Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on kaikkein vaikeinta?

Vierailija
03.02.2012 |

Ärsyttää tälläinen ruikutus, tyyliin " koska minulla on näin vaikeaa sairauksien kanssa, kukaan muu ei saa valittaa säästä, työstä, palkasta jne."

Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Olen sitä mieltä, että jokaisella on omat vaikeutensa, eikä niitä voi asettaa jonoon kenellä on kaikista vaikeinta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa mieltä. Vaikka itselläkin on ihan todellisia isojakin ongelmia niin kyllä sitä silti joskus tulee valittaneeksi jostain mitättömistä asioista. Varmaan joku idiootti saattaa luullakin että se pikkujuttu josta valitan olisi suurin ongelmani, eikä tajua että niistä oikeista ongelmistani en halua muille valittaa.

Vierailija
2/3 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkätyö

masentunut puoliso

veljellä aivoverenvuoto

siskolla vaikea kehitysvamma

isä kuoli syöpään (saattohoidin 3 vuotta)

äiti nyt dementoitunut, käyn joka päivä

itsellä muutama krooninen sairaus jotka eivät uhkaa henkeä mutta vaikeuttavat jaksamista

takana 9 vuoden koulukiusaaminen joka on jättänyt isot jäljet

ja silti en ole itse yhtään masentunut, epätoivoinen tms, päinvastoin tykkään elämästä ja olen kiitollinen siitä että jaksan nämä taakkani kantaa ja silti yrittää eteenpäin työelämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jossain on olemassa isompi ongelma, ei estä eikä sen pidä estää puuttumasta pienempiin ongelmiin. Muutenhan vallitsee logiikka "kun muslimimaiden naisilla ei ole oikeuksia, niin kyllähän meidänkin täällä pitää edes vähän kärsiä". Siis että täysin todellisia epäkohtia (kuten naisen pienempi palkka samasta työstä) ei saisi nostaa esiin ja korjata, jos jossain muualla on vielä suurempi epäkohta (vaikka puuttuva äänioikeus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi