Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AEG:n kodinkoneet: ovatko laadukkaita?

Vierailija
02.02.2012 |

Mitä mielipiteitä AEG:n kodinkoneista? Kokemuksia puolestaan tai vastaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti myyty Electroluxille jo vuosikymmeniä sitten ja electrolux jatkaa tuotteiden myymistä AEG-nimisinä...

Vierailija
2/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

CYlindat ja Husqvarnatkin ovat hyviä. Aeg. Bosch yms. ovat keskikastia korkeintaan.

RIipuu tietysti laitetyypistäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompelukone aivan surkea, en tiedä miksi en saa toimimaan kunnolla

pesukone kestänyt nyt vuoden, ei valittamista

Vierailija
4/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä heti sen jälkeen kuten yleensä käy :)

Ihan ok toiminut sen jälkeen, mutta jos nyt olisin ostamassa uutta, ostaisin Mielen. Ne ovat paljon hiljaisempia. Mielummin Aeg kuin vaikka LG tai Whirlpool...

Vierailija
5/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkikone ja kuivausrumpu on palvelleet täysin moitteetta jo kahdeksan vuotta. Ei mitään vikoja. Olen tyytyväinen.

Vierailija
6/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös tuurista.

Itse olemme olleet omaan AEG pesukoneeseemme tosi tyytyväisiä. Ja Mieleen en viitsi sijoittaa 1500 euroa (kalleimmat ja isoimmat ovat tosin reippaasti yli 2500 euroa).

Jos Miele on jonkun mielestä ykkössijalla, sijoitan AEG:n ja Siemensin kyllä koviksi kakkosiksi (ehkä myös Boschin), ihan vihoviimeisiä hankintoja ovat Upo, whirlpool, LG tms.

AEG valittiin meille aikoinaan puhtaasti hinnan ja ominaisuuksien vuoksi. Tarvitsemme yli 8 kg:n konetta eikä Mielellä valitettavasti ole hinta-laatu-suhteeltaan riittävän kannattavaa vaihtoehtoa: hinta menee jo ihan liian suolaiseksi.

Vierailija
7/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harkittiin rakennusaikana keittiöön Aeg:n koneita. Lopulta kuitenkin päädyttiin Siemensiin. Osasyynä se, että aika paljon kuultiin negatiivistä AEG:n nykylaadusta. Ylipäänsä Electrolux-konserni ei vakuuta.

Me siis itse otettiin mieluummin Siemens (joka puolestaan on nykyään sama kuin Bosch). Jos budjetti olisi sietänyt, valinta olisi ollut Miele.

Vierailija
8/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen pessyt mielellä jo yli 10 v vähintään koneellisen pyykkiä päivässä, tiskikone ei ihan niin kauaa kestänyt.

Vierailija
9/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös tuurista.

Itse olemme olleet omaan AEG pesukoneeseemme tosi tyytyväisiä. Ja Mieleen en viitsi sijoittaa 1500 euroa (kalleimmat ja isoimmat ovat tosin reippaasti yli 2500 euroa).

Jos Miele on jonkun mielestä ykkössijalla, sijoitan AEG:n ja Siemensin kyllä koviksi kakkosiksi (ehkä myös Boschin), ihan vihoviimeisiä hankintoja ovat Upo, whirlpool, LG tms.

AEG valittiin meille aikoinaan puhtaasti hinnan ja ominaisuuksien vuoksi. Tarvitsemme yli 8 kg:n konetta eikä Mielellä valitettavasti ole hinta-laatu-suhteeltaan riittävän kannattavaa vaihtoehtoa: hinta menee jo ihan liian suolaiseksi.

moittia. 10 vuotias taitaa olla jo tuo meidän kone ja oikein laadukkaasti pesee kuusihenkisen perheemme pyykit. Hinta-laatusuhde kohdallaan ollut. Vanhemmillani oli 24 vuotta sama hyvä AEG-pesukone, ostivat uudenkin samaa merkkiä. Eli laadukas ollut sekin, nyt jo 14 v.

Tosin nykykoneet ei aina ole samaa lujaa laatua kuin entiset, oli merkki mikä tahansa.

Vierailija
10/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vanha pesutorni AEGn ja uusi on samoin. Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä.

Vanha oli 10v vanha. Siinä ei ollut mitään vikaa, mutta mies halusi ehdottomasti uuden pesukoneen ja rummun, kun muutettiin. Minulle olisi vanhat kelvanneet, siirrettiin ne mökille.

Se vähän mietitytti, että kun 10 v sitten AEG oli vielä made in Germany, niin nyt tehdään jossain Italiassa tai Itä-Euroopassa. Mutta hyvin ovat toimineet.

Vierailija
11/11 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perusasetelma on, että:

- AEG ja Elektrolux ovat saman firman tuotteita, tietyt mallit tehdään Ruotsissa ja tietyt saksassa, samoja osia sisällä.

- Philips ja Bosch ovat samoja koneita, tehdään ihan samassa tehtaassakin.

Kylmälaitepuolella useimpien merkkien jäljet johtavat taas Italiaan, samasta tehtaasta tulevat Elektrolux, AEG, Helkama ja Husqvarna. Vastaavasti Philips, Whirpool, Bosch ym ovat saman tehtaan tavaraa.

Näin tämä muistaakseni meni, kysykää joku asentajapuolisolta paremmin. Käsittääkseni euroopassa ei itseasiassa, jos aasian ihmeitä ei lueta, ole kuin 3 eri konsernia, jotka laitteita tekevät, merkkejä heillä on sitten useita kymmeniä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi