Kelpuuttaisitko tämän miehen salarakkaaksi?
mustaihoinen mies, mutta ei ole afrikkalainen, naimisissa. Sporttinen, hyvä kroppa, naaama nyt ei ole kummonen.
Rahaton, jotain keikkaa heittää viikottain.
Jotenkin raskasmielinen ajoittain, aina on joku ongelma mitä pohtii ja pohtii..
Kommentit (13)
Mikä tuossa miehessä olis sen arvoista että pitäis oma ihana mies pettää.
Mikä tuossa miehessä olis sen arvoista että pitäis oma ihana mies pettää.
mutta kielitaito huono, ei osaa kunnolla suomea eikä englantia.
ap
Miksi ylipäätään tietoisesti kukaan tekisi valinnan pettää kumppaniaan ja ottaa "salarakkaan"? Ja jos sellaiseen tilanteeseen joskus PÄÄTYY, eikö taustalla ole vähintään niin suuri hullaantuminen tai vetovoima, ettei vain löytynyt selkärankaa ja luonteenlujuutta sitä vastustaa.
Miksi pohdit, ottaisitko jonkun puolisurkimuksen rakastajaksesi, jos et kerran tunne mitään elämää isompaa vetoa häneen tai ole häneen rakastunut? Eikö pettämistä yleensä pitäisi pyrkiä välttämään viimeiseen asti?
Tuossa on iso lista asioita "ehdottomasti ei"-sarakkeeseen, kun taas "kyllä"-puolelle tulee vain tuo hyvä sängyssä.
Mutta siis ei ikinä, eikä missään tapauksessa!
en voi sille mitään.. olen ihan hulluna häneen vaikka mulla on hyvä aviomies, en tajua itskeänä mikä minua vaivaa.. jännityksen kaipuu?
ap
en voi sille mitään.. olen ihan hulluna häneen vaikka mulla on hyvä aviomies, en tajua itskeänä mikä minua vaivaa.. jännityksen kaipuu? ap
Sinua vaivaa se että olet suomalainen nainen. Horo.
irti tuosta suhteesta?
en ikinä haluaisi menettää uskollista ja kunnollista aviomistäni mutta palo tähän toiseen on vain niin kova.
ap
aletaan haukkua huoraksi. Vaikka mistä se mulla maksaisi, kun ei sillä ole rahaa.
ap
rakkaaksi voisin ottaa, salarakasta en haluaisi.
ap