Niinistö näytti että saa sydärin, naama kirjavana
punaisilla laikuilla.
Pekka Haavisto oli tyyni ja asiallinen, suorastaan presidentillinen.
Kommentit (7)
ei mikään ihme, jos alkaa kisakunto loppua.
ihmeellisen kirjava kasvoiltaan Niinistö oli :(
ihan samanlaiset kuin runsaasti juovilla ihmisillä tai sydänsairailla. Käyttääköhän paljon wiunaksia?
Joo ja en ole vielä päättänyt ketä äänestän, ekalla kierroksella äänestin häntä.
mutta ärsyttävyyteen asti Haavisto kierteli ja kaarteli vastauksissaan. Niinistö myös, mutta ei tällä kertaa yhtä pahasti, vastasi suoremmin ja jämäkästi.
Niinistö oli myös rento, Haavisto kovin teennäinen, "lässyttäjä".
sillä taitaa olla jokin vaarallinen tauti.
Mistähän se on sen saanut.
Kuoleekohan vuodessa tai kahdessa, en varmasti uskalla häntä äänestää.
Ensimmäisellä kerralla kyllä äänestin mutta nyt äänestän Niinistöä.
Onkohan Nexu valeraskaana kun sen maha pönöttää.
Miten jollain voi olla noin lapsi Poika kaverina.
Mitähän Antonio näkee Pekassa?
Kuulostaako lapselliselta?
Olen lueskellut näitä provo viestejä ja nyt vaihdoin Niinistön ja Haaviston paikkaa viesteissä. Tuolta ne kuulostavat toisinpäin kirjoitettuna.
Hohhoijaa. Eiköhän Niinistön kasvojen "kirjavuus" johdu yksinkertaisesti ihan siitä, että hän oli kiertänyt tapaamassa äänestäjiään aiemmin päivällä - ulkona ja kunnon pakkasessa. Minulla itselläni on ihan sama pakkasella: kasvot ovat ulkoa tullessa pitkään ihan kirjavat (etenkin jos olen ollut ulkona ilman meikkivoidetta). Ennen eilistä YLE:n tenttiä näytettiin lisäksi kun Haavisto kävi meikattavana, Niinistö ei. Haaviston kasvot eivät siis olleet "luonnolliset" kuten Niinistöllä, vaan meikkivoidekerroksen peitossa.
samaa katsoin huolissani. Mikähän hänellä oli?