTÄÄN kortsuja, miksi en niitä hänelle ostaisi?

oletko luovuttanut kaiken päätösvallan jo hänelle? Luuletko että hän tajuaa todella ne seuraukset mitä seksin aloittamisella voi olla...kauaskantoiset seuraukset? Kun pojat ovat yleensä vieläkin lapsellisempia kuin tytöt. Miehetkin ovat vielä niin lapsellisia....

Vierailija
27/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ole luotettavia, ei myöskään e-pillerit aukottoman luotettavia!

Seksiä ei saa harrastaa ennen kuin vauvan tuloon ollaan valmiita. Siis siten että pystytään kantamaan vastuu ja hoitamaan vauva perheessä jossa on isä ja äiti.

Seksi kuuluu avioliittoon.

Vierailija
28/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala!

Vierailija
29/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v pojalleni kortsut.

Joskus hän ostaa itse.

Hänellä on vakityttöystävä ja kyllä tuon ikäset

seksiä harrastaa.

Mitä nauramista on kondomeissa?

Vierailija
30/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette oikeasti rakasta lapsianne koska olette opettaneet että seksiä voi harrastaa vastuuttomasti. Ei 15 v:llä ole edes koulutusta millä hän saa työtä jotta voi elättää vauvan?

Niin juuri tehän vauvan joudutte hoitamaan!

Vai onko asia sillä kuitattu että vauvan äiti saa kaiken vastuun niskaansa? Sekö on oikein?

Vierailija
31/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että on noin läheiset suhteet, että poika pystyy pyytämään äitään ostamaan kortsuja. Silti olen sitä mieltä, että jos on seksiä valmis harrastamaan, niin on niitä sitten itse valmis ostamaankin.

Vierailija
32/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rispektiä pojalle tavasta, jolla toi asian äidin tietoon.

Voi olla, ettei 15-vee ole niin kauhean kypsä, mutta se on nyt kasvatettu siihen asti, että harrastaa seksiä jos siltä tuntuu. Parempi on silloin olla kortsuja käsillä.

Vastuullinen nuorimies taitaa olla.

Vierailija
33/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näimme juuri äsken pojan kanssa koulun jälkeen.

Sanoin, että nämä toivomansa ruoat tehdään viikonloppuna.

Sanoin, että kortsut on lääkekaapissa, jos niitä tarvitsee. Poika oli jotenkin tosi nolo. Sanoin vaan, että jos nyt aiot kuitenkin harrastaa seksiä, ehkäisyn pitää olla kunnossa.

Olen nyt laittamassa ruokaa, poika tuli ottamaan jääkaapista juotavaa, sanoi

vaan, että "kiitos mutsi".

Vierailija
34/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti toimittu AP:ltä. Ja poikasi vaikuttaa ihanalta. :)

Vierailija
35/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei saa harrastaa ennen kuin vauvan tuloon ollaan valmiita. Siis siten että pystytään kantamaan vastuu ja hoitamaan vauva perheessä jossa on isä ja äiti.

Seksi kuuluu avioliittoon.

No on se kumma juttu, kun täällä aikuisetkin on kokoajan vahingossa raskaana ja aborttia väännetään. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Ja seksi kuuluu kahden toisiaan rakastavan ihmisen elämään, ei siinä siunauksia tarvita.

Vierailija
36/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että kortsut on lääkekaapissa, jos niitä tarvitsee. Poika oli jotenkin tosi nolo. Sanoin vaan, että jos nyt aiot kuitenkin harrastaa seksiä, ehkäisyn pitää olla kunnossa.

Muistan kuinka mun oli todella vaikeaa ottaa puheeksi e-pillereiden hankkiminen kun olin juuri täyttänyt 16 vuotta. Minulla on aina ollut läheiset ja avoimet välit äitini kanssa ja silti asia oli todella vaikea. Vetosin tuolloin epäsäännöllisiin ja runsaisiin kuukautisiin mikä piti paikkaansa, mutta todellinen syy oli seksin harrastaminen poikaystävän kanssa.

Vaatii siis varmasti paljon rohkeutta ja luottamusta että teini-ikäinen uskaltaa kääntyä vanhempansa puoleen tuossa tilanteessa. Toimit mielestäni juuri niin kuin pitää. Pidä jatkossa huoli että lääkekaapissa on kortsuja aina tarvittaessa.

Vierailija
37/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette oikeasti rakasta lapsianne koska olette opettaneet että seksiä voi harrastaa vastuuttomasti. Ei 15 v:llä ole edes koulutusta millä hän saa työtä jotta voi elättää vauvan?

Vai onko asia sillä kuitattu että vauvan äiti saa kaiken vastuun niskaansa? Sekö on oikein?

siitä, että ne kortsut toimii... Mikä on hyvin todennäköistä.

Vierailija
38/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi sun poika. Omat lapset vielä ihan pieniä, toivon vaan että meilläkin tulisi olemaan yhtä hyvä luottamussuhde kuin teillä.

Vierailija
39/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole varaa kustantaa ehkäisyä. Vahinko on vielä kalliimpi vaihtoehto.

Jos kyseisessä tekstissä olisi ollut lapsena tyttö, niin kaikki olisi varmaan kauhistelleet asiaa jne. Nyt kun kyseessä on poika, niin hän on saanut näissä kommenteissa jotenkin kehuja jne. Mutta näihän se aina menee.....

Vierailija
40/92 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota, öö, miten niin vauva, nythän on vasta kortsuja pyydetty