Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä jo käsitelty Iittalan uusi ruma mallisto?

Vierailija
03.02.2012 |

https://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Puistatus sentään, ostaakohan joku tosiaan noita??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Iittalasta vähän liikaakin (sanoo pankkitili ja säilytystila) ja olen paljasjalkainen helsinkiläinen, mutta näistä design-vuoden astioista olen kyllä sitä mieltä että ovat aivan harvinaislaatuisen rumia.

nuo on designvuoden keräilytavaraa. Ei ole tarkoitettukaan, että niitä kerätään perustaviksen kuivauskaappiin tusina joka osaa arkiastiastoksi. Ap taitaa olla aika simppeli.

ja ehkäpä juuri sen vuoksi luulisi, että niistä olis haluttu tehdä hyvän näköisiä. Nuo on yksinkertaisesti hiton rumia. Iittalan Helsinki-mukit sen sijaan on ihan kivoja!

Vierailija
22/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä nyt pohdiskelenkin että löytyykö esim. tältä palstalta joku, joka aivan aidosti haluaisi kyseisen astiaston itselleen, koska se on niin kaunis? Siis löytykö tällainen ihminen oikeasti jostain?

Minä pitäisin noista, jos kuvio ei olisi Suomen mallinen. Mukin tai kulhon voisin hyvin ostaa, joskin hinta on aika kova suhteessa siihen, että lapsi voi seuraavana päivänä rikkoa astian. Pidän Molon printtipaidoistakin, mitkä ovat monelle kauhistus. Mies saisi noista kohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo nyt niin tavattoman rumia ole, mutta ei mitään nättejäkään. En ostaisi.

Vierailija
24/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion huomenna käydä ostamassa muutaman mukin. Koko sarjaa en aio ostaa, mutta mukeja muutama.

Tuokio, korento, kastehelmi ja Origo on mun mielestä ihan järkyttävän ruomia