Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sakari kutsumanimeksi, keksikää toinen nimi ?
14.11.2005 |
Vaikea keksiä Sakarille toista nimeä, paljon helpompi olisi antaa se toiseksi nimeksi kun sointuisi paremmin monien nimien kanssa.
Voiko Sakari olla toinen nimi ja silti kutsumanimi, aiheuttaako hankaluukisa ?
Kommentit (3)
järkevästi " soimaan" nätisti. Kolmea nimeä ei haluttaisi mutta kakkosen vinkki oli hyvä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän ehkä sata sakkea ja kaikkien oikea nimi on sakari. Tai yksi on itse asiassa virallisestikin sakke.
Alue: Aihe vapaa
jos on joku muu nimi ensin.
Antakaa joku tyyliin Sakari Otto IIvari, eli sakarin jälkeen joku lyhyt ja sitten joku 3-tavuinen taas.