Hassua että Saulin pojalla on itseään 3 vuotta nuorempi äitipuoli
Kommentit (6)
Minun mieheni vanhin tytär on minua 4 vuotta vanhempi (meillä 26 vuoden ikäero). En ole edes Saulin kannattaja mutta pakko vaan mainita kun minusta tuossa asiassa ei välttämättä ole mitään kamalaa. Eikä varsinkaan presidentinviran hoitoon vaikuttavaa.
Minun mieheni vanhin tytär on minua 4 vuotta vanhempi (meillä 26 vuoden ikäero). En ole edes Saulin kannattaja mutta pakko vaan mainita kun minusta tuossa asiassa ei välttämättä ole mitään kamalaa. Eikä varsinkaan presidentinviran hoitoon vaikuttavaa.
niin on, niin onhan se sitten ihan normaalia.
niin on, niin onhan se sitten ihan normaalia.
Kiinnostaisi tietää, että mitkä sitten on käytännön ongelmia miksi tätä ikäeroa pidetään ongelmana ja jotenkin jopa iljettävänä? Mihin sen oletetaan vaikuttavan niin että koko suhde on jotenkin sairas.
Normaalia se ei varmaan ole siinä mielessä jos mietitään Gaussin käyrää jolle sijoitetaan pariskuntien keskimääräiset ikäerot. Kyllähän tuollainen ikäero aika siellä vähemmistöpäässä on. Mutta ei kai normaalius, siis riittävän lähellä keskimääräistä oleminen, itsessään mitenkään ihmeellisen tavoiteltavaa ole ja siitä poikkeaminen kamalaa, vaan se onko tavanomaisesta poikkeavasta ratkaisusta käytännön ongelmia vai ei.
Niinistöjen avio-onnea, niin käy silti mielessä, että ei se ihan niin ole. Varsinkin kun sitten vasta-argumenttina on Haavisto puolisoineen.
Itse kyllä olen sitä mieltä, että Niinistöjen tapauksessa se hyväksikäyttö on kyllä sieltä vaimon puolelta...
Nuutti syntynyt 1975 ja Jenni 1977. Ja koska julkisuudessa ei ole tietoa, missä kuussa Nuutti on syntynyt, ikäero voi olla vain 1,5 vuottakin, koska Jenni on syntynyt huhtikuussa.
Paremminkin "karmivaa" ja "epäluonnollista".