Miten kiinteyttäisin raskauden veltostaman vatsan?
Ikää minulla on 24, synnytyksestä aikaa puoli vuotta. Painan n. 50 kg ja olen 163 cm pitkä. Vatsani on edelleen löysän näköinen ja näyttää, kuin lanteilla olisi reilusti ylimääräistä. Miten saisin vatsastani upean ja kiinteän?
Kommentit (23)
Googletin tätä piin saantia. Onko kellään kokemuksia tosta Silicea geelistä, auttaako arpien estämiseen??
Moikka! :)
Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com
T.4v poitsun äippä :)
Olen useasti miettinyt, että mitä eroa on niiden ihmisten välisillä rukavalioilla, joista toisille ei tule yhtään raskausarpea ja TOISILLE MAHA TÄYTEEN ARPIA.
Voisitteko te joilla ei tullut yhtään arpea listata esim viikon ruokapäiväkirjan? Kiitos.
Tai voihan olla kyse myös ravinteen imeytymisestä, jos esim se pii imeytyy arpisilla huonommin jostain syystä...?