Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua, eihän tämä ole etiäinen?

Vierailija
03.02.2012 |

aivan kamala paniikki iski juuri NYT. ollaan tänään menossa mihen kanssa leffaan ja anoppi käy hakemassa nuo meidän kolme lasta hoitoon siksi aikaa (asuvat kymmenen kilan päässä). nyt iski aivan kamala tunne siitä että jotain kamalaa tapahtuu!!

en lakkaa tärisemästä ja itkemästä! joko he ajavat kolarin, tai sitten mulle ja meihelle käy jotain!

mua pelottaa, auttakaa joku!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kumminkaan nauttisi siitä kun vaan pelkäisit, mitä tapahtuu. En usko etiäisiin, karjalainen mummoni väitti kyllä niitä nähneensä, kun oli suvussa se ominaisuus. Itse olen joskus nähnyt ja kuullut, että mies tulisi töistä kotiin, siis kuullut ovella ääntä ja nähnyt hänen varjonsa ovilasin läpi, vaikka oikeasti tulikin vasta vartin päästä. Äitini myös on nähnyt tällaista mutta se on vaan jotain omien aivojen kehitelmää.

Vierailija
2/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotin itseni myöntämään, ettei koskaan mitkään pahat aavistelut ja tuntemukset ja tietämykset pitäneet paikkansa, ei kertaakaan. Rauhotuin siitä ja pidän itseäni nykyään äärettömän ei-intuitiivisena ihmisenä (todistetusti!) ja se minut paransi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamala paniikki iski juuri NYT. ollaan tänään menossa mihen kanssa leffaan ja anoppi käy hakemassa nuo meidän kolme lasta hoitoon siksi aikaa (asuvat kymmenen kilan päässä). nyt iski aivan kamala tunne siitä että jotain kamalaa tapahtuu!!

en lakkaa tärisemästä ja itkemästä! joko he ajavat kolarin, tai sitten mulle ja meihelle käy jotain!

mua pelottaa, auttakaa joku!!

Kasva aikuiseksi nyt ja lopeta nuo skitsoilut.

Vierailija
4/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo miten harvinaislaatuinen tilanne, että olet erossa lapsista ja vain miehen kanssa kahdestaan? Tuo voi olla myös vain jokin "pakko-oire" siitä stressistä jos et ole tottunut jättämään lapsia muiden hoiviin.

Vierailija
5/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo miten harvinaislaatuinen tilanne, että olet erossa lapsista ja vain miehen kanssa kahdestaan? Tuo voi olla myös vain jokin "pakko-oire" siitä stressistä jos et ole tottunut jättämään lapsia muiden hoiviin.

lapset on hoidossa noin kerran viikossa muutaman tunnin ajan. eli ei ole niin kauhean epätavallista.

mulla on hyvin hyvin tavallisia noi etiäiset, mutta nyt kun vähän olen rauhoittunut, uskon, että tämä nyt tapahtunut johtuu enemmän tuosta säästä ja liikennekaaosuutisoinnista.

te joille ei etiäisiä tule, saatte olla onnellisia..

ap

Vierailija
6/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te joille ei etiäisiä tule, saatte olla onnellisia.. ap

että oliko se etiäinen vai ei??

Vierailija
7/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunne on kovin voimakas, kannattanee jättää illanvietto väliin.

Vierailija
8/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä nyt mulle skitsoat?:( ("joo koitan vitun lapsi kokoomaan itteni"). Mä olin niitä harvoja jotka vastasivat ihan asiallisesti...

No mutta kuitenkin, ei varmastikaan sitten ole kyse tuostakaan ettet vain olisi tottunut jättämään lapsia hoitoon... Oletko muuten "stressiherkkä"? Kun viittasit noihin liikennekaaoksiin... Tai onko pms? :) Mulla voisi myös herkässä mielentilassa tulla just tuollaisia pelkoja.

Mulla on ollut etiäisiä, mutta luojan kiitos vain neutraaleista asioista. Monia kertoja olen tiennyt ennalta törmääväni johonkin ihmiseen kaupungilla. Noita etiäisiä ei oikein voi mitenkään järjellä selittää, sillä ne törmäämiset ovat olleet tilanteita, joita ei mitenkään olisi voinut järkeillä tai päätellä. Esim. sellaiseen henkilöön törmääminen joka ei edes asu kyseisessä kaupungissa, jota en ole nähnyt vuosiin ja jonka kanssa en ole yhteyksissä tulee ihan sattumanvaraisena päivänä vastaan kaupungilla ja olen tiennyt sen etukäteen...

Vierailija
9/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä nyt mulle skitsoat?:( ("joo koitan vitun lapsi kokoomaan itteni"). Mä olin niitä harvoja jotka vastasivat ihan asiallisesti...

No mutta kuitenkin, ei varmastikaan sitten ole kyse tuostakaan ettet vain olisi tottunut jättämään lapsia hoitoon... Oletko muuten "stressiherkkä"? Kun viittasit noihin liikennekaaoksiin... Tai onko pms? :) Mulla voisi myös herkässä mielentilassa tulla just tuollaisia pelkoja.

Mulla on ollut etiäisiä, mutta luojan kiitos vain neutraaleista asioista. Monia kertoja olen tiennyt ennalta törmääväni johonkin ihmiseen kaupungilla. Noita etiäisiä ei oikein voi mitenkään järjellä selittää, sillä ne törmäämiset ovat olleet tilanteita, joita ei mitenkään olisi voinut järkeillä tai päätellä. Esim. sellaiseen henkilöön törmääminen joka ei edes asu kyseisessä kaupungissa, jota en ole nähnyt vuosiin ja jonka kanssa en ole yhteyksissä tulee ihan sattumanvaraisena päivänä vastaan kaupungilla ja olen tiennyt sen etukäteen...

