keittiöremppa
hei, onko kokemuksia keittiörempasta ? mistä ootte ottanut keittiön ? ajateltiin ikeaa ja tuttu kehui luotojen puuta onko tuttu firma ja kokemuksia ?
Kommentit (10)
Mikään ei ole vieraille niin hauskaa kuin ikean keittiö
iskusta ja domukselta on meidän keittiöt hankittu. Molemmissa laatu on mitä on.. en kauheasti kehuisi. Domus saa vielä isommat miinukset. Kyllä mä voisin ikeasta keittiöni hankkia, ei nuo meillä olleet sen kummempia ole. Mutta tietty ikea tarkoittaa vielä isompaa palapeliä, kun rungotkin pitää kasata itse (käsittääkseni).
kysyisit, että mikähän auto ostettais? ajateltiin ladaa ja tuttu kehio mersua, onko kokemuksia?
(No, mut PS: Ikean keittiön on halpoja, tyylikkäitä ja ihan ok.)
Mikään ei ole vieraille niin hauskaa kuin ikean keittiö
kannattaa todella tarkkaan harkita induktiolieden ottoa, jos on meinannut. Yök, entykkää.
Olet tainnut ostaa halvalla niin ei sitä hyvää voikkaan saada.
En tykkää induktiosta itsekään. Keraaminen liesi on itsestäänselvyys, mut induktiota en enää ottaisi. Piti melkein kaikki kattilat ja pannutkin laittaa kiertoon, pöh.
ei oo halpa induktio, mutta se liesi on kaikenkaikkiaan harrastelioille. Jos nyt saisin vaihtaa, ottaisin kaasulieden. Induktiossa saa seistä hellanvieressä, ettei mikään vaan kiehu yli, eikä mistään vaan valu mitään liedelle, se lukiutuu....ei sovi näin ammatti-ihmiselle.
Meillä on Ikean keittiö, hyvin on toiminut. Epäilen, että ne Ikean keittiöt ei toimi, mitkä on "väsätty" itse. Meillä keittiön asensi ammatilaiset.
puuovilla, hyvin on toiminut. Ja mitä tulee induktio-liesiin, niin olen ihan tavallisen sähkölieden ja mökillä talvella puulieden ystävä. Nuo uudenajan kotkotukset on yhtä tuhlausta.
kannattaa todella tarkkaan harkita induktiolieden ottoa, jos on meinannut. Yök, entykkää.