Positiivisuus-ketju
Mitä kivaa sinun päivässäsi on tapahtunut? Jaetaan iloa, valoa ja rakkautta tällekin palstalle!
Kommentit (29)
positiivisuus on oma päätös!
Mun ei tarvi vetää hirveitä pultteja joka vastoinkäymisestä vaan voin joko antaa olla tai jopa nauraa niille. Mahtava vapautumisen tunne kun ei otsasuoni pullota jatkuvasti.
Elämä ei kuitenkaan oo kovin vakavaa vaikka siihen kuoleekin :)))))))
ja jos suoraan kysyn niin kuinka vanha olet?
positiivisuus on oma päätös!
Mun ei tarvi vetää hirveitä pultteja joka vastoinkäymisestä vaan voin joko antaa olla tai jopa nauraa niille. Mahtava vapautumisen tunne kun ei otsasuoni pullota jatkuvasti.
Elämä ei kuitenkaan oo kovin vakavaa vaikka siihen kuoleekin :)))))))ja jos suoraan kysyn niin kuinka vanha olet?
positiivisuus on oma päätös! Mun ei tarvi vetää hirveitä pultteja joka vastoinkäymisestä vaan voin joko antaa olla tai jopa nauraa niille. Mahtava vapautumisen tunne kun ei otsasuoni pullota jatkuvasti. Elämä ei kuitenkaan oo kovin vakavaa vaikka siihen kuoleekin :)))))))
Mä vedän hirveet pultit joka vastoinkäymisestä, ainakin pääni sisällä. Vaikka ei tosiaan tarvitsisi, en tiedä miksi mikään ei ikinä saisi mun mielestä mennä yhtään huonosti. Paljon helpommalla pääsisin, jos kohauttaisin vaan olkia. Yritän pitää mielessä.
Hyvää viikonloppua kaikille 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
😘 Aurinko paistaa, vaikka pilvinen taivas. Hyvää viikonloppua kaikille 🥰 Sain tehtyä tehtävän valmiiksi 🎉🥳
nyt rentoilua koko viikonloppu ja romanttinen hömppäkomedia pyörimään.