Vierailija
10/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai maailma siihenkään sorru, että jätätte yhden leffan väliin, kun kerran käytte useinkin jossain yhdessä.

Ota iisisti ja koita unohtaa asia. Menkää leffaan joku toinen kerta. Vaikka sinällään minäkin uskon, että tuo on ihan turha pelko, mutta saahan sitä itseään kuunnella.

Vierailija
11/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan enkelit varoittavat asioista tuolla tavalla. Jos tunne on kovin voimakas, kannattanee jättää illanvietto väliin.

täällä joku uskoo ENKELEIHIN!

Ei hyvää päivää... :(

Vierailija
12/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on vähän hankala kommentoida monelle..

tässä vielä olen odottavalla kannalla. jos tämä nyt oli ihan oikea etiäinen eikä paniikkireaktio johonkin, tunne tulee kyllä takaiin ja tiedän mitä tehdä.

ap

Vierailija
13/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietoisuus ei ole aivoissa, vaan kenttä. tietoisuus ei ole vain tässä ulottuvuudessa, vaan ulottuvuuksia voi olla useita, jopa kymmeniä, me vajaavaisuudessamme emme vain havaitse niitä aisteillamme. tästä moniulotteisuudesta seuraa myös se, ettei aikaa ole - kaikki on nyt yhdessä hetkessä, me ihmiset jotka koemme vain kolme ulottuvuutta (ja pidämme aikaa neljäntenä). eli "etiäinen" ei ole oikeastaan mitään kovin ihmeellistä, se on vain tietoisuutta asiasta, _joka on jo tapahtunut_.

olen nukkunut viime yönä aivan liian vähän ja päivä on ollut stressaava. ämän takia, ja koska tosiaan edes epäilen etiäisen paikkansapitävyyttä, olen päätymässä siihen, että panikoin vain :)

ap

Vierailija
14/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle tervehtymistä lastesi takia.

Pian joku AV-akka tekee teistä lastensuojeluilmon. No, jos on hullu niin onhan se lasten kasvatus haasteellista.

Vierailija
15/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuollaisia "etiäisiä" eli pelkotiloja, mutta ne ei koskaan ole pitäneet paikkaansa. Silloin kun jotain pahaa on oikeasti tapahtunut, niin mikään asia ei ole varoittanut siitä.

Onko sulle joskus aikaisemmin tapahtunut jotain ikävää lähes samanlaisessa tilanteessa? Tosin tuo sääkin on huono, ja kolarit yms. uutisointi on pelottavaa.

Vierailija
16/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuollaisia "etiäisiä" eli pelkotiloja, mutta ne ei koskaan ole pitäneet paikkaansa. Silloin kun jotain pahaa on oikeasti tapahtunut, niin mikään asia ei ole varoittanut siitä.

Onko sulle joskus aikaisemmin tapahtunut jotain ikävää lähes samanlaisessa tilanteessa? Tosin tuo sääkin on huono, ja kolarit yms. uutisointi on pelottavaa.

mulla on etiäiset kyllä ihan aina pitäneet paikkansa. mutta tosiaan silloin ei ole ollut alkuunkaan epäilystä siitä, että onko tämä nyt etäinen vai vain joku pelkotila.

ap

Vierailija
17/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että otat nyt lääkkees ja meet leffan sijasta ihan vaan nukkumaan.

Vierailija
18/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etiäinen on kansanuskomusten mukaan ihmisen kuvajainen, joka kulkee hänen edellään ja tekee tai on tekevinään edellä samoja asioita joita asianosainen itse myöhemmin tekee. Etiäiseksi voidaan kutsua myös kokemusta tällaisen "olennon" kohtaamisesta. Etiäinen voi kuulua, joskus näkyäkin.

Ihmiset saattavat kuulla esimerkiksi perheenjäsenensä kävelevän pihaan, avaavan oven, jopa nähdä tämän hahmon tai varjon, kunnes huomaavat, ettei tämä todellisuudessa vielä tullutkaan. Pian perheenjäsen kuitenkin tulee ja toistaa saman kuin etiäisensä.

Etiäinen on kansanuskomus, eikä sille ole tieteellisiä perusteita."

Vierailija
19/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etiäinen on kansanuskomusten mukaan ihmisen kuvajainen, joka kulkee hänen edellään ja tekee tai on tekevinään edellä samoja asioita joita asianosainen itse myöhemmin tekee. Etiäiseksi voidaan kutsua myös kokemusta tällaisen "olennon" kohtaamisesta. Etiäinen voi kuulua, joskus näkyäkin.

Ihmiset saattavat kuulla esimerkiksi perheenjäsenensä kävelevän pihaan, avaavan oven, jopa nähdä tämän hahmon tai varjon, kunnes huomaavat, ettei tämä todellisuudessa vielä tullutkaan. Pian perheenjäsen kuitenkin tulee ja toistaa saman kuin etiäisensä.

Etiäinen on kansanuskomus, eikä sille ole tieteellisiä perusteita."

Vierailija
20/35 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamala paniikki iski juuri NYT. ollaan tänään menossa mihen kanssa leffaan ja anoppi käy hakemassa nuo meidän kolme lasta hoitoon siksi aikaa (asuvat kymmenen kilan päässä). nyt iski aivan kamala tunne siitä että jotain kamalaa tapahtuu!! en lakkaa tärisemästä ja itkemästä! joko he ajavat kolarin, tai sitten mulle ja meihelle käy jotain! mua pelottaa, auttakaa joku!!

että kaikki kotiäidit tulee jossain vaiheessa hulluks neljän seinän sisällä, sit ne alkaa lukemaan ufoista ja aaveista ja soittelee meedioille.