Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin samassa potilashuoneessa 8-kymppisen kanssa kuukauden, mut ei se perkele kuollu millään.

Vierailija
02.02.2012 |

Veti monta kertaa kaurapuurot kitusiinsa ku jätettiin yksin syömään ja aina ku se seniili oli tukehtumassa siihen puuroonsa ryntäs joku lähäri sitä paikalle ja eiku letkulla puurot mummon kurkusta.

Kerran oli aika lähellä piti-tilanne, mut muahan ne ei olis voinu siitä syyttää, kun satuin just olemaan aamupaskalla vessassa kun se mummeli veti kauraliisterit kurkkuun.

En mä kyllä hälytysnappiakaan painanu, kun mun mielestä asia ei kuulunu mulle.

Se seniili olis tukehtunu siihen mut yks lähäri sattu just kulkeen huoneemme ohi ja huomas mitä tapahtu.

Vähänkö vitutti olla siellä vessassa nalkissa, kun ne elvytti sitä mummoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte?

Vierailija
2/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin voinu vetää sen potilashuoneen oven lukkoon ja kattella vierestä kun seniili tukehtuu puuroonsa.

Mut enpä alkanu leikkimään Jumalaa, se oli ihan kiva seniili, koska se oli kuuro ja nukkui 23 tuntia vuorokaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti monta kertaa kaurapuurot kitusiinsa ku jätettiin yksin syömään ja aina ku se seniili oli tukehtumassa siihen puuroonsa ryntäs joku lähäri sitä paikalle ja eiku letkulla puurot mummon kurkusta. Kerran oli aika lähellä piti-tilanne, mut muahan ne ei olis voinu siitä syyttää, kun satuin just olemaan aamupaskalla vessassa kun se mummeli veti kauraliisterit kurkkuun. En mä kyllä hälytysnappiakaan painanu, kun mun mielestä asia ei kuulunu mulle. Se seniili olis tukehtunu siihen mut yks lähäri sattu just kulkeen huoneemme ohi ja huomas mitä tapahtu. Vähänkö vitutti olla siellä vessassa nalkissa, kun ne elvytti sitä mummoa.

Oma kasikymppinen appiukkoni viettää sairaalassa joskus päivän pari, sydän kun reistailee, muttei todellakaan ole lähelläkään kuolemaa. Kukaan meistä ei sitä edes odota. Ukilla kun on vielä veneenteko kesken, muksuille lupasi opettaa veistoa ja leikkimökin rakentaminenkin alkaa ensi kesänä.

Lisäksi vielä kevätkylvöt jaksun mukaan..

Ei ei ei, meidän kasikymppisen kuolemaa siellä vuodeosastolla ainakin on ihan turha odotella, saatikka edes toivoa! =) Se on se meijän ukki!

Vierailija
4/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuullu eikä jaksanu tehdä muuta ko nukkua 23/tuntia vuorokaudesta?

eihän sitä käyny juuri koskaan kukaan edes kattomassa.

Vierailija
5/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuullu ja se vaan nukku. Katoin aamusta iltaan töllöä eikä seniiliä häirinny.

Lähin sit omin luvin vittuun sieltä sairaalasta, kun ne meinas vaihtaa mulle eri huonekaverin. Not, en suostunu ja hommasin M1-lähetteen sillä että joku nuori päivystäjä laitto syyksi että epäillään psykoottistasoista masennusta. Joo, sehän ei sit ihan enää täyttyny kriteerit kun Piirille asti päästiin, mut eipähän tarttenu huonekaveria vaihtaa.

Vierailija
6/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuullu eikä jaksanu tehdä muuta ko nukkua 23/tuntia vuorokaudesta? eihän sitä käyny juuri koskaan kukaan edes kattomassa.

vanhuksen paikka olisi vuodeosastolla tai vk:ssa?vai missä ap on maannut?

Vierailija
7/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saamassa antibiootteja sairaalabakteeriin. Sillä seniililläkin oli joku sairaalabakteeri tai mikä lie reviisioaika johonni haavaansa.

Mut ihan kevyesti meni 5 viikkoa vuodeosastolla, saipahan maata kerrankin rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän