Ja mitäs se mulle kuuluu jos lähi-isä pitää lapsia ylipitkiä päiviä hoidossa?
Mähän oon etävanhempi, ei mulle kuulu lasten arkiasiat millään tavalla. Ja päiväkodin akkojen on ihan turha mulle inistä jos lapset on niiden mielestä ylipitkiä päiviä päiväkodissa, kun kusipää lojuu suojatyöpaikalla tehottomana.
Kommentit (9)
Mähän oon etävanhempi, ei mulle kuulu lasten arkiasiat millään tavalla. Ja päiväkodin akkojen on ihan turha mulle inistä jos lapset on niiden mielestä ylipitkiä päiviä päiväkodissa, kun kusipää lojuu suojatyöpaikalla tehottomana.
Jospa takkuaisit sen kusipään kanssa asiasta.
eli asia ei kuulu mulle pätkääkään. Ja sitä vartenhan se arjenpyöritys kusipään vastuulle laitettiin, ku mä en jaksa.
Ei ne oo mun lapsia, ei kuulu mulle.
Kun se on niin laiskapaska, ei jaksa herätä aamuisin ajoissa ja sit se on niin tehoton työntekijä, että sen pitää tehdä kaikki työt kahteen kertaan ku ei tuu kerralla valmista.
Ja vittuako päiväkodin tädit mulle kitisee, kitiskööt kusipäälle tai sossulle, niiden lapsia ne on.
1,5 vuotta sitten. Joillekin se ei mene vaan perille sitten millään.. pitäsköhän pikkusen avittaa.
onko ollu joku pidempi osastojakso, kun ei susta ole kuulunut vähään aikaan. Mukava kuulla sinusta taas =)
ihmisiä erilaisissa luuserien vertaistukiryhmissä ja siitä oon saanut riittävästi tyydytystä, ni en oo sit teihin enää energiaani vaivautunu käyttämään.
Mut ny on niin kovat pakkaset, ettei viitti lähteä liveryhmiin, ni kiusaampa sitten teitä näin kotoakäsin.
Mut ny on niin kovat pakkaset, ettei viitti lähteä liveryhmiin, ni kiusaampa sitten teitä näin kotoakäsin.
eiköhän nämä sun jutut ole meille suurimmalle osalle aika evvk-läppää.
tästähän mulle maksetaan, laiskottelusta.
eihän ne sinun lapsiasi ole! Voi veee....